Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaalassa raskaudenkeskeytyksessä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.11.2014 |

Nyt kun tää aihe muutenkin niin puhuttaa.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:17"]Saitko kuulla lapsesi itkun ennen hänen kuolemaansa?
[/quote]

Kannattaako lähteä pätemään jos ei edes biologiasta ymmärrä mitään. Kaltaisesi ilkeyttä säteilevät ihmiset ovat maailman syöpä.

Vierailija
22/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni: miksi provoat? Oletko yksinäinen? Onko sinulla ystäviä netin ulkopuolella? Nautitko netissä saamastasi huomiosta? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:30"]Miten se siis tehdään?
[/quote]

Maanantaina sain polilla pillerin joka lopetti sikiön kasvun ja valmisteli kohtua keskeytykseen. Tänään aamulla tulin osastolle (jos viikkoja olisi ollut alle 9, keskeytyksen olisi saanut tehdä kotona) ja laitoin neljä pilleriä, jotka aloitti keskeytyksen, emättimeen. Samalla sain myös särkylääkettä ja pahoinvointilääkettä. Jonkun ajan päästä sain samoja pillereitä kaksi lisää. Ne ois saanut ottaa myös suun kautta, mutta olin oksentanut niin paljon tänään, että laitoin nekin alakautta, etten ois oksentanut niitäkin ulos. Mulla on tossa vessassa sellanen metallinen "potta'' johon pitää ponnistaa kaikki ulos mitä tulee (tosin ei mun oo tarvinnut ponnistella, on riittänyt et oon vaan istunut siihen potalle). En tiedä saanko vielä lisäö jotain lääkkeitä ja mitä tulee jatkossa tapahtumaan.

Vierailija
24/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:30"]Miten se siis tehdään?
[/quote]

Maanantaina sain polilla pillerin joka lopetti sikiön kasvun ja valmisteli kohtua keskeytykseen. Tänään aamulla tulin osastolle (jos viikkoja olisi ollut alle 9, keskeytyksen olisi saanut tehdä kotona) ja laitoin neljä pilleriä, jotka aloitti keskeytyksen, emättimeen. Samalla sain myös särkylääkettä ja pahoinvointilääkettä. Jonkun ajan päästä sain samoja pillereitä kaksi lisää. Ne ois saanut ottaa myös suun kautta, mutta olin oksentanut niin paljon tänään, että laitoin nekin alakautta, etten ois oksentanut niitäkin ulos. Mulla on tossa vessassa sellanen metallinen "potta'' johon pitää ponnistaa kaikki ulos mitä tulee (tosin ei mun oo tarvinnut ponnistella, on riittänyt et oon vaan istunut siihen potalle). En tiedä saanko vielä lisäö jotain lääkkeitä ja mitä tulee jatkossa tapahtumaan.
[/quote]

Miksi oksennusta tulee? Aiheuttaako lääkkeet pahoinvointia?

Vierailija
25/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:33"]Kysymykseni: miksi provoat? Oletko yksinäinen? Onko sinulla ystäviä netin ulkopuolella? Nautitko netissä saamastasi huomiosta? Miksi?
[/quote]

Vastakysymys: miksi luulet että provoan?
En provoa, en ole yksinäinen (paitsi täällä sairaalassa olen yksin), on ystäviä netin ulkopuolella (netissä ei ollenkaan), netisä saatu huomio on mulle yhdentekevää, koska kukaan ei tiedä kuka olen.

Ap(ja myös 24, ei vaan voi muistaa)

Vierailija
26/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on viime päivinä tehty niin maan perkeleesti abortteja sekä vastustettu niitä ja käyty risteilyillä. Oisko muita aiheita kellään?

Vierailija
27/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:45"]

Tällä palstalla on viime päivinä tehty niin maan perkeleesti abortteja sekä vastustettu niitä ja käyty risteilyillä. Oisko muita aiheita kellään?

[/quote]

Toisaalta voi olla mahdollista että risteilyhalukkuus nostaa myös abortin todennäköisyyttä. Risteilyt kiellettävä!

Vierailija
28/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:30"]Miten se siis tehdään?
[/quote]

[/quote]

Miksi oksennusta tulee? Aiheuttaako lääkkeet pahoinvointia?
[/quote]
Mulla on ollut alkuraskauden pahoinvoitia ja olen siis muutenkin näiden viikojen aikana oksennellut, oksennan jos jännitän kovasti ja varmaan ne lääkkeetkin lisäs pahoinvointia.
Ap

Vierailija
29/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta

Vierailija
30/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:45"]Tällä palstalla on viime päivinä tehty niin maan perkeleesti abortteja sekä vastustettu niitä ja käyty risteilyillä. Oisko muita aiheita kellään?
[/quote]
Voit vaikka keksiä itseäs kiinnostavan aiheen ja tehdä siitä keskustelun?:)

Vierailija
31/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:48"]Kuulostaa kamalalta
[/quote]

Joo,m ei tää mitää miellyttävää hommaa ole.
Ap

Vierailija
33/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ehkäisyn laita?

Vierailija
34/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:48"]Kuulostaa kamalalta [/quote] Joo,m ei tää mitää miellyttävää hommaa ole. Ap

[/quote]

Ahdistaa taas niin vitusti, jos tuo on edessä... En ole koskaan aborttia tehnyt ja lapsi löytyy, mutta sen jälkeen on kierto ihan sekaisin. Tuplaehkäisyllä mennään, mutta pillerit toimii kummallisesti. Rytmi ei ole palautunut. Taas pelkään, että mitä jos ei kuukautiset alakaan viikonloppuna. HALUAN sterilisaation!

Vierailija
35/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:51"]Mites ehkäisyn laita?
[/quote]

Käytin pillereitä. Sain reseptin vahvempiin pillereihin, jotka aloitan huomenna.
Ap

Vierailija
37/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:48"]Kuulostaa kamalalta [/quote] Joo,m ei tää mitää miellyttävää hommaa ole. Ap

[/quote]

Ahdistaa taas niin vitusti, jos tuo on edessä... En ole koskaan aborttia tehnyt ja lapsi löytyy, mutta sen jälkeen on kierto ihan sekaisin. Tuplaehkäisyllä mennään, mutta pillerit toimii kummallisesti. Rytmi ei ole palautunut. Taas pelkään, että mitä jos ei kuukautiset alakaan viikonloppuna. HALUAN sterilisaation!
[/quote]

Voi ei, jaksamistä sinulle! Yritä olla stressaatta ( joo tiedän, helppohan se on sanoa), kuukautisethan voi senkin takia myöhästyä. Vaikka tää on kamala kokemus, kyllä tästä selviää.
Ap

Vierailija
38/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit noin myöhäisille viikoille päätöksen?

Missasitko pillerin?

Eikö yhtään hävetä provoilla tuossa tilanteessa vauvalla?

Vierailija
39/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:00"]Miksi jätit noin myöhäisille viikoille päätöksen?

Missasitko pillerin?

Eikö yhtään hävetä provoilla tuossa tilanteessa vauvalla?
[/quote]

En ollut aiemmin varma päätöksestä, joten en aiemmin saanut lähetettä.
Otin kaikki pillerit.
En provoa.
Ap

Vierailija
40/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo abortti valitettavasti jättää sinuun ikuiset arvet... :( Noin äitini sanoi, kun kertoi tehneensä abortin joskus aikoinaan. Opiskeluja voi aina jatkaa myöhemminkin. Tiedän monia, jotka on opiskelleet, vaikka on lapsia..

Mutta koska et halua ottaa tuota lasta vastaan, niin itse sen varmaankin paremmin tiedät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi