Lue keskustelun säännöt.
Muita naisia joita ei kiinnosta sisustaminen?
01.07.2012 |
Tuntuu että kuulun vähemmistöön, kun ei ole sitä skandinaavityylistä valkoista sisustusta, ei tosin liiemmin rahaakaan tällä hetkellä sisustaa. Mutta kun ei ole edes kiinnostusta käyttää aikaa sellaiseen "näpräämiseen". Pitää varmasti kunnostautua, kun lapset kasvavat ettei heidän tarvitse hävetä, heillä ei siis ole sellaisia kiiltokuvahuoneita, koska 1v ja 3v eivät mielestäni osaa sellaisia kaivatakaan.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta en vain itse jaksa sisustaa kotia yhtä paljon kuin ehkä haluaisin. Jos sisustaminen olisi ilmaista tai halpaa niin siinä tapauksessa kyllä, mutta ainakin tällä hetkellä laitan rahat mieluummin johonkin muuhun.
Itse tykkään kirkkaista väreistä ja vanhan/antiikkisen yhdistämisestä modernimpaan Ikea-tyyliseen sisustamiseen. Ei vain ole aikaa eikä jaksamista kierrellä antiikkiliikkeissä niin meillä se Ikea-puoli hieman ylikorostuu :)
Ei minulle siis ihan sama ole, miltä koti näyttää. En esimerkiksi voisi asua sellaisessa valtavirran suosimassa täysin valkoisessa kodissa. Mutta sisustus ei vain satu olemaan se ykkösprioriteetti.