Maalisvauva 2013
Joko löytyy muita tähän pinoon? Itse plussasin reilu viikko sitten ja laskurin mukaan la on 1.3. Kolmas lapsi, yllätysvauva tulossa:) Pojat 10/08 ja 02/11. Aika tarkkaan 2v ikäero nuorimmaiseen tulossa. Mahtaa riittää vipinää ensi keväänä. Pahoinvointia on ilmennyt (ei oksentelua), lievää päänsärkyä, vessassa ravaamista ja repäisykipuja.
Toivottavasti saadaan iso joukko kasaan:)
JohannaAl 5+4(?)
Kommentit (65)
Minä laitoin myös viestiä facebookia koskien, mutta liekö tullut perille?
Mulla tuli tuo viesti lukemattomana takaisin, eli lähetys ei onnistunut. Liekkö VIRVA on enää kuvioissa mukana?
Täällä myös maalisvauvaa/esikoistaan odottava 30wee akkeli :) ...Takana vajaa 1,5v "yrittämistä" Plussasin 2.7 ja laskettuaika 8.3 viikkoja siis päivää vaille 14 :) Viikoilla 9-12 oli ihan kamalaa pahoinvoitia, ei maistuneet lämpimät ruoat mutta satsumat oli herkkua ja ainoat jotka meni yökkäämättä alas :D Nyt olo tasoittunut ja tuntuu ihan "tavalliselta" :) Jännittävää aikaa, toivotaan että kaikilla sujuupi hyvin odotusaika! Mukavaa syksyä :)
Ei tarvinnut montaa viikkoa odottaa kierukanpoiston jälkeen, kun tuli tarvetta testata ja plussaahan näytti. LA 20.3
Laitoin viestiä tässä yksi päivä ja pyysin päästä facebook ryhmään (Saija K.)