Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko miehelle

Aamupilalla
10.12.2022 |

Heräsin hyväntuulisena tähän päivään. Olen nukkunut koko viikon huonosti ja nyt sain nukkua pitkään. Mikä voisi mennä pieleen?

Hiivin kahvit keitettyäni miehen viereen ja suukotin, tarkoitus oli mennä hänen viereensä makoilemaan. Mies säpsähtikin puoliksi hereille ja huokaisi selvästi ärsyyntyneenä ja ärähti "mitä VITTUA nyt taas."

Olin ihan hiljaa ja jähmetyin. Toisti "niin oliko jotain?".

Ei, kuiskasin ja lähdin vähin äänin pois. Nyt olen toisessa makkarissa ja mies jatkoi unia. Loukkaannuin todella pahasti. Useampi vuosi siis oltu yhdessä eikä koskaan ole noin sanottu. Teenkö kärpäsestä härkäsen? Miten muut suhtautuisi?

Kommentit (24)

1/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Kuhis tekis noin, ni lähinnä varmaan naurattais noin epänormaali käytös, ja toteaisin jätkän puhuneen unissaan 😄

Vierailija
2/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan toi törkeesti sanottu ja miehesi pitäisi pyytää sinulta anteeksi. Mutta älä jää patomaan tapahtunutta sisällesi, koska se kuluttaa sinua sisältä pidemmän päälle ja älä anna tuollaisen toistua, koska tuollaisilla sanomisilla on tapana eskaloitua vieläkin pahemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa loukkaantua kun voi. Se pitää kaikki hyvällä tuulella.

Vierailija
4/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on iltauninen aamuvirkku ja minä taas toisinpäin. Joskus suhteen alkuaikoina se tuli hyvää tarkoittaen kiehnäämään viereen seitsemältä sunnuntai aamuna. Sain todella hillitä itseäni, etten sanonut rumasti. 

Iltapäivällä sitten asettelin sanani tarkasti, mutta tiukasti, että haluan viikonloppuna nukkua niin pitkään kuin nukuttaa. Sen jälkeen ei vaimo ole tullut herättämään.

Vierailija
5/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuttuisin ja todennäköisesti olisin tuollaiseen vastannut yhtä kauniisti, että ei v* mitään. Mennyt vaikka lumihommiin ja rauhoittelemaan kiukkuani ja halunnut sitten kunnolla keskustella asiasta, että mitä tuo oli olevinaan.

Vierailija
6/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua olet aiemmin tarjonnut?

Vierailija
7/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan nähnyt jotain unta ja puoliunessa vastannut noin? Tosin itse saatan olla myös kärttyisä, jos minut herätetään kesken unien, kun kerrankin saisi nukkua pitkään.

Vierailija
8/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aiemmin mies on pusutellut takaisim ja jos on halunnut nukkua, sanonut että kulta minä makoilen vielä hetken.

Nyt kello oli puoli 12 kun kävin vieressä. Aiemmin ei ikinä ole mitääm tuollaista sanonut.

Vierailija
9/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä normaali ihminen loukkaantuu tuollaisesta käytöksestä.

Vierailija
10/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka uusavuton pitää olla kun tuotakaan ei pysty omin avuin päättämään. Huoh....

Vierailija
11/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä normaali ihminen loukkaantuu tuollaisesta käytöksestä.

Palstanormaali ainakin.

Vierailija
12/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätit miehen ja loukkaannuit, kun hän ei tykännyt. Näinkö se meni, ap? Itse juuri iloitsit, kun kerrankin sait nukuttua. Toiselle et sitä suonut. Näetkö tässä jotain epäloogista?

Vierailija
13/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupilalla kirjoitti:

Olen nukkunut koko viikon huonosti ja nyt sain nukkua pitkään. Mikä voisi mennä pieleen?

Tuliko mieleesi, että miehesikin on saattanut nukkua koko viikon huonosti, ja olisi halunnut nyt vain nukkua pitkään, sen sijaan että tuli herätetyksi?

Vierailija
14/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tosi loukkaavaa ja kyllä miehesi pitäisi sulta anteeksi pyytää.

Vierailija
15/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa loukkaantua. Loukkaantuminen on tredikästä.

Loukkaantujalle löytyy myötäloukkaantujia.

Vierailija
16/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mies vaan väsynyt....töistään vaikka. Tai muita huolia?

Vierailija
17/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko porvoossa.

Vierailija
18/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teifän suhde ala olla aikalailla taputeltu.

Vierailija
19/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suutun jokaiselle, joka herättää minut kesken unien, jos ei ole joku oikea hätä syynä herättämiseen. Olen huono nukkuja ja ne hetket kun olen unessa on minulle todella tärkeitä jaksamisen kannalta.

Vierailija
20/24 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, mitä se edellinen kommunikointi/kanssakäyminen välillänne on ollut eli onko miehellä jotain selvittämätöntä kuormaa suhteeseenne liittyen.

Tai sitten olette jotain tapailukumppaneita, jotka hetken leikkivät kotia. Silloin toisen kunnioitus ja ystävällinen puhe ei tule luonnostaan, etenkään aamutuimaan.

Mies halusi nukkua.