Lastenvaateblogi maailmassa kuohuu taas
Itseään lastenrättiblogien aateliksi tituleeraaja porukka kokoontuu tänään insideri-piiriin, mutta joku unohti kutsua Jarnan!
Niin julmaa tuo keskiluokkainen ilkeys, että oksettaa.
Kostoksi voi jokaisen blogin perässä hehkuttaa kuinka ihanaa tulee olemaaan.
Niin julmaa niin julmaa.
Kommentit (82)
jarna on linjoilla! kerro heti miksei suakiinnosta lukea noiden bättre folk mammojen blogeja??
Olisko ihan poliittisesti ja muutenkin hiukan toisenlainen maailmankatsomus ja arvomaailma. J on aktiivisesti politiikassa mukana ja ajaa ihmisten tasa-arvoa, ei mitään bättrefolk vastaan keskiluokka vastaan työläiset jaottelua.
(täällä muuten taitaa nuorilla mammoilla olla nuo luokkatermit hakusessa :D )
Ananan blogia, etkö sä tykkää heistä? Tahtoo tietää, ootko suututtanut heidätkin. tai toisinpäin? Kummallakin on tyylisuuntaus-lukulistallaan eli he digggaaaa susta kympillä!!
siinä 20 rikkaimman suvun joukossa ovat eli ihan ylempää keskiluokkaa hekin. Termit taitavat olla itselläsi hakusessa.
Jarna on opiskelija joten en häntä ainakaan vielä keskiluokkaan lue.
Hänen elämänkatsomuksestaan olen blogista nähnyt ainoastaan jumalattoman shoppailun ja toisaalta ekojeesustelun, itse en jaksa innostua kummastakaan. Kivaa että sinä tykkäät.
siinä 20 rikkaimman suvun joukossa ovat eli ihan ylempää keskiluokkaa hekin. Termit taitavat olla itselläsi hakusessa.
Jarna on opiskelija joten en häntä ainakaan vielä keskiluokkaan lue.
Hänen elämänkatsomuksestaan olen blogista nähnyt ainoastaan jumalattoman shoppailun ja toisaalta ekojeesustelun, itse en jaksa innostua kummastakaan. Kivaa että sinä tykkäät.
Siis kenelle tämä viesti on. Sitähän minä juuri yritin vihjata, että täällä ei eroteta keskiluokkaa työväestä. Ja yläluokkaa ei blogisteista taida olla kukaan muu kuin Chicling -Hanna
Suosittu lastenvaateblogisti, neljän pojan äiti Mia Itkonen vinkkaa, mitkä ovat hänen suosikkimerkkinsä lastenvaatteissa. Löydätkö joukosta tuttuja?
1. Villervalla. Laadukkaita kohtuuhintaisia lastenvaatteita. Lapsekkaita, värikkäitä vaatteita myös pojille.
2. Småfolk. Laatua ja ihanan retroja kuvioita.
3. Me&I. Kestää veljeltä toiselle, ja sen jälkeen vielä kierrätykseen kolmannelle käyttäjälle. Ajattomia kuoseja, hyvin istuvia vaatteita. Plussaa siitä että kokoja riittää isommillekin lapsille.
4. Metsola. Ihanaa suomalaista laatua, materiaalit ovat hyvin valittuja ja kestäviä. Frotee ja velour ovat aina suosikkejani.
5. H&M. Erinomainen hinta-laatusuhde. Paljon kestävää perusvaatetta ja kuosit isojenkin poikien mieleen.
PS. Mian blogin löydät osoitteesta: poikientyyliin.blogspot.com/
Meidän Perhe
Ananan blogia, etkö sä tykkää heistä? Tahtoo tietää, ootko suututtanut heidätkin. tai toisinpäin? Kummallakin on tyylisuuntaus-lukulistallaan eli he digggaaaa susta kympillä!!
Ota lääkkeet!
On pitää vaatteita/kenkiä/laukkuja joissa on isolla kirjoitettu ko firman nimi. Mule pitäis maksaa siitä rutkasti, että mainostan jotain merkkiä. En osta koskaan mitään logollisia tuotteia periaatteesta. Ompelijalla teettäessä saa yksilöllisiä vaatteita.
