Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini yllätti kesken seksin, apua

Vierailija
25.11.2014 |

Teini käveli sisään kesken intiimin puuhan. Sai varmasti elinikäiset traumat ja verkkokalvoilleen on varmasti syöpynyt lähtemättömästi ikävä kuva vanhemmistaan. Olemme keskustelleet asiasta, mutta olen itse aivan rikki tämän asian johdosta ja voin ihan fyysisesti pahoin teinini puolesta. Ahdistaa ja masentaa, ja niin varmasti teiniäkin vaikkei sitä näytä. Miten pääsemme asiasta yli? Asiallisia vastauksia kaipaan, sillä olen todellakin musertunut häpeästä.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt teinit enää mitään traumoja saa. Pikkulapsi voisi ymmärtää väärin ja nähdä seksin väkivaltana tms, mutta teini tietää mistä kyse. Ällöttää voi, mutta niinpä ällöttää moni muukin asia maailmassa ja siitä kyllä selviää.

Vierailija
22/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yllättänyt vanhempani puuhastelemasta. Olihan se aluksi hieman hämmentävää, mutta minulle tuli jotenkin helpottunut olo siitä, että isä ja äiti olivat vielä +20-v. suhteen jälkeen niinkin kiinnostuneita toisistaan. Teini-ikäinen on kyllä tarpeeksi kypsä kestääkseen tälläisen "nolon" tilanteen, joten ihan turhaan murehdit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet keskustelut teinin kanssa niin, asiaa ei sen kanssa kummemi tarvii miettiä. Sen sijaan painottaisin et seksi on täysin luonnollinen asia, ja voisit antaa samalla myös seksivalistusta. Voisit myös kertoa, että se kuuluu parisuhteeseen yms yms.

Vierailija
24/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, niin mäkin olen nähnyt äitini ja isäni sekä jopa mummuni, eikä mitään traumoja. Miksi pitäisi olla?

Vierailija
25/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suorastaan pentuja kiinnosti yllättää omat vanhemmat! Uteliaisuus tulee luonnostaan.
Kavereiden kanssa varmaan naureskelee asialle. En usko että traumoja on saanut :D

Millasesta aktista jäitte kiinni?

Vierailija
26/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaako teini teitä?

Vierailija
27/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:49"]

Pilkkaako teini teitä?

[/quote]

Ei, on pikemminkin vaitelias ja hieman ahdistuneen oloinen.

Ap

Vierailija
28/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teini yllätti kesken seksin" tarkoitit kai hämähäkkipeppuseksin :33

Vierailija
29/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun isä oli vielä töissä  putkimies pisti ykköseen, naapurin repa kakkoseen ja kolmosessa oli  joulupukin molo.

Vierailija
30/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olihan se arvattavaa, ettei täältä asiallista apua saa. Ap.

Vierailija
31/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, teini-ikäinen tajuaa jo, mistä on kyse. Toisaalta ikävä, jos se oli jossain ns "yhteisellä alueella", kuten keittiössä. Ei teinit halua miettiä, onko pöytä pyyhitty puhtaaksi hiestä ym seksin jäljiltä. Jos se oli makuuhuoneessanne, se on yksityisaluettanne ja ihan fine asia.

Vierailija
32/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 10:00"]No, olihan se arvattavaa, ettei täältä asiallista apua saa. Ap.
[/quote]

Hei, Minä oikeasti yritän asiallisesti auttaa, suodattimet päälle vaan :) Terv. Nro 9, joka yllätti vanhempansa 9-v vanhempien makuuhuoneesta eikä saanut traumoja

Vierailija
33/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskohdat? Osaamme auttaa, kun kerrot mitä teinisi pääsi todistamaan. Asento jne?

Vierailija
34/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että opin koputtamaan.

Vierailija
35/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 10:00"]

No, olihan se arvattavaa, ettei täältä asiallista apua saa. Ap.

[/quote]

Miksi teet tästä vakavampaa kuin se on?

Vierailija
36/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuoksi meillä ei ole seksiä, koskaan....

T. 2 x teini perheessä

Vierailija
37/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että teini näkee, että teillä on vielä sutinaa. Huomaapa sen, että seksi ei ole vain nuorten ihmisten asia, vaan sitä voi oikeasti harrastaa vielä "isonakin". Monet nuoret kuvittelee, että heidän oma sukupolvensa keksi koko seksin. Yleensä konkreettinen muistutus aikuisten välisestä siteestä siirtää sitä omaa koinimista jonkin verran tulevaisuuteen päin, mikä ei ole yleensä yhtään huono asia.

Vierailija
38/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, mutta jos ihan kamalasti ahistaa, niin varmaan tuollekin on olemassa jotain vertaistukiryhmää tai perheneuvolaa. 

Teillä taitaa olla tapakasvatus vähän hakusessa kun teini kävelee koputtamatta sisään vanhempiensa makuuhuoneeseen. Vielä ehtii. 

Vierailija
39/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 10:05"]

Tämä vuoksi meillä ei ole seksiä, koskaan....

T. 2 x teini perheessä

[/quote]

Ja tää on tosi hyvä teidän parisuhteelle ja sitä kautta perheelle? Noooot.... "Parisuhteessa ei sekstailla, se on tarkoitettu vain kaksikymppisille vasta tavanneille tai lasta yrittäville"

Vierailija
40/87 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä hävetään? kukaan ei ole tehnyt avausta että hävettää kun teini yllätti kesken riidan tai kun siippa antoi turpaan kostean illan päätteeksi....

Aina perustellaan että täytyy näyttää lapsille mallia riitely kuuluu elämään. Riidellään ja sovitaan, se on ihan ok. Mut eikö ole myös ok että vanhemmat rakastelee ja ovat onnellisia?? Ei tietty itse aktia ole tarpeen nähdä mutta ei tämä nyt niin vakava juttu ole.

Hymy korviin ap. Lapsenne on varmasti tyytyväinen että iskällä ja äiskällä synkkaa noin hyvin ;)