Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalisvauva 2013

03.07.2012 |

Joko löytyy muita tähän pinoon? Itse plussasin reilu viikko sitten ja laskurin mukaan la on 1.3. Kolmas lapsi, yllätysvauva tulossa:) Pojat 10/08 ja 02/11. Aika tarkkaan 2v ikäero nuorimmaiseen tulossa. Mahtaa riittää vipinää ensi keväänä. Pahoinvointia on ilmennyt (ei oksentelua), lievää päänsärkyä, vessassa ravaamista ja repäisykipuja.

Toivottavasti saadaan iso joukko kasaan:)

JohannaAl 5+4(?)

Kommentit (65)

41/65 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis jatkuvasti kuvottava olo. :D Mut ei voi valittaa kun sit on tas sellanen olo et kyl siellä jotain tapahtuu ku on tämmönen olotila. :D Töissä on vähän hankalaa, (oon ravintolassa töissä) kukaan ei siis tiedä ja välillä tulee kiirus vessaan, yleensä kun "jaksan pidättää" kovassa rydässä.

Tissit tumtuu jo isommilta? Voi olla myös toiveajattelua?

Meillä on nyt 6+5, ja LA 14.3 ihmettelin tuota Jenskun 8+1 ja LA 10.3? voiko kierto vaikuttaa niin kovasti?

Niin, ja missä neuvola/ultrassa se sitten se LA varmistuu öpaut?

Facebuukkiin edelleen ottelen kutsua ryhmään.. ;)

42/65 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille Maaliskuista vauvaa odottaville mukavaa odotusta!! Minä odotan ensimmäistäni, nyt vasta 6+5 ja LA 16.3.13, joten pitkä matka edessä. Hieman jänskättää tämä uusi elämän tilanne, olen kuitenkin jo aikas iäkäs ensisynnyttäjäksi, 38v... Kaikennäköisiä pelkoja käyn läpi, mutta kuuluu vissiin asiaan ;)

xx

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv9+2, esikoista odotan. L.a. neuvolan mukaan 27.2., mutta pitkästä kierrosta johtuen todennäköisin l.a. 2.-4.3. tienoilla, ultrassa tarkentunee. Kaikki sujunut tähän mennessä hyvin. Kolmannesta clomikierrosta tuli tärppi.

Vierailija
44/65 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa löytyä :) Plussasin 17.7. ja laskurin mukaan la 1.3. Samoin kolmas yllärinä tuloillaan :)

RV 9+3

P.S. Hain tuonne ryhmäänkin saman tien.

Vierailija
45/65 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään neuvolaan ja sain ekan ajan torstaille. Myös ultra varattiin viikon päähän tiistaille. Heti puhelun jälkeen aloin hermoilla, että eihän mulla ole mitään raskausoireitakaan enää ja vatsakaan ei ole pullahtanut yhtään esiin. Varasin siltä istumalta ajan yksityiselle ultraan ja tulin sieltä juuri. Lääkäri oli TOSI VANHA, eikä siellä ollut kunnollista ultraääntä, mutta aktiivisesti liikkuva sikiö siellä näytti olevan ja lääkäri sanoi kohdun olevan normaalin kokoinen raskausviikkoihin nähden. Sikiöstä ei mittoja saatu, kun ultraäänilaite ei ollut niin tarkka, mutta sainpahan mielenrauhan, kun näin vauvan liikkuvan.

Hauskinta koko käynnissä oli se, kun lääkäri oli niin vanha, ettei osannut käyttää edes tietokonetta ja sai sen jotenkin aivan jumiin. Ei siis pystynyt kirjoittamaan laskuakaan. Halpa reissu.

Mites teillä muilla? Joko vatsa pömpöttää? Mulla on aikaisemmissa raskauksissa jo maha vähän näkynyt näillä viikoilla. Ei niin, että ulkopuolinen sen huomaisi, mutta minä ja mies. Nyt ei näy mitään...

