Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun kotiin

Vierailija
04.07.2012 |

Oon 12-vuotias ja mut on huostaanotettu. Kaikki alko siitä kun mun isä kuoli. Äiti oli raskaana ja sai sen uutisen kuultuaan keskenmenon. Sitte se masentu ja alko juomaan. Se ei pystyny menemään töihin ja sai potkut. Rahahommat meni päin mäntyä. Meistä tuli köyhii ja aloin varastelee kaupoista. Sitte jäin kiinni ja sossut puuttu peliin. Äiti ei pystyny tekee parannusta joten lopulta mut huostaanotettiin.

Nyt äiti on lopettanu kokonaan juomisen ja haluisin sen luo kotiin. Me nähään ihan liian harvoin. Mulla on ikävä äitiä ja isää. Ja mun koiraa. Ja kamuja. Mä haluun kotiin. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä koko elämä edessä. Yritä olla rohkea ja elää nauttien mahdollisuuksistasi, vaikka oletkin erossa äidistäsi. Kerro äidillesi miten tyytyväinen olet siitä, että hän on päässyt vähän enemmän jaloilleen ja että joku päivä on vielä yhteisiä unelmiakin lisää mahdollista toteuttaa. Ota kaikki ilo  irti yhteisistä tapaamisistanne. Älä varasta enää ikinä ja hoida koulu hyvin. Tee äidille joku joululahja. Mieti onko sinulla myös joku hyvä ystävä, jota voisit ilahduttaa.

Esim. näin

Vierailija
2/3 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saatte tavata vain harvoin?

Kyllä lapsen pitää saada vanhempaansa tavata mahdollisimman usein etenkin jos ei ole mitään pätevää syytä rajoittaa tapaamisia.

Tapaamisten rajoittamisestakin täytyy antaa valituskelpoinen päätös.

Voit pyytää tapaamista sosiaalityöntyekijän kanssa ja esittää tälle toiveesi tavata äitiä useammin. Harvemmin kotiuttamistakaan aletaan suunnittelemaan, ellei tapaamisia ole ollut tarpeeksi ja hyvin sujuneita kotilomia.

Oletko keskustellut äitisi kanssa siitä että haluat kotiin ym?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin olemaan äidillä yksin koko päivän kotona haluaisin iskälle mutta äiti on koulussa iskä korjaa autoja eikä se voi tulla jälkeen. Äitillä on kaks kissaa ja Oon allerginen kissoille , äiti ei osta mulle ees allergia lääkkeitä vaikka ne Ois loppunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi