Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako mielestäsi kaupan kanssalla olla kädet täynnä tatuointeja?

Vierailija
02.07.2012 |

missä menee mielestäsi raja?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne tatuoinnit haittaa? Ei ole mitään hygieniasyytä tms, että ei voisi jossain ammatisas olla tatuointeja. Vielä on jotain tiukkapipoja, joita tatuoinnit asiakaspalvelijoilla haittaa, mutta pian sekin varmasti on mennyttä aikaa.

Minulla ei ole yhtään tatuointia. En voi ymmärtää miksi joitakin haittaa toisten tatuoinnit ja miten se olisi muka este jossakin ammatissa toimimiselle.

Vierailija
2/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saa olla :D saattaisin säikähtää jos ois koko kasvot tatuoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti joku törkytatuoitu tyyppi.

Vierailija
4/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ällöttäis läväritkin. Tiedän kyllä olevani vanhanaikainen. Mun tytöllä on kieliläväri.

Vierailija
5/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoisin et ranteen yli ei kiitos, ainakaan mitään isoa.

Yleens' kaupassa ihmisillä on varsin peittävät asut. Ainoostaan kesäsin yleensä käytetään t-paitaa jolloin iso tatuinti on vaikee peittää ja voi olla kurja..

mutta, saa minusta.

Vierailija
6/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tunne yhtäkään kauppiasta, joka ottaisi sellaisen työhön.

Vierailija
7/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tunne yhtäkään kauppiasta, joka ottaisi sellaisen työhön.

Vierailija
8/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa olla, ei haittaa pätkääkään. Jos kyylään, kyylään lähinnä että mikäs kuva se hihan alta pilkistelee :) eli uteliaisuudesta. Mielestäni on äärimmäisen pikkumaista suivaantua toisen ihmisen ulkonäöstä (kuten joku sanoi vaihtavansa kauppaa). Miten aikuinen ihminen voi sanoa sellaista...?

Vierailija
9/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene enää sellaiseen kauppaan missä kassalla on tatuoidut kädet. Kauppa vaihtuu myös mikäli kassalla on näkyvää meikkiä tai lyhyt tukka, minä en sellaista suvaitse!

Vierailija
10/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoilla työskentelee vain kouluttautumatonta roskaväkeä. Tatuointeja tai ei niin roskaväkeä ovat joka tapauksessa.

Vierailija
11/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana työskentelin sekä ruoka-, viina- että vaatekaupan kassalla. Jos jotain ällötti tai sen takia vaihtoi kauppaa, ei ole minun ongelmani, että hänellä on ongelma tatuointieni kanssa.

Vierailija
12/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoilla työskentelee vain kouluttautumatonta roskaväkeä. Tatuointeja tai ei niin roskaväkeä ovat joka tapauksessa.

T: yliopisto-opiskelija :-)

Vierailija
13/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama miltä kassa tai joku muu asiakaspalvelija näyttää, kunhan on puhdas. Eli varsinainen ällötys on esim.rasvainen tukka tai multakynnet.

Tatuoinnit alkavat muutenkin olla jo niin yleisiä ettei niihin juuri silmä osu jollei nyt ihan naamassa ole.

Vierailija
14/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa, miksi ei saisi? Hienommat ne usein ovat kun jotkut "mummon" helvetin mauttomat paidat kassalla. Saako nekin pyytää vaihtamaan? Ja useasti voisi koko päänkin vaihtaa tai ainakin voisi hiuksista aloittaa..

Vierailija
15/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta voi olla monessa muussakin palveluammatissa. Ei ole kaupan kassan työn kannalta mitenkään merkityksellinen asia.

Vierailija
16/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää, kun hyvin nuoret ja nätit tytöt ovat pilanneet kätensä. Yritän aina valita ei-tatuoidun kassan.

Vierailija
17/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan luottamusta herätä.

Mitä luottamusta kaupan kassan pitäisi herättää?

Vierailija
18/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan luottamusta herätä.

Mitä luottamusta kaupan kassan pitäisi herättää?

vaikka sitä, että saa oikein rahasta takaisin. Sottasen näköisiä nuo tatskat ovat. Yhtään hienoa en ole vielä nähnyt, vaikka kaikki mainostavat omaansa hienoksi.

Vierailija
19/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä kassaa sen takia vaihtaisi, mutta musta tatskat on vaan niin rumia. Eikä ne edes ole muodikkaita tai cooleja, kun joka mummollakin on tatskat. Jos joku tykkää kuvista ihollaan, niin ihan sama mulle. En vaan ite tykkää niistä ja en tykkää, että niitä on asiakaspalvelijoilla näkyvissä. Mitään ennakkoluuloja mulla ei ole, koska kaikilla kavereillakin on tatskoja (ei tosin kovin isoja ja näkyviä).

Vierailija
20/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kokonaan tatuoidut käsivarret ovat yksinkertaisesti rumat.

Mutta monesti kaupassa on pitkähihainen paita kassahenkilöllä, joten tatuoinnit ei välttämättä näkyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi