Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te annatte niitä avaimianne anopeillenne.

Vierailija
30.06.2012 |

Mulle ei tulis mieleenkään antaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä päivää tai lomien aikana? Joillain on tosi kivoja anoppeja. Mun mutsi on mun miehen anoppi, ja sillä on meille avain.

Vierailija
2/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme miehen lapsuuden kodissa josta appivanhemmat on todellakin muuttaneet jo ennen minun kuvioon tuloa pois.Niin siinä alkuun sitten jo tehtiin mulle selväks että heillä on avain koska on heidän vanha koti..aaargghh..enpä ole siis avainta heiltä saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän käytä niitä kun vaan luvan kanssa eli silloin kun pyydetään kastelemaan kukkia tai muuten käymään meillä jos ei itse olla kotona. Kun tulee kylään niin soittaa ovikelloa.

Vierailija
4/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on aivan ihana tyyppi, reipas ja reilu ja kaikin puolin ihanneanoppi. Auttaa lastenhoidossa, mutta ei tyrkytä apuaan tai tule neuvomaan asiattomasti. On empaattinen, kiva ihminen, lapsille ihana mummo ja mitähän vielä kehuisin?

Minusta ihminen saa juuri sellaisen anopin kuin ansaitsee. :=)

Vierailija
5/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni appivanhemmilla, on meille avain. Harvoin toki sitä käyttävät, eivätkä tule koskaan ilmoittamatta. Jos ollaan kotona, meillä on ovi auki.

Vierailija
6/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuritalossa, joten annoimme hänelle vara-avaimen.

Hän osaa kunnioittaa kotiamme eikä tule omin luvin asuntoomme.

Vierailija
7/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän käytä niitä kun vaan luvan kanssa eli silloin kun pyydetään kastelemaan kukkia tai muuten käymään meillä jos ei itse olla kotona. Kun tulee kylään niin soittaa ovikelloa.

Mutta Ei,anoppi kävi miellä vara-avaimen kanssa silloin kun olimme töissä,milloin lainaamassa jotain tai tuomassa jotain :( kerran heräsin siihen kun anoppi hääri keittiössä..

Vierailija
8/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös kastelee kukat, lämmittää kämppää yms. kun emme ole itse kotona. Mun anoppi ei meillä omin lupineen pörrää, tulee vain sovitusti/kutsutusti. Ei meillä ole mitään ongelmaa asiassa ja hyvä on sekin, että hänellä on vara-avain meille.

Vierailija
9/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla käymään sopivasti jos miehellä on salainen suhde anoppiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi