Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko feministi?
Kommentit (6)
Kannatan sitä ajatusta, ettei sukupuolella saisi olla merkitystä ihmisen elämänvalintoihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen feministi, koska musta sukupuolten pitää olla tasa-arvoisessa asemassa keskenään.
feministille jostain lukemaani, että "olet feministi, jos haluat itse päättää miten ja kuka koskee jalkoväliisi".
mies on määritelty ihmisen normiksi
Olen. Kuten jokainen sukupuoltaan kunnioittava nainen.
Alue: Aihe vapaa
Olen feministi, jos feminismi määritellään pyrkimykseksi edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa sekä pyrkimykseksi poistaa kaikki sukupuolisyrjintä.
En ole feministi, jos feminismi tarkoittaa sitä, että en saisi puhua miehiin kohdistuvasta parisuhdeväkivallasta tai että en saisi avoimesti puhua niistä tilanteista ja konteksteista, joissa miesten asema on heikompi kuin naisten asema.
En myöskään ole feministi, jos määritellään, että vain naiset voivat olla feministejä.