Oletko harrastanut miehesi kanssa sitomisleikkejä? Pidätkö siitä?
Kommentit (50)
En harrastaisi, jos en pitäisi. Molemmat tykätään kovasti.
Ja kyllä, luottamus on ihan ehdoton juttu tässä.
Kuulostaa tosi pelottavalta jo kaikki nuo kuvaukset. En ymmärrä, miten uskallatte.
en uskaltaisi? Jos kerran uskallan mennä hänen kanssaan naimisiin niin kyllä uskallan antaa hänen sitoa minut sängyntolppiin kiinnikin.
Ja pidän.
Homma toimii niin että mies solmii minut - on käytetty käsirautoja, silkkinauhaa, jopa sukkahousuja (lähettäkää nyt äkkiä niksipirkkaan, niitä ei lapsetkaan osaa epäillä seksileluiksi..)
Minut siis solmitaan X-muotoon sängylle. Sitten saatan saada silmälaput. Kiusaamista höyhenellä, hivelyillä, kielellä tai muulla tilanteeseen sopivalla, kerran jopa jääpalalla.
Sitten kunnon kyytiä.
Voi kun kostuu housut.. mutta siis pidän, ja toivoisin lisää. Paljon lisää.
Harrastamme sitomisleikkejä, se alkoi tässä nykyisessä suhteessa. Suhteemme on valtavan rakastava, sitoutunut, ja täynnä luottamusta, joten kokeilujakin on helppo tehdä. Kokeilimme ihan leikillä ensin sitomista solmioilla sängynpäätyyn. Se olikin kiihottavaa, teemme sitä vuoroin kummallekin. Silmät tietysti sidotaan myös.
Sitominen ei satu, kun eihän minuakaan oikeasti tarvitse pakottaa siinä olemaan. Siteet tarvitsee olla sen verran oikeasti solmittu, etteivät irtoa kun otan niistä orgasmissa tukea, tai esitän tempoilevani. Saan vain sen symbolisen luvan antautua ja olla otettavana, ilman että minun tarvitsee tehdä mitään. Saan vain ottaa vastaan ja nauttia. Se vapauttaa täysin sen miettimisestä, että voinko antaa hänen nuolla minua näin kauan, varmaan minun täytyy jo ottaa häneltä suihin ja saada hänet tulemaan. Ei tarvitse. Hänhän on kontrollissa, jos hän haluaa tyydyttää minua vaikka tunnin eri tavoin ja eri leluilla, minähän olen avuton uhri, mitäpä minä siihen sanoisin XD
Kyllä. Ihan kunnon kahleilla, joita ei itse saa irti. Ja kunnon kuritusta, sellaista josta jää jäljetkin. Joskus sidon miehenkin, mutta ei se ole kyllä ihan niin hauskaa ja kiihottavaa. Minun ehdotuksestani aloitettiin, tai no, ehdotuksesta ja ehdotuksesta, mies tiesi alusta asti että olen kinky ja ero olisi tullut kyllä muuten jos ei nauttisi itsekin noista jutuista, vaikkei nyt yhtä intona olekaan. Rakastava ja tasavertainen avioliitto on. En koe olevani alistettu, kerta itse olisin lähtenyt heti kättelyssä jos mies ei tykkäisi samoista asioista/suostuisi niihin.
Alkaa panetaan ja tekee mieli siitoo joku, kun lukee näitä
Tosi harva suomalainen nainen suostuu sadomasokismiin. Sanovat että tuo loukkaa naisen oikeutta omaan kehoon ja on ahdistelua. Jo kuolaus naisten perään miehen taholta on tuomittavaa... Ja tuo on siitä vahvempaa seksin esiintuomista.
Ulkomaalainen nainen on pervompi ja ymmärtäväisempi. Opettavat siellä enemmän kunnioittamaan ja palvelemaan miehiä.
Yleensä niin, että mies on sitonut käteni esim. sänkyyn ja pitänyt jalkojani levällään omilla jaloillaan.
Ehdoton ydinasia tällaisissa leikeissä on vapaaehtoisuus.