Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle itsestäänselvyys, että kun mennään kylään, viedään tuliaisia mukana?

Vierailija
29.06.2012 |

Kyse tietenkin semmoisista kyläpaikoista, jossa käydään harvemmin.

Meillä on miehen kanssa jatkuvasti riitaa siitä, kun minä haluan viedä tullessani jotain: Kukkia, kahvia, viiniä, karkkia... Mies ei ymmärrä yhtään miksi pitäisi viedä. Plaah.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaki vien tutumpaanki paikkaan. jotenki tuntuu tyhjältä olla viemättä mitään ja meidän perheeseenki kuuluu 5hlöö, on jotenki "maksuna" kun käy kyläpaikan animia syömässä...

Vierailija
2/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä ainakin. Joskus pullo, jos ollaan pitkää iltaa menossa viettämään. Se on kohteliaisuutta emäntää/isäntää kohtaan, hehän ovat nähneet vaivaa kun ovat kutsuneet ja ehkä ruokaa laittaneet.

Vierailija
4/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka useinkin käytäisi. Voi viedä jotain ihan pientä, jätskit vaikka tai mansikoita kesällä. En voi mitenkään mennä kylään tyhjin käsin.

Vierailija
5/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon muuten katellut noita arvostele mun illallinen ja neljän tähden illallista, kun niissä osa näkyy vievän, ja osa ei sit vissiin vie mitään, tuskin ne porukalla on päättäneet ostaa.

Vierailija
6/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sellasiin paikkoihin jossa käydään harvase viikko mutta muuten kyllä ehdottomasti tuliaisia pitää viedä.