Miksi Porilaiset ovat niin outoja?
Kaikki porilaiset ovat todella outoa sakkia ja he kirjoilevat erittäin paljon sekä ovat ihan hulluja liikenteessä. Miksi?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki porilaiset ovat todella outoa sakkia ja he kirjoilevat erittäin paljon sekä ovat ihan hulluja liikenteessä. Miksi?
Jospa he ovat valtakunnan ainoat normaalit.
Ja me muut emme ole122
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että Porilaiset kirjoilee, on outoja ja vielä liikenteessäkin hulluja - porilaisista en tiedä.
etkä näemmä sitäkään porilainen henkilöä tarkoitettaessa kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Jos ei ole muuta kommentoitavaa, kuin korjailla muiden oikeinkirjoitusta, on suotavaa opetella ensin kielen säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että Porilaiset kirjoilee, on outoja ja vielä liikenteessäkin hulluja - porilaisista en tiedä.
etkä näemmä sitäkään porilainen henkilöä tarkoitettaessa kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Jos ei ole muuta kommentoitavaa, kuin korjailla muiden oikeinkirjoitusta, on suotavaa opetella ensin kielen säännöt.
Niinkö? Miks otsikossa sitten sanottiin että Porilaiset? Huijausta!
Kyllä ne porilaiset ennen oli parempia, oisko makkaralaatu vaihtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niillä on hyvät palvelut siellä. Milloinkohan sen Gigantin avajaiset on?
Gigantti avattii pari vuat sitte mut vast julkastii paikallislehres.
Tarkoitan sitä Halpa-hallin vastapäätä olevaa rakennusta. Milloin se avataan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne porilaiset ennen oli parempia, oisko makkaralaatu vaihtunut?
Joo makkarast joht kaik tääl
Olen käynyt Porissa viisi kertaa. Joka ikisellä kerralla olen todistanut väkivaltatapauksen, yhdellä kerralla väkivalta kohdistui itseeni. Ihan oikeasti porilaiset ovat jollain tavalla vähän sairaita, tiedä sitten mistä johtuu.
Oon odottanu jo hetken sitä pärekori juttuu. Eikö ketään vois sitä kertoo, se on niiiiiiin hauska.
Siks, et porilaiset ei oo hajuttomii, värittömii ja mauttomii niinku suur osa suomalaisist, vaa me näytää ja kuulutaa. Sitä ei muut kest!
T. Piru Porist
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Porissa viisi kertaa. Joka ikisellä kerralla olen todistanut väkivaltatapauksen, yhdellä kerralla väkivalta kohdistui itseeni. Ihan oikeasti porilaiset ovat jollain tavalla vähän sairaita, tiedä sitten mistä johtuu.
Joo kyl ne sairait o
Vierailija kirjoitti:
Se o se vetovoiman laki ko tääl Poris jyllä
Viäks irtto jottai porilaisist?
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanu jo hetken sitä pärekori juttuu. Eikö ketään vois sitä kertoo, se on niiiiiiin hauska.
Tuu Porii, tääl sut laitetaa pärekorii, ja vedetää turpaa (pitki Pori torii).
Vierailija kirjoitti:
sää puhut rauma murret
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sää puhut rauma murret
Sori sit :-) Kiva kumminki o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu Porii, tääl sut laitetaa pärekorii, ja vedetää turpaa (pitki Pori torii).
Saa tul isommalki porukal, sen verta on iso pärekori Porin toril
Kylä mää nii pal Porii kaipaa. Kui mää siel pois muutinkaa? Mietein, et ison Virhee tein. Tääl toisaal ei ees tieretä, mikä o pumppa. Ja ain korjaillaa, jos sanos, et aamusti...
Vierailija kirjoitti:
Kylä mää nii pal Porii kaipaa. Kui mää siel pois muutinkaa? Mietein, et ison Virhee tein. Tääl toisaal ei ees tieretä, mikä o pumppa. Ja ain korjaillaa, jos sanos, et aamusti...
Määki just työkaveril selitin kui pempust tuli pumppa mut mitä se ymmärsi...yksinäist kaik
Jospa he ovat valtakunnan ainoat normaalit.