Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut 2 viikossa 3 kiloa syötyäni pitkästä aikaa uusia perunoita

Vierailija
30.06.2012 |

yms. hiilareita.

Paino tuli ihan yhtäkkiä. Oltiin etelässäkin viikko ja vaikka söin pizzaa yms. kerran päivässä näin ei käynyt, mutta nyt kotimainen leipä ja pottu sen tekee pihvien kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tosi vähän hiilareita... mä ainakin laihdun kesällä kun syön uusia perunoita

Vierailija
2/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri mietin, kun olen saanut tosi vähäisillä hiilareilla laihdutettua paljon... että tuleeko ne kilot sitten heti takaisin, jos alan taas syömään esim. ruisleipää, kaurapuuroa, täysjyväpastaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa kyllä jumalattoman vuoren saanut niitä perunoita lappaa napaasi, että olet kolme kiloa niistä lihonnut. Siis ihan oikeasti lihonnut, ettei ole mitään muuta turvotusta yms.

Vierailija
4/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaampi hiilarinsyönti muuttaa nestetasapainoa, mutta eihän se lihomista ole vaikka paino nouseekin.

Vierailija
5/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on hei se voi. Minä ainakin lappaan uusien pottujen päälle reilusti voita. Nam.

Paino-ongelmaa tosin ei ole. Kulutan sen minkä syön, eikä ole tarvetta säätää ruokavalion kanssa, kun se on perusterveellinen ja kasvispainotteinen :)

Vierailija
6/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla on kyllä kyse myös turvotuksesta, jos aikaa kulunut peräti kaksi viikkoa.

Voi tulla sulle yllärinä, mutta mulla on bmi koko elämän ollu alle 23 (23 oli n. vuosi synnytyksen jälkeen) ja ihan syön normaaliravintoa! Siis lautasmallin mukaan. Sullakin voisi olla eri juttu kun alkaisit liikkumaan ja syömään normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän