Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maahan et ikinä matkustaisi?

Vierailija
28.06.2012 |

Miksi?

Itsellä useampi tällainen maa.

1. Venäjä

2. Turkki

3. Haiti

4. Ranska

5. Iran ja Iran

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin absoluuttisesti kieltäytyisin koskaan menemästä. En tietenkään menisi nyt Irakiin enkä Afganistaniin, koska ne ovat vaarallisia, mutta todella mielelläni kävisin noissa maissa kun tilanne kohenee.

Mutta en mielellään menisi Saudi-Arabiaan tai Kuwaitiin koska se miten ko. maissa kohdellaan siirtotyöläisiä on inhottavaa ja hotelleissa joutuisi sitten näiden siirtotyöläisten palveltavaksi.

Pohjois-Korean matkailu on mielestäni myös eettisesti vähän epäilyttävää, mutta toisaalta, tuskin turismitulot kovin ratkaisevasti pitävät diktatuuria pystyssä.

Vierailija
62/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kylmyyttä,hyttysiä,kallista kaikki ja huono ruoka,ei mitään nähtävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhteenkään toista kertaa. Kamalia paikkoja kaikki.

Vierailija
64/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinotekoisuus ei kiehdo. Naisten ja köyhien alistamisesta puhumattakaan.

Vierailija
65/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ko. valtion vapaus valita valtiomuotonsa liittyy siihen, matkustatko sinne vai et?

Mika ihmeen ennakkosensuuri tassakin asiassa pitaa olla, eiko ihmiset saa olla ihan sita mielta mita ovat perustelematta ja kertoa vaan listan, minne eivat halua matkustaa? Mika teita vaivaa? Onko tassakin nyt sitten joku oikea ja vaara lista?

Johan on kumma.

Tietysti, jos kysyn, miksi henkilö ajattelee näin, ei rivien välistä voi lukea, että minulle on ihan ok, että hän ajattelee näin, haluaisin vain itse tietää, miksi.

En nimittäin itse ymmärrä aina näitä ajatuksenkulkuja, esim. jos ei pidä jonkun valtionhallinnon toiminnasta, pitää silloin boikotoida jonkun maan teollisuutta (?).

Vierailija
66/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko juutalaiset ovat nyt kostaneet heille tehdyn pahan? Heidän pitäisi olla sangen sivistyneitä, erityisesti verrattuna näihin muinaisiin hirmutekoihin! Moraalin rippeetkin vain ovat kadonneet, ja USA ja Eurooppa vain katsovat sormien läpi Israelin hyökätessä vaikkapa Libanoniin! Koskaan, ei milloinkaan millään valtiolla ole ollut yhtä tehokasta sotakoneistoa kuin Israelilla, joka ei hetkeäkään epäröi käyttää tuhovoimaansa täysillä! Ja näin siis 2000-luvulla!!! Täysin järjetöntä verrata muisaisten valtioiden yms tekoja siihen, mitä Israel tekee vielä nykyaikana! Valtio, jota ei olisi edes olemassa ilman länsimaiden tunnontuskia...

Hahhahhahhahhah! Muutat vaatimuksias ihan sen mukaan, kun ne on valheiksi osoitettu ja "yms" saa kaiken mukaan, kunhan vaan pääset vihaamaan juutalaisia. Vaikka taidat vaan toistella paskaa analysoimatta asioita yhtään.

Ei tollasille voi kuin nauraa :-) haha hoho hehe

Itse et edes tiedä mitä analysoiminen tarkoittaa... Osaat vain mennä henkilökohtaisuuksiin, muutakaan kun et osaa.

Kyse ei ole juutalaiten "vihaamisesta": tunnen juutalaisia, eikä minulla ole mitään heitä vastaan, ei edes heidän uskontoaan (vaikkain sisältää äärimuodoissaan mitä ihmeellisimpiä aisoita), vastustan Israelin VALTIOTA, jolle ei ole mitään perusteita tai oikeutusta.

Taitaapi olla niin, että olet lammasmaisesti Israelin propagandan perässä määkivä raasu, eikä edes naurata.

Vierailija
67/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivottavasti Israelin sokaisemakin osaa lukea vinoilematta...:P

Miten jotkut hörhöt voikin kirjotella nettiin ja ihan defaulttina olettaa, että järkevät ihmiset on niiden puolella "vihollisia" vastaan.

Joo. Neuvoisin kääntymään lekurin puoleen.

Itse siis olet hoidon tarpeessa, vastailet aivan itsellesi, kuvittelet olevasi "järkevä"... NOT. Kuka siis vihollisesi on??? Mutta hyvinhän arvasin, "Israelin ystävä" ei osaa kuin "hörhöillä" ja irvailla, muuta kun ei sitten ole korvien välissänsä. :D

Vierailija
68/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-itään ja Keski-itään (en pidä muslimeista, heidän laeistaan ja kulttuuristaan, on kokemusta),

Thaimaahan (ei kiinnosta muuten vain),

Italiaan (olen käynyt monta kertaa ja aina pettynyt kusipäisiin paikallisiin),

Romaniaan (olen käynyt enkä ihmettele, että ihmiset tunkevat sieltä pois),

sotatilamaihin tai kehitysmaihin (haluan olla turvassa ja tarpeeksi hyvätasoisessa kohteessa, jos kerran olen lomalla).

Vierailija
69/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Irak ja Iran ovat luettelossa saman numeron alla? Kyseessä on kuitenkin kaksi hyvinkin erilaista maata ja eihän ne mitkään ylimmät ystävätkään ole toistensa kanssa..

Itse en jaksaisi tällä hetkellä matkustella euroopassa, lähinnä tylsyyden takia. Muuten en kyllä kieltäytyisi menemästä minnekkään, jos vaan matkat minulle tarjottaisiin. Ja olen käynytkin aika monessa valtiossa, jonka hallituksesta en tykkää, mm. Israelissa. Minusta on nimenomaan hauska nähdä myös maita, joista en pidä - matkustaminen kun lähes poikkeuksetta avartaa maailmaa ja tuo uutta perspektiiviä mielipiteille.

Useista maista näkee median kautta vain sen huonon puolen, mutta kun matkustaa tällaiseen maahan harvoin niitä negatiivisia asioita edes huomaa - päinvastoin, arkielämää näkemällä löytää todella yllättäviä ja kivoja asioita sellaisistakin maista, joita Suomessa ollessaan vielä pelkäsi/inhosi.

Vierailija
70/70 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo kiikoilijavaltiot Iran ja Irak, Saudi-ARabia ym. Intia, Egypti, Marokko jne. Haluan lomallani ylellisyyttä ja noista maista tulee mieleen kamamalat ihmismassat ja likaisuus. En uskaltaisi syödäkään mitään siellä.

Turkki on kuulunut myös boikotointilistalleni, mutta ehkä jonnekin turistikohteeseen täysihoidolla voisin mennä.