Oletko harrastanut miehesi kanssa sitomisleikkejä? Pidätkö siitä?
Kommentit (50)
mutta mulla on ollut ranteet nipussa vyöllä. Kokemus oli ikävä, joten enpä harrasta lähitulevaisuudessakaan.
harrastettu ja harrastetaan.
Käsiraudat sattuvat, köysiä käytetään aina.
Useimmiten sidotaan sänkyyn raajat levälleen, joskus tuoliin tai vaikkapa ulkona puuhun ja housut nilkkoihin!
Aluksi hyväilyjä, kevyttä kutitusta tms.
Sitten masturbointia, kuusysiä tai yhdyntää.
Joskus käytetään suupalloa, pyykkipoikia tai silmälappuja -ihan fiiliksen mukaan.
harrastettu ja harrastetaan. Käsiraudat sattuvat, köysiä käytetään aina. Useimmiten sidotaan sänkyyn raajat levälleen, joskus tuoliin tai vaikkapa ulkona puuhun ja housut nilkkoihin! Aluksi hyväilyjä, kevyttä kutitusta tms. Sitten masturbointia, kuusysiä tai yhdyntää. Joskus käytetään suupalloa, pyykkipoikia tai silmälappuja -ihan fiiliksen mukaan.
Kelpais mullekin tuollainen toiminta... :D Onneks mies on erittäin kokeilunhaluinen ja kekseliäs myös seksin saralla... :) Nyt on ollut vaan mun sairastelun ja raskauden aikana taukoa noista raisummista leikeistä ja niihin siirryttäneen takaisin sitten joskus...
harrastettu ja harrastetaan.
Käsiraudat sattuvat, köysiä käytetään aina.Useimmiten sidotaan sänkyyn raajat levälleen, joskus tuoliin tai vaikkapa ulkona puuhun ja housut nilkkoihin!
Aluksi hyväilyjä, kevyttä kutitusta tms.
Sitten masturbointia, kuusysiä tai yhdyntää.Joskus käytetään suupalloa, pyykkipoikia tai silmälappuja -ihan fiiliksen mukaan.
Kirjoititko tämän tosissasi? Olette aika kekseliäitä.
kirjoitin tosissani.
Seksi oman rakkaan kanssa eri variaatioineen on mahtavaa!
lisään vielä että puuhun sidotun kanssa ei harrasteta sentään kuusysiä... :)
mutta mulla on ollut ranteet nipussa vyöllä. Kokemus oli ikävä, joten enpä harrasta lähitulevaisuudessakaan.
Kuulostaa surulliselta kokemukselta. Harmi, että jäi trauma.
Kuulostaa jotenkin tutulta.
Miksei? Paksulla oksalla? :)
joku valjassysteemi...?
Ei vaan, ulkona on riski että joku tulee paikalle, aina joku koiranulkoiluttaja tai marjastaja on liikkeellä.
Miksei? Paksulla oksalla? :)
joku valjassysteemi...? Ei vaan, ulkona on riski että joku tulee paikalle, aina joku koiranulkoiluttaja tai marjastaja on liikkeellä.
Nykyään ei ole sellaista...enkä sitä ole kaivannutkaan. Ehkä kuului siihen aikaan, kun en halunnut sitoutua, ei se kuulu tähän suhteeseen.
Kuulostaa jotenkin tutulta.
ei vaan kiinnosta. annan mä sitomattakin.
tosin haluaisin olla itse sidottuna. Mies on kyllä niin kiltti tapaus ettei taitas oikein toimia, vaikka kokeiltaskin.
tosin haluaisin olla itse sidottuna. Mies on kyllä niin kiltti tapaus ettei taitas oikein toimia, vaikka kokeiltaskin.
kissa pöydälle ja pyydä sopivan hetken tullen häntä tekemään niin.
Itse pyysin aikoinani tyttöystävääni sitomaan minut sänkyyn kiinni ja hetken emmittyään hän suostui.
Muistan vieläkin miten jännittävältä tuntui kun köydet kiristyivät ja olin ensimmäistä kertaa täysin toisen armoilla...
Hauskaa oli eikä yhteen kertaan jäänyt.
ja siitä hommasta jäi paha maku. Omaan mieheeni kyllä luottaisin ihan täysin, mutta jotenkin haluan pitää kontrollin itselläni. En ole siis varsinaisesti kokeillut. En tiedä, vaikka tykkäisinkin. Tuollaiset väkisin kiinnisitomiset, kuten myös 3:lla on, jättävät kurjan muiston. Seksuaalisuus on aika herkkää aluetta.
Käyttiin silkkinauhoja, ei mitään käsirautoja, sellaista ihanaa kiusoittelua. Nykyisen kanssa ei mitään toivoa mistän erilaisesta.