Loukkaantuisitko miehelle
Heräsin hyväntuulisena tähän päivään. Olen nukkunut koko viikon huonosti ja nyt sain nukkua pitkään. Mikä voisi mennä pieleen?
Hiivin kahvit keitettyäni miehen viereen ja suukotin, tarkoitus oli mennä hänen viereensä makoilemaan. Mies säpsähtikin puoliksi hereille ja huokaisi selvästi ärsyyntyneenä ja ärähti "mitä VITTUA nyt taas."
Olin ihan hiljaa ja jähmetyin. Toisti "niin oliko jotain?".
Ei, kuiskasin ja lähdin vähin äänin pois. Nyt olen toisessa makkarissa ja mies jatkoi unia. Loukkaannuin todella pahasti. Useampi vuosi siis oltu yhdessä eikä koskaan ole noin sanottu. Teenkö kärpäsestä härkäsen? Miten muut suhtautuisi?
Kommentit (24)
Olihan toi törkeesti sanottu ja miehesi pitäisi pyytää sinulta anteeksi. Mutta älä jää patomaan tapahtunutta sisällesi, koska se kuluttaa sinua sisältä pidemmän päälle ja älä anna tuollaisen toistua, koska tuollaisilla sanomisilla on tapana eskaloitua vieläkin pahemmaksi.
Aina kannattaa loukkaantua kun voi. Se pitää kaikki hyvällä tuulella.
Minun vaimoni on iltauninen aamuvirkku ja minä taas toisinpäin. Joskus suhteen alkuaikoina se tuli hyvää tarkoittaen kiehnäämään viereen seitsemältä sunnuntai aamuna. Sain todella hillitä itseäni, etten sanonut rumasti.
Iltapäivällä sitten asettelin sanani tarkasti, mutta tiukasti, että haluan viikonloppuna nukkua niin pitkään kuin nukuttaa. Sen jälkeen ei vaimo ole tullut herättämään.
Kyllä suuttuisin ja todennäköisesti olisin tuollaiseen vastannut yhtä kauniisti, että ei v* mitään. Mennyt vaikka lumihommiin ja rauhoittelemaan kiukkuani ja halunnut sitten kunnolla keskustella asiasta, että mitä tuo oli olevinaan.
Mitä vittua olet aiemmin tarjonnut?
Olikohan nähnyt jotain unta ja puoliunessa vastannut noin? Tosin itse saatan olla myös kärttyisä, jos minut herätetään kesken unien, kun kerrankin saisi nukkua pitkään.
No aiemmin mies on pusutellut takaisim ja jos on halunnut nukkua, sanonut että kulta minä makoilen vielä hetken.
Nyt kello oli puoli 12 kun kävin vieressä. Aiemmin ei ikinä ole mitääm tuollaista sanonut.
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä normaali ihminen loukkaantuu tuollaisesta käytöksestä.
Kuinka uusavuton pitää olla kun tuotakaan ei pysty omin avuin päättämään. Huoh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä normaali ihminen loukkaantuu tuollaisesta käytöksestä.
Palstanormaali ainakin.
Herätit miehen ja loukkaannuit, kun hän ei tykännyt. Näinkö se meni, ap? Itse juuri iloitsit, kun kerrankin sait nukuttua. Toiselle et sitä suonut. Näetkö tässä jotain epäloogista?
Aamupilalla kirjoitti:
Olen nukkunut koko viikon huonosti ja nyt sain nukkua pitkään. Mikä voisi mennä pieleen?
Tuliko mieleesi, että miehesikin on saattanut nukkua koko viikon huonosti, ja olisi halunnut nyt vain nukkua pitkään, sen sijaan että tuli herätetyksi?
Onhan tuo tosi loukkaavaa ja kyllä miehesi pitäisi sulta anteeksi pyytää.
Kannattaa loukkaantua. Loukkaantuminen on tredikästä.
Loukkaantujalle löytyy myötäloukkaantujia.
Olisikohan mies vaan väsynyt....töistään vaikka. Tai muita huolia?
Eiköhän teifän suhde ala olla aikalailla taputeltu.
Minä suutun jokaiselle, joka herättää minut kesken unien, jos ei ole joku oikea hätä syynä herättämiseen. Olen huono nukkuja ja ne hetket kun olen unessa on minulle todella tärkeitä jaksamisen kannalta.
Herää kysymys, mitä se edellinen kommunikointi/kanssakäyminen välillänne on ollut eli onko miehellä jotain selvittämätöntä kuormaa suhteeseenne liittyen.
Tai sitten olette jotain tapailukumppaneita, jotka hetken leikkivät kotia. Silloin toisen kunnioitus ja ystävällinen puhe ei tule luonnostaan, etenkään aamutuimaan.
Mies halusi nukkua.
No jos Kuhis tekis noin, ni lähinnä varmaan naurattais noin epänormaali käytös, ja toteaisin jätkän puhuneen unissaan 😄