jos äidillä siniset silmät ja isällä vihreät, kummat
Kommentit (34)
Eikö tuossa ole yhtä suuri todennäköisyys molempiin? tai jos suvussa on ruskeaa voi tulla jopa ruskeat vaikka kummallakaan vanhemmalla ei olisi.
Ei voi tietää noilla tiedoilla. Minkä väriset isovanhemmilla ovat olleet?
Voi tulla kumpi vain, tarkemmin saisi tietää jos tietäisi isovanhempien silmien värit
Mun äidillä on harmaat silmät ja isällä vihreät. Sisarellani on harmaat ja minulla vihreät.
meillä isovanhemmilla äidin puolelta ruskeat ja vihreät silmät. Isän puolelta isovanhemmilla siniset silmät. Äidillä vihreät, isällä siniset ja kaikilla neljällä lapsella vihreät.
Mun vanhemmilla on siniset silmät, mulla vihreet.
Mulla siniset, lasten isällä ruskeet, kaikilla lapsilla siniset onneksi!
No todennäköisesti lapselle tulee joko siniset tai vihreät.
Jos isillä on oikeesti vihreet niin lapselle voi tulla jopa ruskeat.
Mulla on vihreät ja miehellä siniset. Kaikilla neljällä lapsella on siniset silmät. Että oman kokemukseni mukaan sanoisin että siniset tulee.
Mulla on syvänsiniset ja miehellä maastonvihreät, kaikilla lapsilla isänsä silmien väri.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:39"]Eikö tuossa ole yhtä suuri todennäköisyys molempiin? tai jos suvussa on ruskeaa voi tulla jopa ruskeat vaikka kummallakaan vanhemmalla ei olisi.
[/quote]
Kenelle tahansa voi tulla ruskeasilmäinen lapsi. Ei niitä tarvi olla suvussa.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:59"]
Mulla on syvänsiniset ja miehellä maastonvihreät, kaikilla lapsilla isänsä silmien väri.
[/quote]Kuulostaa kauniilta, molemmat värit.
Lapseni isällä on vihreät ja minulla siniset. Lapsen silmät ovat keskeltä todella vaalean vihreät (todella omituiset) ja reunoilla tummansiniset rinkulat niinkuin minullakin. Ne on hienot silmät ne.
mm vanhemmilla siniset ja vihreät, miehen vanhemmilla vihreät ja ruskeat. Ap
Minulla vihreät ja miehellä siniset -> lapsella harmaat silmät. Isovanhemmilla sinistä ja harmaata.
Mun äidillä on vihreät ja isällä sinisen harmaat. Mulla on vihreät. Isovanhemmilla on vissiin kaikilla muilla siniset paitsi mammalla vihreät.
Lapselle tulee joko siniset tai ruskeat silmät. Silmiähän on vain joko sinisen tai ruskean eri sävyjä.