Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onkohan se Laamanen edes OIKEASTI yrittänytkään elvyttää Eerikaa??

Vierailija
04.09.2012 |

Eli onkohan poliisit tutkineet, onko se paskakasa edes oikeasti antanut tekohengitystä? Esim. tutkimalla onko Eerikan suussa sen paskiasien dna:ta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onkohan poliisit tutkineet, onko se paskakasa edes oikeasti antanut tekohengitystä? Esim. tutkimalla onko Eerikan suussa sen paskiasien dna:ta?

Sehän oli "kesken elvytyksen" käynyt piilottamassa niitä sitomistarvikkeita. Eli tuskin on juurikaan elvyttänyt.

Vierailija
2/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilottaminen. Ja lapsihan oli ollut ilmeisesti tunteja kuolleena, kun soittivat apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onkohan poliisit tutkineet, onko se paskakasa edes oikeasti antanut tekohengitystä? Esim. tutkimalla onko Eerikan suussa sen paskiasien dna:ta?

Vierailija
4/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hätänumeroon yhteydessä. Johon Laamaskapaska vastaa "en enää kauaa".... joopajoo.

Vierailija
5/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai, olis ollu ristiriitaista elvyttää kun se halus tappaa.

Ja myöhäistä se olis ollu.

Vierailija
6/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. ihmistutkani lupaa että SL, se paholainen, peto, psykopaatti, ei osaa elvyttää. ansaitsee kovemman rangaistuksen kuin se heikkolahjainen myötäilijä.



t. lääkäritäti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mässäilystä? Jessus, en tajua.....

Vierailija
8/10 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais hukkua omaan sontaansa. Mä inhoan sitä enemmän kun tytön isää. Kaiken pahan alku oli toi läski ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. ihmistutkani lupaa että SL, se paholainen, peto, psykopaatti, ei osaa elvyttää. ansaitsee kovemman rangaistuksen kuin se heikkolahjainen myötäilijä.

t. lääkäritäti


Mies oli varmaan ollut ennen sitä leikkaustaan empatiakyvytön narsisti (vrt. vainoamisasia), ja se yhdistettynä heikkolahjaisuuteen teki siitä sitten hirviön. Mutta epäilen silti, että normaalijärjellä varustettuna oman jälkeläisen suojaaminen tuolta akalta olisi kuitenkin vielä onnistunut.

Vierailija
10/10 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä elvyttäminen ihan niin helppoa oo. lisäksi ensi pitää havaita että henki ei kulje ja sydän ei lyö..