Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin Roskalavaryhmässä Ikeakassillisen vanhoja dvd levyjä ja ilmoitin etten takaa toimivuutta. Nyt sitten levyt hakenut

Vierailija
29.12.2023 |

Valittaa että pätkivät,jumittavat ym. Luetun ymmärtäminen?!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tilalle uudet, löytyy niitä kaupasta.  Mokomakin mielen pahoittaja.

Vierailija
2/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#Pisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itket täällä??

Vierailija
4/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitusteksti copypastena. 

Vierailija
5/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippaan kaiken tavaran mieluummin kaatopaikalle tai sekajätteeseen kuin asioin roskalavaryhmissä olevien ihmisten kanssa millään tasolla. 

Vierailija
6/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vielä suhteellisen asiallinen tyyppi. Joku voisi vaatia sua hakemaan vialliset pois ja pyytää vielä rahaa aiheuttamastasi vaivasta. Näitäkin on, usko pois.

Vierailija
7/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalavaryhmissä pyörii porukkaa jotka kuuluisivat itse sinne lavalle. Ongelmia tulee takuuvarmasti.

Vierailija
8/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vielä suhteellisen asiallinen tyyppi. Joku voisi vaatia sua hakemaan vialliset pois ja pyytää vielä rahaa aiheuttamastasi vaivasta. Näitäkin on, usko pois.

On vai? Maksoitko??

Vierailija
9/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskalavaryhmissä pyörii porukkaa jotka kuuluisivat itse sinne lavalle. Ongelmia tulee takuuvarmasti.

Onko weetee-porukkaa?

Vierailija
10/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran lastenrattaat tarjolle roskalavaryhmään, ja kun kävin katsomassa ensimmäisten kyselijöiden someprofiilit niin poistin ilmoituksen saman tien ja vein rattaat kaatopaikalle. Ei kiitos, ei jumaliste mitä porukkaa.

Vierailija
11/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin hyvää hyvyyttäni Kimblepelin ilmaiseksi,ajattelin että joku vähävarainen perhe pääsee pelaamaan. No pelin hakenut nainen sitten soitti mesen kautta tuohtuneena,peliohje puuttuu! 

Vierailija
12/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia lopetin kaiken myynnin ja lahjoittamisen kymmenisen vuotta sitten.

En halua olla tekemisissä tyhmien ihmisten kanssa.

Esim kaveri myi silloin stereoitaan. Käypään satasen poiskantohintaan. Ostajia tuli kolme skrodea nuorta miestä ja kamu sanoi moneen kertaan, että tossa on pistorasia,  että testaa toimivuus. Ei tarvii, hän luottaa kyllä...

Meni kaksi tuntia, niin tuli soitto, että muija kusetti. Eihän ne toimikaan! Testaamista pyydetty, et testannut, jos rikkoontu matkalla? CD soitin on herkkä, että jos vaikka vähän kovakouraisesti käsitteli.

Pienehköllä paikkakunnalla oli pitkään juoruja liikkeellä, että tuo muija huijaa. Kaikissa jätelava yms keskusteluissa, että älkää ostako, kusettaja.

Itse olin siis paikalla ja tein testisoitot ennen niiden älypäiden tuloa, eikä mitään ongelmaa soitossa. 

Ihmiset on tyhmiä, eikä edes tajua sitä.

Vierailija
13/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ja antanut  tuota kautta  tavaraa onnistuneesti mutta pari huonoa kokemusta löytyy

- Tyhjensin vanhempieni taloa ja kerroin selkeästi ilmoituksessa että talossa ei asuta, tavarat ovat takaterassilla,omat kantajat mukaan. Töistä päästyäni olin saanut usean vihaisen viestin & puhelun,joku rouva ihmetteli siellä kun kukaan ei avaa ovea ja hän tarvitsee kantoapua sohvalle.

- Annoin vauvanvaateia kassillisen ja oli sovittu että hakija tulee  klo 18-18.30 välisenä aikana,kerroin että meillä on klo 19 saunavuoro ja sen jälkeen laitan lapsen nukkumaan. Kun tulin saunasta puhelin oli tukossa vihaisista viesteistä,vaatekassin hakija oli odotellut ala-ovella "vi"un kauan" .

Vierailija
14/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, lisää näitä. Nää on hauskoja 😂

Vierailija
15/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa voi sentään jättää kuistille tai portaille periaatteella hae kun ehdit mutta kerrostalossa ei uskalla jättää rappuun ja  tietysti hakija tulee just kun on pas""lla tms.

Vierailija
16/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin auttaa jotain lapsiperhettä, että annan kerrossängyn pois. Oli kallis Muuramen kerrossänky systeemi, Jolla alas alas ja Jungmanni ylös. Kirjoitin kahteen kertaan isolla, että ei jälleenmyyjille ja sanoin siinä vaiheessa vielä vaiheessa, kun pariskunta tuli hakemaan niitä, että halusin antaa lapsiperheelle, enkä jälleenmyyjille. Arvaa vaan, niin seuraavana päivänä oli nainen laittanut myyntiin ne sängyt facebookiin, eikä olleet edes viitsineet kasata niitä, vaan möi niitä sänkyjä minun ottamilla kuvilla.

Vierailija
17/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitusteksti copypastena. 

Tämähän se. Kerro montako kertaa jouduit laittamaan, vai menikö koskaan perille?

Vierailija
18/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihaisia viestejä epätoivojonossa olevalta nro 30 ja jotain olevalta, kun en vastannut viesteihin, vaikka hakija ei ollut vielä tullut ja ilmoituksen laitosta oli vasta pari tuntia. Ihmiset saattaa tosiaan olla epätoivoisia. En tosiaan päivystä facessa ja töitäkin on tehtävä.

Vierailija
19/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jos Torissa laittaa "annetaan" osastoon niin tulee kyllä niin epämääräistä hakijaa että huhhuh.. Tästä lähtien vien vaikka kaatopaikalle mieluummin.

Vierailija
20/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleisesti ottaen tyytyväinen roskalavaryhmään, koska suurin osa noutajista on ihan fiksuja ja tavallisia ihmisiä. HAnkalinta on syksyllä sopia omenasadosta, jonka kerään noutajille valmiiksi kasseihin. Omenat voi hakea vaikka yöllä meidän avoterassilta ja harvaa noutajaa en edes tapaa kasvokkain. Kuitenkin jotkut tekevät siitä tosi vaikeaa, vaikka laitan viestiin heti että jos ei hae seuraavaan aamuun mennessä ilmoitan jonossa seuraavalle ja mielensä saa muuttaa.Silti jotkut ovat tosi lahjakkaita vääntämään helposta vaikeaa ja roikkumaan asiassa kiinni, että kun lopulta pääsen tyypistä eroon pistän vain estoon. Eipähän kiusaa enää seuraavana syksynä. Silti uusia vaikeita tyyppejä  tulee ja pitävät sen sekoilukiintiön noudoissa vakiona.