Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 21v mt-ongelmainen työtön pullamössö, haluaisitko kysyä jotain? :)

Vierailija
08.07.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo muut (työttömyys ja pullamössöisyys:)) seurausta siitä?

Vierailija
2/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämältään epävakaa persoonallisuushäiriö, skitsofrenia ja adhd samassa paketissa.

Mt ongelmat johtaneet työttömyyteen ja siihen ettei minulla ole edes koulutusta.

Mt-ongelmat luultavasti rankan lapsuuden ja fyysisen kurituksen syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ankara lapsuus ettei äiti ostanu kaikkea mitö halusi ja fyysinen kuritus oli kun isi otti kädestä kiinni, kun olit koltosia tehnyt?

Vierailija
4/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja fyysistä kuritusta?

Ole uhrin sijasta selviytyjä!

Onko sinulla lapsia?

Vierailija
5/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ankara lapsuus ettei äiti ostanu kaikkea mitö halusi ja fyysinen kuritus oli kun isi otti kädestä kiinni, kun olit koltosia tehnyt?

Vierailija
6/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsofreniasi ilmenee?

Vierailija
7/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmenee toistuneina psykooseina ja osastojaksoina ja nyt lääkkeet lopetettuani oireita on alkanut palautumaan. Eilen yölläkin heräsin kesken unieni kauhuissani ja luulin minulla olevan suhde viisikymppiseen naiseen ja vasta tänään äkkäsin että se ei ole totta. Olen itsekkin nainen. Olen myös vetäytynyt muista ihmisistä lähes kokonaan.

Vierailija
8/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullamössöllä sitä että olen lääkkeiden aloittamisen jälkeen lihonut 15 kg ja muuttunut sohvaperunaksi. Nyt pakotin itsnei kuitenkin aloittamaan urheiluharrastuksen.

Vierailija
9/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa, oletko kertonut kenellekään että lopetit lääkkeet?

Vierailija
10/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoamisen johdosta. En halua muuttua oikeasti 200 kiloiseksi jokinorsuksi. En ole kertonut lääkkeiden lopettamisesta kellekkään ja juuri sen vuoksi olen perunut jo kaksi peräkkäistä vastaanottoaikaa psykiatrian poliklinikalla.

Kummallista muuten ettei kukaan ole vielä ilkeillyt minulle. Täällä palstalla yleensä saa vain haukkuja tai provosyytöksiä.

Vierailija
11/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyydät terapiaan.

Onko sinulla niitä lapsia?

Vierailija
12/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja psykiatrian poliklinikalle lääkäriin en mene, huolestuisivat vaan ja alkaisivat hössöttämään ja patistaisivat takaisin osastolle juuri kun sieltä vapauduin.

Vierailija
13/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sulle ollaan ilkeitä jos et ole normaali?

Hae apua jostain jos et enää ihmisien ilmoillakaan liiku. Mitä väliä ulkonäölläsi on jos et missään kulje?

Vierailija
14/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarvitset osastohoitoa? Muttet mene. Ookei.

Työ eikä opinnot ei tule vaan jostain luoksesi vaan sinun pitää ne käydä itse hankkimassa.

Vierailija
15/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitakin noita samoja ongelmia kuin sullakin, kuulosti tutulta. Mutta haluiaisin rohkaista sua, että asiat voivat muuttua: nimittäin todella monen vuoden tyhjäkäynnin jälkeen sain viimein opiskelupaikan, jossa varmasti olen vanhin samaan aikaan aloittaneista, mutta kuitenkin. Uskon, että myös sun elämäsi aivan varmasti voi muuttua :) - Ja vielä sanoisin, että mä tiedän kokemuksesta, miten vastoinkäymiset vie itsearvostuksen todella alas ja tuntuu, että kadottaa toivon elämästä. Silloin saattaa auttaa "vastalääke", joka vakuuttaa ihmiselle toivoa toivottomuuden keskelle ja hyväksyntää kelvottomuuteen; mä toivon sydämestäni, että tämä pieni, mutta koskettava video voisi antaa sulle jotakin arvokasta ja hyvää http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
16/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen kaiken kristallinkirkkaasti tällä hetkellä ja lääkkeet lopetettuani tuntuu kuin olisi vanne kadonnut nupin ympäriltä. Mitä nyt välillä tulee aika ajoin noita oireita ja jos alkaa mennä rumaksi niin sitten varmasti haen apua taas. Pelkään vain että ne hössöttäjät siellä psyk. polilla pakottaisivat taas osastolle.

19, kiitos rohkaisevasta viestistäsi. Tuntemuksesi olivat kuin omasta suustani. Vastoinkäymiset vetävät mielen matalaksi ja siiven maahan ja tuntuu ettei minusta ole enään mihinkään. Mitä kauemmin virun himassa yksin, sitä korkeammaksi kynnys lähteä opintoihin kasvaa. :(

Vierailija
17/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani korkeammalla kuin muut ja fiksumpi ja parempi muita, mikä on hassua sillä silti vetäysyn toisista ihmisistä ja menoista.

Vierailija
18/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki antipsykootit ei lihota. Jos lopetat lääkkeet niin menet luonnollisesti seuraavaksi psykoosiin. Ja siitä kestää sitten taas aikaa toipua, menet sairaudessa taaksepäin eikä toistuvat psykoosti ole varmastikaan aivotoiminnalle hyväksi muutenkaan. Jos sanot lääkärille, että haluat kokeilla toista antipsykoottia, niin se varmasti onnistuu- kyllä ne lääkäritkin tajuaa, että useiden kymmenien kilojen lihominen lääkkeiden takia ei piristä mieltä..sun pitää nyt vaan mennä sinne polille ja sanoa, että haluat kokeilla toista lääkettä- muuten ei tiedä, mitä kamalaa sulle tapahtuu tai mitä saatat psykoosissa tehdä itsellesi tai muille.

Vierailija
19/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani korkeammalla kuin muut ja fiksumpi ja parempi muita, mikä on hassua sillä silti vetäysyn toisista ihmisistä ja menoista.

siis menossa psykoosiin? Tunnistatko itse milloin niin on käymässä?

Vierailija
20/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että viikossa menisin psykoosiin.. Voi olla että nää on niitä viime psykoosin jälkioireita vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi