Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut miehesi kanssa sitomisleikkejä? Pidätkö siitä?

Vierailija
12.07.2012 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin haluaisin olla itse sidottuna. Mies on kyllä niin kiltti tapaus ettei taitas oikein toimia, vaikka kokeiltaskin.

kissa pöydälle ja pyydä sopivan hetken tullen häntä tekemään niin.

Itse pyysin aikoinani tyttöystävääni sitomaan minut sänkyyn kiinni ja hetken emmittyään hän suostui.

Muistan vieläkin miten jännittävältä tuntui kun köydet kiristyivät ja olin ensimmäistä kertaa täysin toisen armoilla...

Hauskaa oli eikä yhteen kertaan jäänyt.

mies suostu mihinkään sellasiin puuhiin, vaikka kuinka olen pyytänyt, anonut, maanitellut ja jopa kehottanut. Kun toista ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Minun mieheni mielestä kaikki sitomis, piiskaus jne jutut on naisen satuttamista ja niin ei kuulemma téhdä. :(

Vierailija
22/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä hommasta jäi paha maku. Omaan mieheeni kyllä luottaisin ihan täysin, mutta jotenkin haluan pitää kontrollin itselläni. En ole siis varsinaisesti kokeillut. En tiedä, vaikka tykkäisinkin. Tuollaiset väkisin kiinnisitomiset, kuten myös 3:lla on, jättävät kurjan muiston. Seksuaalisuus on aika herkkää aluetta.

homman jujuhan on se että sinut sitoo joku johon luotat täysin. Ja sopimallanne turvasanalla homma loppuu välittömästi.

Suosittelen kokeilemista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettu ja harrastetaan.

Käsiraudat sattuvat, köysiä käytetään aina.

Useimmiten sidotaan sänkyyn raajat levälleen, joskus tuoliin tai vaikkapa ulkona puuhun ja housut nilkkoihin!

Aluksi hyväilyjä, kevyttä kutitusta tms.

Sitten masturbointia, kuusysiä tai yhdyntää.

Joskus käytetään suupalloa, pyykkipoikia tai silmälappuja -ihan fiiliksen mukaan.

Vierailija
24/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee unelmoimaan muualle...Tää on mammojen palsta!

suruksesi ja omaksi ilokseni joudun kertomaan että kuvailemani puuhat eivät ole unelmoimista, vaan täyttä totta.

Jos oma seksielämäsi on estoinen ja rajoittunut niin luuletko sen paranevan sillä että yrität aiheuttaa minulle pahaa mieltä?

Helpotusta sinulle tuo varmaan se tieto, että lasten kasvaessa sidontaleikkien harrastaminen on vaikeutunut suuresti.

Vierailija
25/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä hommasta jäi paha maku. Omaan mieheeni kyllä luottaisin ihan täysin, mutta jotenkin haluan pitää kontrollin itselläni. En ole siis varsinaisesti kokeillut. En tiedä, vaikka tykkäisinkin. Tuollaiset väkisin kiinnisitomiset, kuten myös 3:lla on, jättävät kurjan muiston. Seksuaalisuus on aika herkkää aluetta.

homman jujuhan on se että sinut sitoo joku johon luotat täysin. Ja sopimallanne turvasanalla homma loppuu välittömästi. Suosittelen kokeilemista...

Tuo ranteista kiinnipitäminen ei siis ollut minulta vapaaehtoista, ja se tulee aina mieleen, kun tällaisista leikeistä jossain keskustellaan. Muuten olen kyllä aika kokeilunhaluinen, ainakin ajoittain. Tietysti huono muisto voisi haihtua, jos sen korvaisi hyvä kokemus.

Vierailija
26/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni mielestä kaikki sitomis, piiskaus jne jutut on naisen satuttamista ja niin ei kuulemma téhdä. :(

Hän tietää että tykkäisin tuollaisesta, mutta ei mitenkään kykene sellaista minulle antamaan, koska alistamisen mielikuva olisi niin vahva, ja se on hänelle absoluuttinen nou nou.

Joten ei sitä tähän suhteeseen tule.

Vierailija
27/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homman jujuhan on se että sinut sitoo joku johon luotat täysin. Ja sopimallanne turvasanalla homma loppuu välittömästi. Suosittelen kokeilemista...

Tuo ranteista kiinnipitäminen ei siis ollut minulta vapaaehtoista, ja se tulee aina mieleen, kun tällaisista leikeistä jossain keskustellaan. Muuten olen kyllä aika kokeilunhaluinen, ainakin ajoittain. Tietysti huono muisto voisi haihtua, jos sen korvaisi hyvä kokemus.

pikku hiljaa, rauhassa, ajan kanssa.

Eihän laskettelemaan opettelevakaan mene alkajaisiksi laskemaan Hahnenkammia.

Vierailija
28/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen elin ei saa mennä mihinkään puun koloseen.

Puun rakastelu on nimittäin rikos.

Vierailija
29/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on ollut ranteet nipussa vyöllä. Kokemus oli ikävä, joten enpä harrasta lähitulevaisuudessakaan.

mitä sen jälkeen tapahtui, kun kädet oli sidottu vyöllä? Oliko oma vyö?

Vierailija
30/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen elin ei saa mennä mihinkään puun koloseen. Puun rakastelu on nimittäin rikos.

Vierailija
31/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni mielestä kaikki sitomis, piiskaus jne jutut on naisen satuttamista ja niin ei kuulemma téhdä. :(

Hän tietää että tykkäisin tuollaisesta, mutta ei mitenkään kykene sellaista minulle antamaan, koska alistamisen mielikuva olisi niin vahva, ja se on hänelle absoluuttinen nou nou.

Joten ei sitä tähän suhteeseen tule.

iso osa seksuaalisuudesta taka-alalle. Vaikka nautin nykyisestä seksistämmekin ja saan orgasmin, niin silti se jokin puuttuu...

Vierailija
32/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että mies sitoi minut ja sitoi myös silmät kiinni. Se oli aika kivaa. Tuntoaisti jotenkin tuplaantui kun ei nähnyt mitään. Ja toisaalta oli jännää kun ei myöskään voinut tehdä mitään. Sitä oli toisen "armoilla". Tykkäsin. Mutta on nyt toistaiseksi jäänyt yhteen kertaan...

Vierailija
33/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on ollut ranteet nipussa vyöllä. Kokemus oli ikävä, joten enpä harrasta lähitulevaisuudessakaan.

mitä sen jälkeen tapahtui, kun kädet oli sidottu vyöllä? Oliko oma vyö?

Tyttö jätti miehen ja mies tuli kavereittensa kanssa käymään. Näköjään hän sitoi tytön kädet vyöllä kiinni, nosti tytön seinälle ja pani väkisin. Inhottava juttu kaiken kaikkiaan, sitä puitiin pitkästi täällä. Sitä mitä vyöllä tehtiin ei tyttö kertonut aikaisemmin, mutta vyö mainittiin. Olin koukussa tarinaan.

Vierailija
34/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunut silloin paljastamaan mitä vyöllä tehtiin mutta sopii hyvin kuvioon.

Vierailija
36/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittisitkö lukea tämän ketjun

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1653773/kirjoitin_ta…

ja sanoa sille avovaimolle että on aiak tyly kun ajattelee vain itseään eikä sitä miten sinua on häpäisty?

Vierailija
37/50 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kiihottavaa meistä mollemista

Vierailija
38/50 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huivini oli sängyssä vieressäni, päätin sitoa sen miehen silmille ja käsiin, mutta en voinut kun nauraa melkein tukehtumiseen asti. se siittä leikistä:D

Vierailija
39/50 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tekisi sen.Tykkää tosi paljon lievästä alistamisesta.Ainut ongelma,että me ei ehkä tavata enään.Ajatus kyllä kiihoittaa.Voi jos sais.

Vierailija
40/50 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vain minua on sidottu. Haluan vahvan miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme