Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko feministi?

Vierailija
17.08.2012 |

Miksi

Miksi et

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi, jos feminismi määritellään pyrkimykseksi edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa sekä pyrkimykseksi poistaa kaikki sukupuolisyrjintä.



En ole feministi, jos feminismi tarkoittaa sitä, että en saisi puhua miehiin kohdistuvasta parisuhdeväkivallasta tai että en saisi avoimesti puhua niistä tilanteista ja konteksteista, joissa miesten asema on heikompi kuin naisten asema.



En myöskään ole feministi, jos määritellään, että vain naiset voivat olla feministejä.

Vierailija
2/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan sitä ajatusta, ettei sukupuolella saisi olla merkitystä ihmisen elämänvalintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi, koska musta sukupuolten pitää olla tasa-arvoisessa asemassa keskenään.

Vierailija
4/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministille jostain lukemaani, että "olet feministi, jos haluat itse päättää miten ja kuka koskee jalkoväliisi".

Vierailija
5/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on määritelty ihmisen normiksi







Vierailija
6/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kuten jokainen sukupuoltaan kunnioittava nainen.