Miksiköhän joku teidänkin lapsistanne pilkkaa tätä tyttöä?
http://estaesunavida.blogspot.fi/2012/07/rip-itsetunto.html
Mulla itselläni on saman ikäinen tyttö kuin tuo Emmi ja joka itseasiassa tuntee myöskin Emmin, harmi ettei tuota demin keskustelua ole enää näkyvissä.. tai ei ainakaan minulle näkynyt kun koitin linkkiä avata, mutta kuka sortuu ehkä teidänkin lapsista noin karseeseen toimintaan!?
Emmi on mitä kaunein ja ihanin juuri tuollaisena kun hän on!! Eikö elämänsuola ole juuri se että meitä ihmisiä on niin monenlaisia ja erillaisia, eivätkä kaikki ole samanlaisia!! Voisi maailma olla aika tylsä paikka jos kaikki olisi vaan samanlaisia... Noilla jotka tuota Emminkin pilkkausta harrastaa niin kertoo kyllä ihan sen ettei heillä ole kaikki tuolla korvien välissä kunnossa. Ja tähän on ihan turha sanomaan kun tyttö on jo pillahtanut itkuun, että itsepähän sinä julkiseksi olet tuon blogin pistänyt joten kaikilla on oikeus kommentoida MITÄ TAHANSA!? kun ei todellakaan ole oikeus... oikeus on sanoa mielipiteitä, kun ne sanoo asiallisesti. Mutta tarvitseeko Emmi muistutuksia päivästä toiseen siitä että hän on ylipainoinen? ei varmasti. Että se miten noita asioita esittää voi miettiä pikkusen ja se että tehdään toisen seläntakana tollanen keskustelu missä vaan haukutaan toista, niin ois mun mielestä kyllä rikosilmotuksen paikka! Purkaisivat tuntonsa vaikka rustaamalla paperille tai muutaman oman ystävän kesken jos mieli niin kovasti tekee, MUTTA TOLLANEN TOISEN JULKISESTI MOLLAAMINEN EI OLE MISTÄÄN KOTOISIN!!!!
Kommentit (2)
ja kenenkäs tyttäriä ne haukkujat ovatkaan...? Aivan, teidän.
voi kunpa olisin vielä noin nuori ja kaunis.
*nelikymppinen äitee kaihoisana*