Nyt tarvitaan neuvoja!
Minulla on ongelma johon tarvitsisin naisilta neuvoja, ja googlaamalla löysin tämän palstan. Eli: ongelma on tyttöystäväni kanssa. Olemme seurustelleet syksystä lähtien, ja kaikki on periaatteessa ihan hyvin. Nyt kevään mittaan tyttöystäväni tyyli on muuttunut, hän mm. leikkasi hiuksensa lyhyiksi ja otti nenärenkaan. Tämä on ihan ok.
Ongelma on siinä, että tyttöystäväni on alkanut vihjailla, että minulle sopisi pitkä tukka, ja hän on myös ostanut minulle jotain bändipaitoja ym. Nämä eivät tosiaankaan ole minun tyyliäni, olen aika stereotyyppinen teekkari, eikä minusta mitään rokkaria saa kirveelläkään. Miten voisin sanoa kauniisti tyttöystävälleni, etten aio muuttaa tyyliäni kokonaan toiseksi hänen toivomuksestaan? Ja että olisi parempi ettei hän enää ostaisi minulle vaatteita?
Kommentit (13)
Sanot: olen iloinen siitä, että olemme yhdessä yms... mutta minulle on tärkeätä itse päättää omista vaatteistani.
mites tuo?
No itse sen jo sanoitkin. Kerro, ettet aio käyttää hänen ostamiaan vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
No itse sen jo sanoitkin. Kerro, ettet aio käyttää hänen ostamiaan vaatteita.
Tuo tuntuu niin kovin tylyltä. Sitä paitsi voin kyllä käyttää hänen antamiaan vaatteita, jos ne sopivat tyyliini. Mutta mitään hevarivaatteita en aio käyttää. Tuntuu, että tyttöystäväni odottaa minun seuraavan hänen mieltymystensä muuttumista omassa pukeutumisessani. Sitä en aio tehdä.
-aloittaja-
Eihän miehillä mitään tyylitajua ole. Olisit kiitollinen, kun naisystäväsi huolehtii sinunkin ulkonäöstäsi.
"Leikkasi hiuksensa lyhyiksi ja otti nenärenkaan". Minulle ei olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
"Leikkasi hiuksensa lyhyiksi ja otti nenärenkaan". Minulle ei olisi ok.
En halua puuttua tyttöystäväni henkilökohtaisiin valintoihin. Toivoisin vain, ettei hänkään yrittäisi puuttua minun. Eikä kyseessä ole mikään sonninrengas, vaan pikemminkin lävistys, pieni timantti sieraimen sivussa.
-aloittaja-
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehillä mitään tyylitajua ole. Olisit kiitollinen, kun naisystäväsi huolehtii sinunkin ulkonäöstäsi.
Tyylitaju ei ole yhtä kuin mitä nainen haluaa.
Sanot vaan ystävällisesti, että tuo ei ole minun tyyliäni joten en aio muuttaa sitä.
Ottakoon tai jättäköön. Älä nyt ainakaan rupea kynnysmatoksi.
Kuulostaa joltain MT tapaukselta, jos vaihtaa yhtäkkiä radikaalisti tyyliä.
Teininä ehkä normaalia, kun etsii tyyliä .
Lorttana vaihtoon vaan ja äkkiä. Tuo tulee muuttumaan vain pahemmaksi. Kohta hän jo syöttää sulle lusikalla ruokasi.
Nostan. Eikö täällä kenelläkään ole mitään ehdotuksia?
-aloittaja-