onkohan se Laamanen edes OIKEASTI yrittänytkään elvyttää Eerikaa??
Eli onkohan poliisit tutkineet, onko se paskakasa edes oikeasti antanut tekohengitystä? Esim. tutkimalla onko Eerikan suussa sen paskiasien dna:ta?
Kommentit (10)
piilottaminen. Ja lapsihan oli ollut ilmeisesti tunteja kuolleena, kun soittivat apua.
Eli onkohan poliisit tutkineet, onko se paskakasa edes oikeasti antanut tekohengitystä? Esim. tutkimalla onko Eerikan suussa sen paskiasien dna:ta?
oli hätänumeroon yhteydessä. Johon Laamaskapaska vastaa "en enää kauaa".... joopajoo.
Ei kai, olis ollu ristiriitaista elvyttää kun se halus tappaa.
Ja myöhäistä se olis ollu.
ei. ihmistutkani lupaa että SL, se paholainen, peto, psykopaatti, ei osaa elvyttää. ansaitsee kovemman rangaistuksen kuin se heikkolahjainen myötäilijä.
t. lääkäritäti
mässäilystä? Jessus, en tajua.....
sais hukkua omaan sontaansa. Mä inhoan sitä enemmän kun tytön isää. Kaiken pahan alku oli toi läski ämmä.
ei. ihmistutkani lupaa että SL, se paholainen, peto, psykopaatti, ei osaa elvyttää. ansaitsee kovemman rangaistuksen kuin se heikkolahjainen myötäilijä.
t. lääkäritäti
Mies oli varmaan ollut ennen sitä leikkaustaan empatiakyvytön narsisti (vrt. vainoamisasia), ja se yhdistettynä heikkolahjaisuuteen teki siitä sitten hirviön. Mutta epäilen silti, että normaalijärjellä varustettuna oman jälkeläisen suojaaminen tuolta akalta olisi kuitenkin vielä onnistunut.
no eipä elvyttäminen ihan niin helppoa oo. lisäksi ensi pitää havaita että henki ei kulje ja sydän ei lyö..
Sehän oli "kesken elvytyksen" käynyt piilottamassa niitä sitomistarvikkeita. Eli tuskin on juurikaan elvyttänyt.