Avioerot johtuvat naisten puutteellisesta sitoutumisesta seksiin!
Olen sitä mieltä, että suhde miehen kanssa kestää paremmin, jos miehen tyydyttää kunnolla! Minun mielestäni on suhteen kannalta paras suostua miehen ehdotuksiin.
Esim. minä olen ollut naimisissa 12 vuotta ja mies ei edes vilkuile muita naisia. Miksi näin? Siksi, että annan miehelle suuseksiä joka päivä ja suostun hänen pyyyntöihinsä, eli harrastamme usein esimerkiksi anaaliseksiä.
Kannattaisi teidänkin vähän miettiä miten hyvin/huonosti tyydytätte miehenne. Ei ihme että avioeroja ja pettämisiä tapahtuu. Miehen ei tarvitse vilkuilla muita naisia, kun kotona odottaa innokas ja avoin kumppani.
Kommentit (23)
No teidän porvoolaisten avioliitot ehkä toimivat noin, että vain toinen pidetään tyytyväisenä ja toisen osa on sitten olla se käyttöesine.
Ja kannattaa myös panostaa ulkonäköön hieman. Ei ihme että miehet kyllästyvät vaimoihinsa, kun heti häiden jälkeen lihotaan muodottomiksi. Minä pidän itseni kunnossa miestäni varten.
Ja kannattaa myös panostaa ulkonäköön hieman. Ei ihme että miehet kyllästyvät vaimoihinsa, kun heti häiden jälkeen lihotaan muodottomiksi. Minä pidän itseni kunnossa miestäni varten.
Ootapa muutama vuosi, tai tarkkaile miestäsi paremmin.
Jos avioliitto tarkoittaisi sitä, että minun pitäisi olla jatkuvasti miehen käytössä kuin pumpattava barbara, lähtisin siitä liitosta itse. Onneksi muunkinlaisia liittoja on kuin nuo porvoolaiset.
mutta miksi ihmeessä meillä mies silti lähti ja otti uuden? Kuulemma en osannut keskustella riittävästi ja tuen sijaan tarjosin jatkuvasti persettä.
Minäkin annoin vielä 15 yhteisen vuoden jälkeen lähes joka päivä ja olin timmissä kunnossa sekä hyvinkin nätti. Ja lähdin. En jaksanut miehen jatkuvaa tyytymättömyyttä ja nalkutusta. Jatkoin elämääni sen miehen kanssa, jonka kanssa minulla oli jo muutaman vuoden ajan ollut salasuhde.
Ap, ei kannata kauheasti yleistää.
Oma päätelmäni on kyllä se, että kun mies saa paljon seksiä kotona, se raukka kuvittelee että kaikki muutkin naiset ovat yhtä anteliaita.
Eivät kaikki naiset vihaa miehiä(ään).
minä olen antanut aina,ja silti tuli ero.
nykyisen kanssa haluisin vaikka antaa joka päivä,muttei hän haluu.
Eksäni käytti minua hyväkseen, hoidin kodin ja kävin töissä. Maksoin vuokran ja laskut, kun se sai lukuisista työpaikoista potkut. Eli puuttessa koska olin niin väsynyt, minä siivosin kun hän istui sohvalla urheilua katsomassa. Paras asia mikä on tapahtunut minulle oli avioero. Uusi miehen ei elä puutteessa... Mutta jaetaan asiat ja ollaan siivouksesta, töistä jne. samaa mieltä. Eli molemmat tekevät osansa. Ja jo riittää energiaa muuhunkin. Enpä silloin "pihtaa".
Eivät kaikki miehet edes halua tai kykene seksiin. Yhdessä voi olla muistakin syistä, kuten yhteensopivuuden, ystävyyden ja rakkauden takia. Seksi on yliarvostettua. Ei sen ympärillä kaikki pyöri, vaikka monet niin luulevat.
eipä se nainenkaan pihtaa, jos mies tyydyttää hänet. itselle ei tulisi mielenkään pihdata, koska mies huomio minut seksissä ja toteutumamme yhtälailla minun fantasioitani. jos nainen on vain seksissä miestä miellyttävä antava osapuoli, johtaa se ihan varmasti avioeroon. etkö laita yhtään arvoa omalle seksuaalisuudellesi vai miksi puhut vain miehen tyydyttämisestä ja hänen toiveistaan?
Olen sitä mieltä, että suhde miehen kanssa kestää paremmin, jos miehen tyydyttää kunnolla! Minun mielestäni on suhteen kannalta paras suostua miehen ehdotuksiin.
Esim. minä olen ollut naimisissa 12 vuotta ja mies ei edes vilkuile muita naisia. Miksi näin? Siksi, että annan miehelle suuseksiä joka päivä ja suostun hänen pyyyntöihinsä, eli harrastamme usein esimerkiksi anaaliseksiä.
Kannattaisi teidänkin vähän miettiä miten hyvin/huonosti tyydytätte miehenne. Ei ihme että avioeroja ja pettämisiä tapahtuu. Miehen ei tarvitse vilkuilla muita naisia, kun kotona odottaa innokas ja avoin kumppani.
enemmän väärässä kuin ap, joka on täysidiootti. Suurin osa avioeroista on naisen alulle panemia. Ota siis selvää asioista ennenkuin tulet tänne itseäsi nolaamaan, törppö.
on ap:stä joka saanut hyvän kynnysmaton, onnea avioliitolle!
on lyhyt aika, sinusta se tosin tuntuu pitkältä.. Enkä ihmettele, muuta pois porvoosta!
No jaa. Avioerot johtuu mielestäni siitä että yritetään elää loppuelämä samalla tavalla kuin elettiin suhteessa ekat 2 kuukautta. Niin se ei toimi. Suhteet seestyy ja ihmiset etääntyy. Ei tätä voi mielestäni jättää vain vaimojen vastuulle. Ihmiset ei vaan halua harrastaa seksiä saman kanssa niin pitkään. Siis siihen vaan tulee luonnollinen kyllästyminen. Tavallaan naiset toimii ihan luonnollisesti jättämällä seksin vähemmälle että se vielä kiinnostaisi edes vähän tulevina vuosina, tasoittaa siis kysyntää ja tarjontaa.
Käykää ihmiset vieraissa. Pitäkää perheistänne ja kodeistanne huolta sekä vaalikaa kumppanuuttanne. Pitää vaan tajuta eriyttää seksi ja muu elämä.
Tämä taas toimii sillä tavalla että kun puoliso tietää toisen nauttivan seksistä muualla jos ei kotona saa niin siihen sitten panostaa ihan eri tavalla. Perinteisessä avioliitossa se menee siis niin että kun lain voimalla ollaan kimpassa niin eihän sen toisen haluista tarvi piitata kun ei se VOI käydä vieraissa. Se vaan on tossa ja mä voin harrastaa sen kanssa just silloin kun mun mielestä on hyvä.
Valitettavasti AP, aina kun nainen sanoo että en epäile mieheni olevan uskoton, hän on jo uskoton. Siksi että otat hänet jo itsestäänselvyytenä. Kyllä mies jaksaa imettää itseään vieraalla vaikka noin aktiivisesti tyydytätkin.
Mies ei ole halunnut seksiä 11 vuoteen ja minä olen suostunut siihen vaikka itse haluaisin toisin.Eipä ole tullut eroa.
Joten vielä hyödyllisempi kuin ap:n vinkki olisi sellainen neuvo joka saisi naisen haluamaan miestään.
ja yrittäminen tehdä seksistä mukavaa on myös ongelma.
http://www.themovs.com/video/make-her-squirt-863966.html
Tuo piristi meidän seksiä.
mutta sinä päivänä kun olen miehelleni pelkkä reikä niin otan itse eron!
Meilläkin on niin monenlaista ongelmaa ollut että eipä olisi päivittäiset suihinotot pelastaneet mitään. Ja naisellakin on ihmisoikeutensa. Ei nainen ole seksikone, jonka täytyy olla päivästä toiseen suu auki odottamassa miestä. Jos näin on, on oikeus ja kohtuus, että myös mies tarjoaa naiselle päivittäisen suuseksisession.