JohannaAl

9+4

P.S Yritin lähettää tätä viestiä tuonne ryhmään, mutta ei onnistunut:/

Vierailija
46/65 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostan vielä pikaiseen sitä facebook-ryhmää: minusta siellä on eri kiva henki ja lisää mahtuisi mukaan. Että jos haluatte tulla, niin yllä on ohjeet. :)

virva, 6+jottai.

Vierailija
47/65 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jospa minäkin vihdoin liityn keskusteluun mukaan. Laskettu aika on 1.3. ja ensimmäistä odotellaan. Itse olen 30 ja mies 33. Varhaisultrassa kävin viikoilla 6+3 ja tuolloin näkyi yksi alkio hyvässä paikassa, joka vastasi viikkoja 6+2. Sykekin näkyi.

Vierailija
48/65 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu, kirjoitin äsken pitkät sepostukset, mutta viestistä näkyy vain alku. Siispä jatkan tähän.

Ensimmäinen neuvola oli, kun viikkoja oli tasan 9. Sielläkin vilkaistiin ultralta ja normaalilta kuulemma näytti: syke havaittiin ja mies näki kuulemma pienen pienet jalat.

Päätimme osallistua sikiöseulontoihin ja tulevana maanantaina otetaankin verikokeet. Ultraan ei ole kutsua vielä saapunut. Eilen alkoi kummasti jännittää seulonnan tulevat tulokset... Mites teillä muilla. Aiotteko osallistua, jännittääkö tulokset?

Ystävällisi terkuin,

Hannekat

Vierailija
49/65 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Vieläkö mahtuu mukaan? Oon kyllä pikkuisen myöhässä, sillä plussasin vasta tänään :)

Mulla ei oo ollut oikeen mitään oireita, joten luulin kierron vaan heittävän häränpyllyä. Mitä nyt väsyttää valtavasti, tuntuu että olis lihonnu ja nännit tuli edellispäivänä kipeiksi. LA on yhden laskurin mukaan 20.3 ja toisen 26.3.. Omasta mielestä tänään on RV 7+1. Huomenna heti neuvolaa tilaamaan!

Vierailija
50/65 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! minäki vielä tunkisin mukaan.. LA olis jonku laskurin mukaan 24.3. yllärikolmonen tulossa :) ennestää mulla jo tyttö 2v2kk ja poika 11kk. jatkuva oksetus päällä ja en kyllä muistanukkaa miten kamalaa se on O.o ehkä seki tekee tästä vähä haasteellisempaa ku pitää nuo kaks naperoa tässä samalla hoitaa ni ei pysty ihan täysillä vaa itteensä keskittyy.. eikö se tästä! :)

Vierailija
51/65 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun maaliskuisiin odottajiin, la on siis 22.3. Plussasin jo parivikkoa sitten, mutta on ollut niin huono olo ettei ole tietokoneelle pahemmin kyennyt.... Toinen napero tulossa eka on nyt 2v 3kk. Innoissani raskaudesta olen, mutta tätä kokopäiväistä pahaa oloa en suunnitellut mukaan :) Mintulla oli vain aamupahoinvointia, nyt koko ajan... Nyt täytyykin lähteä hiekkalaatikolle leikkimään :D

Vierailija
52/65 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin tuossa pari viikkoa sitten, la olis laskureiden mukaan 30.3. Kakkosta odotellaan, esikoinen on 1v 3kk.

Aamupahoinvointi on jo löytänyt tiensä luokseni ja olo on kuin raskaana olisin. :D Väsymys on valtava.

Vierailija
53/65 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edelleenkään kirjoittamaan tuonne ryhmään. Missähän vika?

