Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua ettei jaksa enää syödä paljoa? Tyyliin pieni keitto täyttää vatsan kun ennen kolme lautasellista vasta sai täyteen.

Vierailija
16.09.2023 |

Niin. Mistä tuollainen?

Syön ihan liian vähän nykyään.
Jo pieni määrä ruokaa tekee olon kylläiseksi.
Eilen join alkoholia joten ajattelin, että tänään on se rakastamani herkkupäivä itsekseni. Eli sarjamaraton ja herkkuja.

Silloin olen sallinut itseni syövän mitä vain ja kaloreita tulee runsaasti.

Tein pizzaa, jaksoin syödä kaksi palaa kun ennen saatoin syödä koko pizzan yhdeltä istumalta.
Herkut, sipsejä olen syönyt ehkä 100 g ja puolikkaan levyn suklaata. Tässä kesti monta tuntia.
Ällö olo. Ei enempää.

On tuossakin toki paljon mutta tässä on nyt se pointti että ei ennen ole ollut mitään vaikeuksia.
Nykyään ei jaksa oikein syödä kuin vähän kerrallaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono valhelinen  avaus!

Vierailija
2/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käynyt laihdutusleikkauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvain vatsassa. Syövän merkkejä on juuri laihtuminen.

Vierailija
4/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, menppä lääkäriin. Mulla oli veriarvot pudonneet, ei maistunut ruoka, tuli täyteen leipäpalasta jne. Lääkäri määräsi tutkimuklsia ja siellä selvisi että mulla oli helikobakteeri. Sain häätökuurin ja se sitte hävisi!

Vierailija
5/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Täytyy nyt katsoa vielä. Ehkä myöhemmin sitten lääkäriin.

Vierailija
6/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin labroissa kyllä. Kaikki arvot ok.

Vierailija
7/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä kyselet tätä samaa? Mikä huomionhakuinen persoonallisuushäiriö sulla on?

Vierailija
8/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli tuollaisia oireita kun sillä oli levinnyt syöpä.

Vierailija
9/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin labroissa kyllä. Kaikki arvot ok.

Se että ne on viitteissä ei ole sama asia että kuin että ne olisi hyvät. Ne vaan on samat mitä ihmisillä suurinpiirtein on kun ääripäistä otetaan 5% pois, siihen väliin mahtuu myös suurin osa niistä joilla on jotain häikkää jossain, mitä ei ole vaan vielä todettu, ja kun ihmiset ovat yksilöitä, joillekin joku arvo on ok, joillekin ei.

Vierailija
10/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tapahtui? Olitko jossain vaiheessa syömättä, tai tahallaan söit vähän? Silloin kun syö vähän, maha kutistuu, ja jos sitä venyttää jatkuvasti syömällä ähkyyn, se ei enää täytykään niin helposti kun se on isompi. Normaalisti maha vetää n. 1,5 litraa, jotkut ovat venyttäneet mahansa 4 litraan, eihän sellaisella tule maha täyteen millään, pitää syödä kattilallinen keittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi