Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako mielestäsi kaupan kanssalla olla kädet täynnä tatuointeja?

Vierailija
02.07.2012 |

missä menee mielestäsi raja?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä myyjällä että asiakkaalla :)

Vierailija
22/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää, kun hyvin nuoret ja nätit tytöt ovat pilanneet kätensä. Yritän aina valita ei-tatuoidun kassan.

Niinpä, en enää käy Kampin K-kaupassa, kun kassat nähdessä tulee joka kerta niin kurja olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua edes kysyä moista.. :D Olkoot tatuointi vaikka keskellä otsaa, se on ihmisen oma valinta. Minulla on pari tatuointia, piilossa tosin, ainoastaan mieheni näkee ne. ;) Tekeekö se minusta huonon myyjän, kun minulla on tatuointeja joista asiakas ei kuitenkaan tiedä mitään..?

Vierailija
24/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa jonkun tatuoinnit ja lävistykset.

Jos perushygienia on kunnossa niin olen tyytyväinen.

Vierailija
25/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en asu Suomessa ja täällä ei asiakaspalvelussa tatuointeja näy. Samoin lävistykset on kiellettyjä.

Mä kyllä ymmärrän hyvin, miksi näin on. Mulla tulee huono olo, ihan oikeesti oksettava olo tatuoinneista ja lävistyksistä. Korvissa voi reiät olla, kaikki muu on yäk. Mun miehellä on sama homma.

Kai me ollaan kalkkiksia.

Vierailija
26/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en asu Suomessa ja täällä ei asiakaspalvelussa tatuointeja näy. Samoin lävistykset on kiellettyjä.

Mä kyllä ymmärrän hyvin, miksi näin on. Mulla tulee huono olo, ihan oikeesti oksettava olo tatuoinneista ja lävistyksistä. Korvissa voi reiät olla, kaikki muu on yäk. Mun miehellä on sama homma.

Kai me ollaan kalkkiksia.

Entä jos on sellaisessa paikassa tatuointi/lävistys ettei kukaan ulkopuolinen sitä näe? Miten se näkyvyys pahentaa ihmistä, kun ajattelee miten paljon oksettavampi Prinssi Albert olisi kuin kieli- tai huulilävistys..

Vierailija
27/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoilla työskentelee vain kouluttautumatonta roskaväkeä. Tatuointeja tai ei niin roskaväkeä ovat joka tapauksessa.

T: yliopisto-opiskelija :-)

taidat opiskella roskalogiaaaaa olen sinua parempi vaikka ei ole koulutustaaa

Vierailija
28/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan luottamusta herätä.

Mitä luottamusta kaupan kassan pitäisi herättää?

vaikka sitä, että saa oikein rahasta takaisin. Sottasen näköisiä nuo tatskat ovat. Yhtään hienoa en ole vielä nähnyt, vaikka kaikki mainostavat omaansa hienoksi.

Mistä teitä vitun imbesillejä sikiää?

29/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tatuoinnit ihmisestä sen huonompaa työntekijää tee, tosin kuvat ei saa olla ketään tai mitään loukkaavia. Jonkun mielestä ne on ehkä rumia, mutta eipä kaikki muutenkaan niin kauniita ole. Mulle kysymys on henk. koht. vähän sama kuin jos kysyisi että saako ruma ihminen työskennellä kassalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi