Naiset joilla on hääkuva työpöydällä tai karkkia kupissa työpöydällä eivät pääse huipulle!!
Näin se vaan on. Business is business ja kotiasiat erikseen!
Kuinka monella miehellä on hääkuva toimistolla :D
Kommentit (23)
minkä olen työpaikalla nähnyt, oli erään nelikymppisen koodarin seinällä: vaimo ja neljä lasta kylpyammeessa. Ei ollut edes mikään hieno kuva vaan ihan tavallinen huonosti rajattu happy snap, vaimo punaisena rillit huurussa nakujen lasten ympäröimänä. Onneksi sentään edes lapset peittivät vaimon strategiset paikat:D
Sorry ohis.
Nauratti tämä :)
En usko, että niillä kuvilla nyt on mitään merkitystä loppupeleissä. Useinhan niitä ihmisillä tulee jos on pidempään ollut sma työhuone ja tietysti työhuoneen kokokin vaikuttaa usein sisustukseen.
Mulla on rahapuu kivassa ruukussa kirjahyllyssä. Kuvia tai karkkia ei ole esillä. Itse en halua näyttää mitään kuvia perheestäni koska mulle työ on työtä ja vapaa-aika sitten asia erikseen. Töissä usein lomakuvia ja muita näyetetään muistitikulta sitten erikseen ja katsellaan porukalla. Kiva tapa sinänsä ja pitää yksityiselämän kauempana kuitenkin kuin se että olisi monta kuvaa näkyvillä koko ajan. En kuitenkaan mitenkään arvostele ihmisiä joilla kuvia on, sehän on ihan makuasia.
Voisinhan mäkin väittää että ihmiset keillä on omat eväät mukana töissä eivät pärjää. tms.
mutta mitä tyhjempi pöytä, sitä tyhjempi pää. Monesti todettu.
Ja oma pöytä on romua täynnä.
Miksi se on kiusaannuttavaa työkaverille? Koska sillä ei ole omia lapsia? Vai siksi, että minun lapseni ovat nätimpiä? En tajua. Mutta minulle perhe onkin voimavara, eikä kiviriippa. Olen paljon parempi työntekijä, kun saan välillä ladata akkuja perheen parissa. Ja jos jotakuta haittaa ne lasteni kuvat _oman työhuoneeni_ seinällä, niin sehän ei ole millään lailla minun ongelmani.
Onpa hiukkasen mustavalkoista. Ja vähän katkeroituneenkin kuuloista. Toivottavasti se ura muistaa käydä sinuakin siellä vanhainkodissa joskus tervehtimässä. Ilmeisesti kaikista paras työntekijä on tuolla logiikalla se, jolla on kaikista ankein ja spartalaisin työhuone eikä ketään sukulaista tai ystävää.