Mikä on mielestäsi ns. pluskoko?
Yllätyin kovasti kun jossain artikkelissa puhuttiin pluskoon vaateista ja samalla koosta 40. Onko se mielestänne "isojen tyttöjen" koko? Vai mistä pluskoot alkavat... Olen pitänyt kokoa 40 normaalina, jopa pienenä.
Kommentit (9)
koosta 42 tai 44, mutta mulla on sellainen käsitys, että plus-malliston koko 42 olisi (ainakin himpun verran) tilavampaa kaliberia, kuin tavallinen vaatekoko 42.
että eka "isojen tyttöjen" koko olisi yleensä 42/44.
Tilasin muuten joskus netistä mekon kokoa 42, ei mistään erityisestä plus-kokomallistosta vaan normimekkojen isoimman koon, ja aloin sen jälkeen saada suoramarkkinointia niistä "isojen tyttöjen" mallistoista.
Mä olisin sanonut 42. Kyllähän 40 on sellainen normaali+ jo.
Yllätyin kovasti kun jossain artikkelissa puhuttiin pluskoon vaateista ja samalla koosta 40. Onko se mielestänne "isojen tyttöjen" koko? Vai mistä pluskoot alkavat... Olen pitänyt kokoa 40 normaalina, jopa pienenä.
Loput on liikaa
Vähän vaatteen mallista riippuen. Kyllähän se niin on, että normaalivartaloiseen verrattuna 42 on reilusti plussan puolella. Nämä 42 kokoa olevat "normaalivartaloiset" eivät asiaa vain suostu hyväksymään.
Samasta syystä esim. suomi24 treffisivuilla on kauhean moni vartalotyypikseen kertonut normaali, vaikka todellisuus on lähempänä pyöreää.
kokoon nähden, ostin seppälästä mekon plus puolelta koossa 38/40 vaikka oikea kokoni on vähintään 42/44 mutten ole ennen ostanut pluspuolelts. ja tuo mekko on siis todella suuri.
alkaa numerosta 44...