Olin tänä aamuna NT-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Sikiö oli 4,7cm pitkä ja niskaturvotus normaali. Vastasi viikkoja 11+4, kun kuukautisten mukaan pitäisi olla 10+4. Laskettu aika siirtyi siis viikolla aikaisemmaksi ollen nyt 22.2 mutta pysyttelen nyt kuitenkin maaliskuisissa. Lääkäri ihmetteli nopeaa sykettä 189-193. Aikaisemmissa raskauksissa syke ollut molemmilla pojilla ekassa ultrassa 169. En nyt kuitenkaan osaa huolestua tuosta, kun lääkärikään ei jatkotutkimuksia määrännyt.

JohannaAl 11+4

Vierailija
54/65 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä ois pariskunta joka odottaa ensimmäistä! Laskettu aika olis suurinpiirtein 14.3. tarkentuu vielä NT-ultrassa. Ensimmäisessä ultrassa käytiin 8+6 ja vastasi viikkoja, sikiö oli 22mm ja kaikki oli hyvin! Jännittäviä aikoja siis eletään.. Keväällä todettiin tuulimuna joten nyt otetaan vähän easymmin ja siksi olenki liikkeellä vasta nyt..

Pahoinvointi on ollut jotain aivan hirveätä ja samoin väsymys. Tuntuu että töiden jälkeenki saa joka päivä ottaa parin tunnin päikkärit ja mitään ei oikeen teen mieli syödä.. Suolakekseillä on tämäkin päivä eletty! Mitä te muut pahoinvoivat ootte pystyneet syömään??

Onnea kaikille muille samassa veneessä oleville!! :D

T.JiiKoo

55/65 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri raskaustestin, olen sterilisaatiossa käynyt 13.7 , hupina testin tein ja POSITIIVINEN!! Minulla on 5 lasta, vanhin 13v nuorin vasta 4kk eikä pitänyt yhtään enempää tulla.. Mutta jos näin on, tulkoon.

Helene ??/??

Vierailija
56/65 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkona tosiaan käytiin varhaisultrassa ja siellä oli kaikki hyvin, syke löytyi ja oikeasta paikasta.

Minulla ei varsinaista pahoinvointia ole, mutta jos ruokailuväli venyy liian pitkäksi tulee huono olo. Mulla tällaisen tilanteen hätäruoka on ollut näkkileipä.

Vierailija
57/65 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun odottajiin,4:s lapsi olisi tulossa ja LA 31.3.2013

Vanhin 10v,keskimmäinen 8v,nuorin kohta 7kk ja ikäeroa näille tulee 1v 2kk jos kaikki menee hyvin,että vauhtia on tiedossa.

Itellä ikää 29v ja ei pahemmin mitään raskausoireita,aamusin hiukan etovaa oloa.

vk 7+2 nyt menossa.

Vierailija
58/65 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun odottajiin. LA 22.3. nyt siis 9+0 menkoista, tämän aamun UÄn perusteella 8+3... LA ei muutettu.

ELi mullakin taustalla alkuvuoden tuulimuna raskaus jonka vuoksi aika epävarmoin asekelin tässä vielä liikkeellä ja uskomatonta kaikki. Toista odotetaan, esikoinen 2,3v.

Rasukausoireet runsaat.. Paha olo jatkuvaan, rinnat paisuu ja kiristää. Väsyttää, mutta esikoiselta ei pääse päikkäreille... :)

Vierailija
59/65 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Mulla on jäänyt esikoisen odotuksesta tiivis mammaryhmä. Mutta nyt tuntuu että ois kiva kuulla enemmänkin muiden odottajien ajatuksia.

Mulla siis tyttö -06 ja poika -08. Ja maaliskuun 18. pv ois näillä tietämin laskettuaika et kolmosta odotellaan.

Faceen ois mukava liittyä ja siitä kait pitäis olla ohjeetkin. Silmät ristissä jo täällä palloilen mutta koitan katsoa jos vielä löydän ohjeet.. :)

Vierailija
60/65 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli fabuukkiin minäkin voisin liittyä.. samoin ohjeita pitää etsiä.. Kai ne täällä jossakin oli.