Lastenvaateblogi maailmassa kuohuu taas
Itseään lastenrättiblogien aateliksi tituleeraaja porukka kokoontuu tänään insideri-piiriin, mutta joku unohti kutsua Jarnan!
Niin julmaa tuo keskiluokkainen ilkeys, että oksettaa.
Kostoksi voi jokaisen blogin perässä hehkuttaa kuinka ihanaa tulee olemaaan.
Niin julmaa niin julmaa.
Kommentit (82)
Se nimittäin näitä yhdistää. 90 euron mitätön huppari, joita ei ees myydä enää, mutta jolla näytetään köyhälle sanattomasti kaapin paikka. Vidun huppari!
...vaihtuu omistaja huppareilla sacond handina verhon takana blogistilta toiselle ko niitä pidetään vaan kuvasa hetki ja muuksi aikaa kaappiin naftaliinipallojen sekaan ettei statussymbolia vasitenkaan koit syö! Eli joku ostaa sellassen vaikka huutiksesta ja sit se menee viidelle muulle GANT-huppariblogistille, jotka jokainen maksaa siitä 25e edelliselle, niin helppoa se on ylläpitää statusta, jota kukaan muu ei miksikään statukseksi edes miellä kuin nämä ko. tyypit.Esim. tää Sini (eeviskäisen mamma) ostaa suurimman osan näiltä rikkaammilta tai muuten törsääviltä eikä siinä kovin paljoa pääomaa tartte ;)
T: Ei elämää, ei omaa blogia, mutta tarkka havoinnoitsija
Tavataan, mutta en sitä, miksi siitä pitää julkisesti hehkuttaa ja lopuksi plokata joka helkutin tuutista. Se tuntuu oudolta. Vaikka ehkä tarkoitus on taas tehdä eroa muihin ja osoittaa, että täällä on se sisäpiiri. Tämä siis blogiyhteisöstä riippumatonta.
partyihin osallistujista oikeesti niitä gant-hupparimammoja. Sini ja se Jessica ovat niitä ainoita oikeita, nuo muut ovat kuitenkin jo vähän iäkkäämpiä, on tullut tehtyä muutakin kuin lapsi ja blogi.
mikssei jarbatsu muka ole lukijana vastavuoroisesti?? Jarbuuuuuuuuuuuuu...
mikssei jarbatsu muka ole lukijana vastavuoroisesti?? Jarbuuuuuuuuuuuuu...
Miksi pitäisi jos ei vaan kiinnosta?
Voi olla hienostuneesti irrallinen näistä muista
kiinnosta lukea noiden bättre folk mammojen blogeja??
Sehän asuu kaukana. Ja Jessicakin, se Prinsessan aarteetko?? Ei voi olle totta, sehän on nuori wt eli täysin eri luokkaa kuin Saaristo ja Anana.
Ihmettelin muuten tosi paljon, että miten ja miksi Saaristo oli Carouselin rannassa syömässä jädeä. Nehän asuu Turussa.
Sehän asuu kaukana. Ja Jessicakin, se Prinsessan aarteetko?? Ei voi olle totta, sehän on nuori wt eli täysin eri luokkaa kuin Saaristo ja Anana.
Ihmettelin muuten tosi paljon, että miten ja miksi Saaristo oli Carouselin rannassa syömässä jädeä. Nehän asuu Turussa.
NO EI TOD prinsessan aarteet siellä oo, mutta eeviskäinen myy vaikka puolet Gant-varastoistaan päästäkseen paikalle.
saa kuvansa ja pääsee plokistien pileisiin ;)
hitto mä repesin Gant-hupparityypille:D Tosiaan, varmaan ihan kiva ja laadukas huppari mutta nää blogistit on jotenkin pilanneet sen maineen, niin pahasti että oikeesti meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun näin eräässä hotellissa noin 1v lapsella GANT-hupparin ja anteeksi vaan, vanhemmat olivat tosi epäsiistin oloisia.
Olisiko joku blogistien fani joka epätoivoisesti ostaa (viimeisillä senteillään) hyväksyntää? Tai eihän se ulkoasu mitään kerro nykyäaikana, jopa joku blogisti itse:D
hitto mä repesin Gant-hupparityypille:D Tosiaan, varmaan ihan kiva ja laadukas huppari mutta nää blogistit on jotenkin pilanneet sen maineen, niin pahasti että oikeesti meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun näin eräässä hotellissa noin 1v lapsella GANT-hupparin ja anteeksi vaan, vanhemmat olivat tosi epäsiistin oloisia.
Olisiko joku blogistien fani joka epätoivoisesti ostaa (viimeisillä senteillään) hyväksyntää? Tai eihän se ulkoasu mitään kerro nykyäaikana, jopa joku blogisti itse:D
Sama juttu, kun itse näin Gant-hupparisen lapsen JA äidin laivalla, niin ääneen hihittelin itsekseni ja mietin, etten kuuna kullan valkeana pukisi sellaista omalle pojalleni, vaikka ilmaiseksi joku toisi. Tulee heti ikävästi yhdistetyksi näihin wannabe-kermaperseisiin.
"Gant! Kestää blogistilta toiselle!"
"Gant! Kestää blogistilta toiselle!"
En ole yhtään perillä tästä lastenvaateblogi-jutusta, koska en niitä mitään seuraa, mutta eittämättä tämän aloituksen jälkeen mielen syövereistä palaa esiin vauva-lehden vaateblogistit ja heidän nolo loppunsa täällä. Se oli mielestäni niin oivaa, että sattumalta tuli ne kirjoitukset nimillä esiin.
Samaa melkein voisi toivoa tässäkin tapauksessa, että totuus paljastuisi (oli se sitten mikä hyvänsä).
töni mua muuten viime Gantin ystävämyynnissä.
Luuli varmaan, että mulla oli huppari käsissä, tajusin just.
Tämän ketjun kaikki 61 kirjoittajaa vai aloittaja? Vai kaikki vauva-lehden keskustelun aloittajat ;)?
sellaisina estoina, ei ainakaan teen mieli ostaa niitä samoja rättejä, jotka miellän jonkun Nöpöttimen tai Eeviskäisen vaatteiksi.
sellaisina estoina, ei ainakaan teen mieli ostaa niitä samoja rättejä, jotka miellän jonkun Nöpöttimen tai Eeviskäisen vaatteiksi.
Aäästyy sulla huomattavasti rahaa, kun lastenvaateblogeissa on suunnilleen kaikki maailman merkit ihan harvinaisetkin mukaanukien edustettuna :)
Et varmaan voi myöskään ommella itse, kun tulee mieleen yököttävät Mekkotehtaan kaavat mieleen.
Pitää kummisiki olla myös Hullareitten Burberrypaita kyynärpaikoille ( kolme numeroo liian iso että menee kolme vuotta) ja Hilfigerin pikeemekko, jota on kytätty huutiksessa puoli vuotta ja lopulta saatu jes huokeella (luultavatsi kuitenkin aitokin jopa)!
Ei se oo sairasta yhtään.