Poikaystävä ei suostu luopumaan kondomin käytöstä
Ollaan oltu kohta puoli vuotta yhdessä, mutta poikaystavä haluaa yhä käyttää kondomia seksissä.Vaikka mulla on pillerit ja hän tietää sen. Mistä tuo voisi johtua? Tuntuu epäluottamukselta.
Kommentit (34)
Sulla on harvinaisen fiksu poikaystävä.
Ei halua vielä isäksi. Tuplaehkäisy on varminta. Fiksu poikaystävä sinulla.
Kysy siltä että pitääkö sun ottaa joku komea mies joka ei käytä kumia. Poikaystävällä tauteja, naisia ollut tai joku salaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä että pitääkö sun ottaa joku komea mies joka ei käytä kumia. Poikaystävällä tauteja, naisia ollut tai joku salaisuus?
Eiköhän ne taudit olisi saanut hoidettua jo siinä puolessa vuodessa
Ihana poikaystävä sulla. Itse en haluaisi, et ehkäisy olisi 100%:sti vain mun vastuulla.
Haluaa huolehtia ehkäisystä. Eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa. Tiedän tuttavia, joilla pillerit ovat pettäneet, joten ihan hyvä pelata varman päälle. Ja mistä sä tiedät vaikka hänellä olisi joku sukupuolitauti. Eivät ne kaikki parane antibiooteilla.
Edelleen, pelkkä pilleri ei pidä seksitauteja poissa. Tuplaehkäisy on parempi, olette molemmat enemmän turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herpes ei parane ikinä ja onhan niitä kaiken maailman syyliäkin ja hiv. Eivät ne antibiooteilla parane, kun ovat virustauteja.
Onko varmaa ettei kettu käy muissakin koloissa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aids vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Ei halua vielä isäksi. Tuplaehkäisy on varminta. Fiksu poikaystävä sinulla.
Fiksu mies. Ollut varmaan lähipiirissä ollut'pillerien unohdus' ja elatusmaksut 'vahingosta'.
Eli suomeksi:
AP haluaa mahan pystyyn, jotta saa Easy Modet tulille ja pääsee kelaelätykselle, pääsee samalla välttelemään töihin menoa ja saa ukon nalkkiin.
Kaveri on huomattavan valveutunut ja pitää huolen oikeusturvastaan. Pakko arvostaa!
Anna kakkosta ja niele sen jälkeen. Ei pelkoa raskaudesta.
Jos olisin mies, niin en minäkään luottaisi siihen, että nainen muistaa syödä pillerinsä pilkulleen.
Voin tulla polkeen paljaalla sua ap.
Ei ole sitoutunut suhun. Käyttää vaan seksoon? Siksi kumi? Aikoo vielä erota?
Vierailija kirjoitti:
Anna kakkosta ja niele sen jälkeen. Ei pelkoa raskaudesta.
Sukupuolitaudin voi saada silti.
Hän ei halua isäksi vielä ja pitää siitä itse huolen. Puoli vuotta on lyhyt aika, mutta isänä olo on loppuelämän tehtävä.
Että mies kantaa vastuunsa, eikä odota tai vaadi, että sinä kantaisit vastuun ehkäisystä. - Ja vaikka hän mahd. haluiaisi lapsia, niin ei halua niitä vielä puolenvuoden seurustelun jälkeen
Sinkkumies