Avioerot johtuvat naisten puutteellisesta sitoutumisesta seksiin!
Olen sitä mieltä, että suhde miehen kanssa kestää paremmin, jos miehen tyydyttää kunnolla! Minun mielestäni on suhteen kannalta paras suostua miehen ehdotuksiin.
Esim. minä olen ollut naimisissa 12 vuotta ja mies ei edes vilkuile muita naisia. Miksi näin? Siksi, että annan miehelle suuseksiä joka päivä ja suostun hänen pyyyntöihinsä, eli harrastamme usein esimerkiksi anaaliseksiä.
Kannattaisi teidänkin vähän miettiä miten hyvin/huonosti tyydytätte miehenne. Ei ihme että avioeroja ja pettämisiä tapahtuu. Miehen ei tarvitse vilkuilla muita naisia, kun kotona odottaa innokas ja avoin kumppani.
Kommentit (23)
avioerot johtuvat miehen puutteellisesta sitoutumisesta seksiin. ei lämmitellä naista kunnolla, ja välitetään vain omasta nautinnosta eikä haluta / osata tuottaa naiselle orgasmia. ei ihme, että sellaiset äijät menee vaihtoon! en minäkään naisena tyytyisi ikinä huonoon seksiin.
... ulosteenpidätyskyvyttömyys ja muut terveysongelmat perverssien seksijuttujen toteuttamisesta.
Tämä on onneksi länsimaisen naisen etuoikeus.
Virtuaaliliitto ehkä toimii, mutta kyllä elävässä elämässä ja perheen arjessa ovat aivan muut asiat päällimmäisenä eikä seksi.Varsinkin lapsiperheessä.
Oma päätelmäni on kyllä se, että kun mies saa paljon seksiä kotona, se raukka kuvittelee että kaikki muutkin naiset ovat yhtä anteliaita.
Feministit taas vauhdissa ja yleistämässä. :)
Tietenkään ap:n ohje ei päde ihan kaikkiin miehiin ja avioliittoihin, mutta kyllä varmasti niin moniin, että kannattaa kokeilla!
Molemmat voivat nauttia seksistä ja läheisyydestä. Ja onnelliset ihmiset huomioivat toisensa muutenkin arjessa.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1033911/Could-make-love-husba…
"'It changed completely,' says Charla. 'We started being more attentive to each other, not just in bed, but about the trivial little things. Brad would offer to do some chore or run an errand, and I wouldn't be thinking he was doing it to gain sex points.
'We became so much closer. You can't have that sort of regular intimacy in bed without it spilling over into the rest of life.
'There was a lot less narking and sniping. You just can't do that all day then want to get into bed with the person at night.
'My self-confidence was greatly improved, too."
ja kokeiltu Suomessakin:
http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2012/05/1539101/suomalai…