Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikö kaikkien lapset opelle jotakin?

Vierailija
02.06.2012 |

Meillä ei enää vienyt, kun opet täällä ovat sanoneet, etteivät halua mitään. Loukkaantuukohan ope nyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni eivät vie koskaan opeille mitään. Saavat palkkansa se riittää. En halua viedä mitään, jotta pääsevät tänne kauhistelemaan mitä kamalaa oppilaiden vanhemmat taas osti. Kaunis ele, mutta täällä ruikuttaminen ja lahjoista valittaminen on rumaa, pärjäilköön ilman.

Vierailija
2/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset seiskalla ja lukion ekalla. Toivottivat opelle kivaa kesää.

Siinä sitä olis ollut viemistä, kun opettajia kummallakin vaikka kuinka monta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska opettaja on ihana ja vaihtuu nyt.

Minä vaan olen ihmistyyppiä, joka pitää kiittämisestä.

Lahja oli arvokkaan merkkituotteen maineessa oleva, tosin pienikokoista mallia, hinta jotain 30 e.

*valmiina ottamaan kuraa niskaan, mutta mä teen omat tehtäväni tee sä mitä haluut vaan on mulla unelma jee jee jee*

Vierailija
4/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni eivät vie koskaan opeille mitään. Saavat palkkansa se riittää. En halua viedä mitään, jotta pääsevät tänne kauhistelemaan mitä kamalaa oppilaiden vanhemmat taas osti. Kaunis ele, mutta täällä ruikuttaminen ja lahjoista valittaminen on rumaa, pärjäilköön ilman.

Sitä paitsi kaikki tietämäni opettajat ovat iloisia saamistaan lahjoista.

Vierailija
5/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kyllä löytyy kommentteja

Vierailija
6/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vei!

Vierailija
7/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan lapsi ei halunnut viedä, siksi.

Vierailija
8/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska opettaja on ihana ja vaihtuu nyt. Minä vaan olen ihmistyyppiä, joka pitää kiittämisestä. Lahja oli arvokkaan merkkituotteen maineessa oleva, tosin pienikokoista mallia, hinta jotain 30 e. *valmiina ottamaan kuraa niskaan, mutta mä teen omat tehtäväni tee sä mitä haluut vaan on mulla unelma jee jee jee*

arvasinko?

Vierailija
9/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tule enää koskaan viemäänkään.

Lopetin tavan viime jouluna. Sitä ennen veivät kukkia ja lahjoja yms. joka hemmetin vuosi tarhasta alkaen.

Enää ei kukaan saa mitään. IHme että lähdin alunperin mukaan edes tämmöiseen naurettavaan tapaan.

Vierailija
10/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osaamme sanoa ja toivottaa hyvää ja rentouttavaa lomaa. Anoppini on opettaja, saamme aina hänen saamansa lahjat (hän on pyytänyt ettei lahjoja tuotaisi, mutta perheet tuovat silti).

Vierailija
11/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä joku käyttää, vaikka opettajan lapset, jos ei opettaja itse piittaa. :)

Vierailija
12/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei itse askartelemansa kortin. Antoi sen halauksen ja hyvän kesän toivotuksien kera.

Vierailija
13/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kyllä löytyy kommentteja

Minäkin olen tehnyt monta päätöstä elämässäni tämän palstan ketjujen perusteella. Tiedätkö sinä, että tällä palstalla käy myös lapset/nuoret provoilemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme