Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos homot ja lesbot haluavat että heitä pidetään normaaleina

Vierailija
01.07.2012 |

niin miksi tekevät itsensä naurettavaksi pridekulkueessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se erillaisuus ole rikkaus. Onko kukaan normaali?

Vierailija
2/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelisivät hissukseen niin kuin muutkin niin niitä voisi alka jopa pitää lähes normaaleina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitäkään ihan normaaleina voi pitää...

Vierailija
4/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi tekevät itsensä naurettavaksi pridekulkueessa?

Eikö itselleen nauraminen ja näyttäytyminen ole aika normaalia? Kaapissa eläminen ja murjottaminen normaalimpaa?

Vierailija
5/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaalia olla oma itsensä, juuri sellaisena kuin on.

Vierailija
6/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö, se juttu mikä saa suupielet ylöspäin ja tulee sellainen kumma ääni.. sitä sanotaan nauruksi ja hauskanpidoksi. Kannattaa kokeilla joskus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kukkien kukkia. Tuolla on jo Pride-ketju samasta aiheesta ;)

Vierailija
8/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kulkueessa esittäytyvät homot ja lesbot haluavat, että heitä pidetään "normaaleina"? Eivätköhän he halua, ihan kuten kaikki ihmiset, että heitä pidetään arvokkaina yksilöinä juuri niin "normaalina" tai "epänormaalina" kuin he ovat.



Jos normaalilla tarkoitetaan säännönmukaista, yleistä, niin eihän monikaan halua olla normaali (toiset haluavat sulautua massaan, toiset nimenomaan erottua siitä). Ajattele nyt vaikka taiteilijoita, punkkareita, viherpiiperöitä tai vaikka tiukasti uskovaisia ihmisiä. Eiväthän hekään ole väestön suuriin riveihin nähden "normaaleita", eivätkä haluakaan olla. Silti heillä on itsestäänselvästi samat kansalaisoikeudet ja ihmisarvo kuin vaikkapa rivitalopätkässä asuvalla, kahden lapsen tapauskovaisella toimistotyötekijä-äidillä (sillä "normaalilla"). Sitähän varmaan homot ja lesbotkin ajavat takaa: oikeuksiaan ja ihmisarvoaan, eivät sitä, että sinä tai muut pitäisitte heitä "normaaleina" omilla mittapuillanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi tekevät itsensä naurettavaksi pridekulkueessa?

Miten se naurettavaksi tekeminen tulee esille?

Vierailija
10/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään homoa tai lesboa ei kiinnosta se, näyttävätkö he "normaaleilta" sivistymättömän mamman silmissä. Mamman kriteereihin mukautuminen ei niinkun ole se pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin ymmärrän tuota kommentoijaa! Voin hyvin kuvitella, että ap on varsinaissuomalainen. Kellekään muulle ei tulisi mieleenkään olettaa, että kaikki ihmiset haluavat sulautua massaan ja olla näkymättömiä, mutta varsinaissuomalaiset kuolevat myötähäpeään jos joku uskaltaa puhua kaupassa niin, että muut kuulevat!



:-DDD

Vierailija
12/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN tekevät itsensä naurettavaksi pridekulkueessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heterot tekevät itsensä naurettaviksi sambakarnevaaleilla, vapputorilla tai urheilukatsomossa? Eiköhän tuollainen kulkue ole nimenomaan juhlan, hauskanpidon ja kunnon bileiden häppeninki, ja joka näkyy ja kuuluu kuten tarkoitus onkin.



Naamiaisbileet ovat muuten hauskinta mitä heterona tiedän, ja niitä järjestänkin säännöllisesti yhtä heterolle ystäväpiirilleni. Suosio on aina suuri, vaikka minä ja iso osa ystäväpiiristäni olemme jo reilusti yli neljänkymmenen.



Käsittääkseni sateenkaariväki ei halua tulla kohdelluksi "normaaleina" vaan ihmisinä, joilla on samat oikeudet elää tässä yhteiskunnassa kuin heteroillakin. Arkielämässä heistä moni on yhtä tavallinen tallaaja kuin aloittajakin.