Lue keskustelun säännöt.
Miten taas niin ärtsyä porukkaa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei kestä sitä, kun joku tulee ja sanoo ääneen sen, mitä kaikki oikeasti niistä ajattelevat.
Voisikohan olla, että ihmiset lataavat lomaan liikaa odotuksia. Sitten tulee pettymyksiä ja niitä puretaan anonyymeinä?
Mä en oo ainakaan ärtsy enkä ole osunut ketjuihin, joissa mitään niin ärtsyä olisi nyt näkynyt.