On pitää vaatteita/kenkiä/laukkuja joissa on isolla kirjoitettu ko firman nimi. Mule pitäis maksaa siitä rutkasti, että mainostan jotain merkkiä. En osta koskaan mitään logollisia tuotteia periaatteesta. Ompelijalla teettäessä saa yksilöllisiä vaatteita.
Harvoin tosiaan vaatteen tyylikkyyttä lisää kissankokoinen logo :D
Kun penskat kasvaa isoiks ja ei suostu poseeraamaan mamin valitsemissa vaatteissa? Jos ne haluaakin ostaa fidasta ja uffiilta kierrätyskamaa eikä ganttia ja hilfigeriä?
Mun mielestä esim. Silmälasi-Söpiksen alituiset uudet vaatteet kuullostaa siltä, kuin sen äidille olis jääny joku nukkeleikki kesken aikanaan. "nyt se laittais tän tyllihameen ja kumpparit ja sit se juoksis pellolla ja tää ottais kuvia siitä".
hahhaaa, varsin hyvä heitto. " nyt se pyllistäis rappukäytäväs iltahämäräs uudes pyjamas "
Sen nimeksi sopisi Ugly Duckling -ellei nimi ole jo varattu.
Sen blogin kommenteissa kaikki varmaan huokais: - voi lapsiraukkaa, ompa rumat ja epämuodikkaat vaatteet.
Mä sitten puolustelisin, että ainakin on kersa kuiva ja sillä on lämmin. Mun pennulla oli viime talvena kolmet sukkahousut ja hyvin pärjättiin. Illalla kun käsin pesee, aamulla on kuivat. Jos nyt olisi onneton sotkenut samana päivänä kolmet sukkahousut ei olis tejny tiukkaakaan viedä sitä tarhaan pyjamanhousuissa ja nilkkasukissa. Mistä niitä trikoita ja yöpuvun housuja erottaa nykypäivänä.
Jos mä ostan itselleni jotain uutta, 90%:sti heitän roskiin tai uff:iin jonkun vanhemman vastteen kaapista. Pysyy kaapit siistinä kun ei haali liikaa kamaa.
Mä en blogeja lue - ja täytyy sanoa, että se on varmaan mun onneni. Olen ainakin pysynyt järjissäni. Kuulostaa siltä tämän ketjun perustella, että on sekä blogisteilta että blogien lukijoilta mennyt vintti pimeeksi.
Ei voi kuin sääliä - ja nauraa. :D
jos tämä on "kulissien takaista kuohuntaa" niin keitä mahtavat olla nämä av/blogistit? :)
Mä en blogeja lue - ja täytyy sanoa, että se on varmaan mun onneni. Olen ainakin pysynyt järjissäni. Kuulostaa siltä tämän ketjun perustella, että on sekä blogisteilta että blogien lukijoilta mennyt vintti pimeeksi.
Ei voi kuin sääliä - ja nauraa. :D
Kannattaa olla tarkkana tän av-palstankin kanssa, ei tääkään kaikilta osin edesauta järjissään pysymistä.
Missä ne postauksen näistä inside-bileistä viipyy? Taisi olla kuviteltua juttu
Itseään lastenrättiblogien aateliksi tituleeraaja porukka kokoontuu tänään insideri-piiriin, mutta joku unohti kutsua Jarnan!
Niin julmaa tuo keskiluokkainen ilkeys, että oksettaa.
Kostoksi voi jokaisen blogin perässä hehkuttaa kuinka ihanaa tulee olemaaan.
Niin julmaa niin julmaa.
että siellä oli Jassun, ananan ja Tanjan lisäksi myös Kaisastiina ja Anni (ja ne "pari muuta")?
En ole nähnyt blogeissa tai kommenteissa tietoja muista...
Ja mihin perustuu tieto että anana tupakoi?
t. yksi näitä blogeja seuraava
Ei tässä ketjussa todellakaan ole 61 keskustelijaa, kuten ei muissakaan pakkomielle-ketjuissa. Niissä on yhden käden sormilla laskettavat henkilöt, jota systemaattisesti sättivät tiettyjä henkilöitä/blogeja.