Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti lipun Tuska-festareille 17 vuotiaalle!

Vierailija
30.06.2012 |

Joten lapseni oli siellä jo eilen ja on kohta lähdössä taas.

Olin eilisen jo huolesta sykkyrällä, pää kipeänä hermostumisesta ja näyttää tämä päivä menevän samalla tavalla. Ja vielä huomennakin ne on.



Miksi voi miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka halusi tuskaan :)

Vierailija
2/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisethän siellä käy, ne on nuoria ihmisiä eikä mitään lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuossa on sitten kummallista?

Vierailija
4/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka halusi tuskaan :)

Vierailija
5/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari parikymmpistä nuorta aikuisista, jotka asuvat jo omillaan, silti olen heistä välillä huolissani, esim. kun ajavat pitkää matkaa yötä myöten Lappiin laskettelemaan tai reissaavat reppu selässä ympäri maailmaa. Sitä pitää vaan päästää irti.



Ja munkin poika oli aikoinaan 17-vuotiaana Tuskassa päivät - kotona yöt. Ei olisi tullut mielenkään kieltää.

Vierailija
6/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuska on yks 'rauhallisimmista' festareista. Heavy-kansa on pääasiallisesti hyvin käyttäytyvää vaikka ulkonäkö saattaakin olla hurja. Poliisia nuo festarit ei juurikaan työllistä - toisin kun esim. Seinäjoen tangomarkkinat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

17v pojasta tosiaan kyse.

On kavereidensa kanssa siellä, iät 16-20v.

Yöt on kotonaan, tulee kyllä aika myöhään, kun ei Helsingissä asuta.

Hyvin oli eilen mennyt ja oli ihan onnellinen.



Äitinä hirvittää. Kun kaikkea voi sattua ja on tässä sattunut, ainakin kun iltalehteä lukee. Harva se viikko on joku teini kateissa tai kuollut, ei sellaista halua omalle kohdalleen. Ja sattuu niillä festareillakin, mikäs trombi se sinne Poriinkin tässä yhtenä vuotena osui.....

Vierailija
8/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallista ja hyvät järjestelyt. Älä turhia huolehdi :)



Terv. 31-vuotias äiti-ihminen joka oli Tuskassa eilen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kaupunkifestarit, sama kun käväsis vaan konsertissa. Itse olin tuon ikäisenä jo kolme päivää putkeen monen sadan kilometrin päässä kotoa festeillä, ja aivan varmasti päästäisin poikanikin. Rauhotu!

Vierailija
10/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien pitää päästää pojistaan irti. Varmaan et laskisi poikaasi yksin lääkäriinkään, caan tunkisit mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poika on yöt äitinsä kanssa samassa asunnossa? Eikö yhtään pelota kun jatkuvasti noita raiskaus- ja pahoinpitelyuutisia on lehdissä?

Vierailija
12/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien pitää päästää pojistaan irti. Varmaan et laskisi poikaasi yksin lääkäriinkään, caan tunkisit mukaan?

On ollut konserteissakin (sisätiloissa) kamujensa kanssa.

Tää on eka festari minnne osalllistuu, jos ripariaikaisia ei oteta huomioon. Siksi äitiä jännää, kun esikoinen on kyseessä.

Mut älkää ymmärtäkö.......

En kommentoi enää, kiitos vaan. ap