Voinko olla raskaana?
Syön kyllä e-pillereitä (aloitin tammikuussa), ja oikeaoppisesti ne olen aina ottanut. Viime liuskan kanssa kävi niin, että aloitin sen päivän myöhässä (taukoviikon jälkeen siis) ja apteekissa sanottiin, että aloita vaan uusi liuska vaikkakin myöhässä mutta käytä muuta ehkäisyä (kondomia) seuraavan 7 päivän ajan. No tuona viikkona ei edes harrastettu seksiä :D
No liuskan viimeisen pillerin otin lauantaina ja tässä sitten odottelen sitä vuotoa jota ei näy eikä kuulu! Normaalisti "menkat" alkaa 1-2 päivää viimeisimmän pillerin otettua, mutta tässä on mennyt jo kohta 4 päivää.
Onko normaalia, että vuotoa ei tule taukoviikon aikana? Näin ei ole siis ennen käynyt. Viimeisimmän liuskan aikana ollaan harrastettu 2-3 kertaa seksiä, joista kaksi kondomin kanssa (oon aika varovainen).
Voisinko kuitenkin olla kaikesta huolimatta raskaana? Raskaus ei ole TODELLAKAAN toivottu ja jo yhden abortin aikoinaan tehneenä en samaa halua uudestaan, ja siksi tässä stressaan kun ei niitä menkkoja näy... Menkkatyyppisiä oireita kyllä on jonkin verran, kuten reisiä särkee ja sen semmoista...
Apua!
Ainiin, syön siis Yasmineja.
Kommentit (4)
eli vaikka olisit syönyt ihan suunnitelmien mukaan niin voit silti olla raskaana.
Osta testi niin tiedät eikä tarvitse arvuutella.
tähän kysymykseen kyllä tai ei: Oletko harrastanut seksiä miehen kanssa?
Sama vastaus pätee sitten tuohon Voinko olla raskaana -kysymykseesi.
Pitää varmaan töiden jälkeen käydä apteekissa.. Mut näkyyköhän se jo näin nopeasti jos olisin raskaana..? Ajattelin, jos huomiseen mennessä ei menkat ala, teen testin.
Tiedustelisin vielä, että onko kellään muulla käynyt näin, että taukoviikon aikana ei vuotoa tule, muttei kuitenkaan ole ollut raskaana. Antais mulle vähän toivoa :D
-ap
mie syön myös yhdistelmäpillereitä ja olen ne ottanu n tunnin heitolla aina ajallaan...viime liuskan kanssa kävi niin et unohin toisella viikolla ottaa pillerin ja seuraavanki päivän pilleri myöhästy mut ei yli 12h mikä on se unohuksen raja...eli otin molemmat "unohtuneet" sit myöhässä.. soitin terveyskeskukseen et mitä pitää tehä ja ne sano et kaiken pitäs olla kunnossa ku käytät lisäehkäsyä 7päivän ajan.en sit harrastanu seksiä ollenkaa seuraavaa viikkoo ja aikasempaa 2 viikkoo en ollu harrastanu sitä enne seksiä.normaalisti menkat alkaa 1-2 päivän aikana lumepillereissä mut nyt on jo kolmannen ilta ja menkkoja ei kuulu ja alan olla hieman paniikissa.
siittiöt säilyy hengissä 2-7vrk ja munasolu vuorokauden-2 joten ei ois mahollista et oon raskaana(paitti ainahan se on jos on harrastanu seksiä) mut nyt apua,pelottaa,en oo valmis vauvaa mut en haluais tehä aborttia jos sattuis et olisin..