Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 21v mt-ongelmainen työtön pullamössö, haluaisitko kysyä jotain? :)

Vierailija
08.07.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoterapiassa? Se voisi auttaa sinua :) Nimenomaan pitkäkestoinen psykodynaaminen psykoterapia.

Vierailija
22/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä ei ole varaa sellasiin vaikka kuulostais kyllä tosi hyvältä. läheisen ystävän äiti on vanha psykoterapeutti ja on hyvin vapauttavaa kesksutella asioista hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että viikossa menisin psykoosiin.. Voi olla että nää on niitä viime psykoosin jälkioireita vielä

ne alkoi kun lopetit antipsykootit? Koska sitä varten niiden nimi on antipsykootti- estävät ihmistä menemään psykoosiin, ja jos niille on tarvetta, niin ilman antipsykoottia ihminen sitten menee psykoosiin. Ehkä sun edellinen lääke ei vain sopinut ja/tai annos oli väärä, itse olen kokeillut vaikka mitä lääkkeitä ja ei se eka vaihtoehto ole aina paras. Ja tosiaan jotkut antipsykootit lihottaa ja jotkut ei.

Sulla on sairaus, joka ainakin tällä hetkellä vaatii lääkehoitoa- et parane sairaudesta kuin ihmeen kaupalla lopettamalla lääkkeet, vai mitä?

Vierailija
24/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita oli jo sairaalasta vapauduttuani. sanoivat osastolla että spykoosista toipuminen voi viedä kuukausia ja jälkioireita voi ilmetä. tullut mm. salaliitto ajatuksia päähäni läheisistä ystävistä muutaman kerran osastolta päästyäni.

lääkkeitä käyttäessäni tuntuu kuin olisin tasaisen tylsä tallaaja ja tavallinen pulliainen, mutta ilman lääkkeitä on aivan erin olotila. tunnen olevani luova ja mielenkiintoinen persoona.

Vierailija
25/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita oli jo sairaalasta vapauduttuani. sanoivat osastolla että spykoosista toipuminen voi viedä kuukausia ja jälkioireita voi ilmetä. tullut mm. salaliitto ajatuksia päähäni läheisistä ystävistä muutaman kerran osastolta päästyäni.

lääkkeitä käyttäessäni tuntuu kuin olisin tasaisen tylsä tallaaja ja tavallinen pulliainen, mutta ilman lääkkeitä on aivan erin olotila. tunnen olevani luova ja mielenkiintoinen persoona.

vetäytyykö luova ja mielenkiintoinen persoona pois muista ihmisistä ja hautautuu kotiinsa päänsä sisään?

Oikeasti oletkin varmasti luova ja mielenkiintoinen, mutta sairaus on eri asia. Kuitenkin vaikka TUNNET jotain se ei tarkoita, että se olisi totta. Sulla voi aivan hyvin olla ollut väärä ja ehkä liian korkea-annoksinen lääkitys. Kunhan pääset sairautesi kanssa hallintaan niin sitten saat sen luovuuden käyttöösi, psykoosissa se ei onnistu yhtään sen paremmin.

Vierailija
26/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa unelmissani ja ajatuksissani omassa rauhassa, olen yksinäinen susi. Ennen olin kunnon bilehile ja jokapaikan höylä aina menossa.. oon muuttunut jotenkin..liekö sairauden piikkiin laitettavissa?

Vierailija
27/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse usein lopettanut lääkityksen (eri ongelmat kuin sinulla mutta kuitenkin) siinä toivossa, että se sairauden aiheuttama huono olo johtuisikin siitä lääkkeestä, ja sitten menen aina huonompaan kuntoon.

En tiedä skitsofreniasta sen enempää, mutta jos järjellä mietit, niin ei terve ihminen ajattele ja tunne ja toimi niin kuin sinä nyt? Lääkityksen lopettaminen ei ole taianomaisesti parantanut sinua sairaudestasi, jota varten lääkkeitä aloit syömään. Seurauksena on vain uusi psykoosi. Vaikka nuo olisikin edellisen psykoosin jälkioireita, niin lääkäri on määrännyt sulle lääkityksen siksi, koska ilman sitä menet uuteen psykoosiin. Jos lekuri olisi katsonut, että olet parantunut siitä edellisestä psykoosista etkä tarvitse jatkohoitoa, niin sulle ei olisi määrätty lääkitystä.

Vierailija
28/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoosit on alkaneet?

Vierailija
29/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoosit on alkaneet?

ääniharhoilla ja kummallisilla luuloilla. ensioireet olleet ääniharhoja.

Vierailija
30/32 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nytkin kummallisia luuloja, siis noita grandiositeettiharhoja. Lisäksi olet alkanut eristäytyä ihmisistä ja olet kokenut harhoja. Ei sua samantien minnekään osastolle pistetä, jos kerrot lääkkeiden lopetuksesta sua hoitaville tahoille, varmasti on lääke, joka sopii sulle edellistä paremmin. Koska et sä ole nytkään terve, vaikka sulla olisikin hyvä olo. Se hyvä olo on kuitenkin harhaa sekin, ellet sitten halua loppuikääsi istuskella sisätiloissa oman pääsi sisään kadonneena.

Vierailija
31/32 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, kiitos rohkaisevasta viestistäsi. Tuntemuksesi olivat kuin omasta suustani. Vastoinkäymiset vetävät mielen matalaksi ja siiven maahan ja tuntuu ettei minusta ole enään mihinkään.

Näitkö tämän pienen videon, jotka viestissä mainittiin? Lämpimästi suosittelen, se on mun mielestäni balsamia sielulle :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
32/32 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, kiitos rohkaisevasta viestistäsi. Tuntemuksesi olivat kuin omasta suustani. Vastoinkäymiset vetävät mielen matalaksi ja siiven maahan ja tuntuu ettei minusta ole enään mihinkään.

Näitkö tämän pienen videon, jotka viestissä mainittiin? Lämpimästi suosittelen, se on mun mielestäni kuin balsamia sielulle :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan