Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olipa nyrpeä vastaanotto kun kerroin totuuden naisista

Vierailija
28.06.2012 |

Poistettiin kaikki tekstit kun vain kerroin kaikkien naisten olevan pohjimmaltaan rahan perässä. Mutta jos sen poiston syynä oli h-sana, niin eipä sitä enää kukaan tähän kirjoita. Ja antakaa sitten vaikka bannia jos haluatte sensuroida, se kertoo teistä kaiken. Tämä IP-osoite on ulkomaalainen, niin siitä vaan bannimaan. Terveisin hieman katkeroitunut IT-ammattilainen. Ainiin, minähän asun ulkomailla, joten eipä tuo ihmeempää tietämystä vaadi.

eli, KAIKKI NAISET OVAT RAHAN PERÄÄN. Tuon kun pitävästi kiistätte perhe ja äiti humaloissanne, niin sitten lehmät lentävät myös.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI NAISET OVAT RAHAN PERÄÄN.

näin ääriesimerkkinä. Tietääkseni eivät ole kiinnostuneita rahasta ollenkaan, kuten ei myöskään muut tavalliset naiset, joille muut elämänarvot kuin materialismi on tärkeää.

Vierailija
2/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tyhmää jätkää en huolis ees rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on elämä hukassa ja viturallaan, kuuluttavat suureen ääneen tyytyväisyyttään.

Lisäksi arvostelevat hanakasti muita ja muiden elämäntapaa.

Sellainen on ihmisen luonto.

Toivoisinpa ettei minusta tulisi koskaan, missään elämäntilanteessa noin katkeroitunut ja kateellinen ihminen.

Vierailija
4/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan palaavani!

Nimittäin että kaikki mahot ja yh-äipät kodin nurkista töihin = Sorsa säätiön raportti: Kotihoito on naisen loukku --> http://www.kauppalehti.fi/etusivu/sorsa-saation+raportti+kotihoito+on+n…

Ja sitten vähän rapottia mitä olen saanut tänä aikana tehtyä, koska asia tuntui teitä kiinnostavan. Täällä on ensinnäkin aamu tai joki vuorokaudenaika, olen vielä hereillä, enkä aiokkaan nukkua, koska en tarvitsekkaan. Pystyn valvomaan vaikka kuukauden. Viime yönä sain kahdelta naiselta ja molemmat hymyili koko ajan.

Eilen kävin kusella jollakin paikallisella muistouurnajutulla. Olin juonut aikaisemmin jotain sopimatonta vatsalleni, eli vettä. Kustessa meni sitten isohätä housuun myös (onneksi käytän aina uikkareita). Menin paikalliseen ravintolaan, heti vessaan, pesin housut käsien pesualtaassa ja yritinpä vähän huuhdella muutenkin itseäni. Kun tuli ulos vessasta olivat heti naiset kimpussani! Näin siis täällä päin kunnioitetaan meikäläistä, opelkaa myös siellä Suomessa (isolla kirjoitettuna aina SUOMI) kunnioittamaan samalla tavalla kun tulen siellä käymään jossakin vaiheessa. Hahhahhah

Mulla on Suomessa urheilumallin MERSU ja voin vannoa että jokaisen eukon housu kastuu kun ajelen tuolla kaduilla taas alkusyksystä Suomessa (talveksi talliin takasin ja meikäläinen pois sohjosta). Siinä on taas oiva todiste siitä, että jokainen nainen on vain ja ainoastaan rahan perään. Tollanen omakotitalon hintainen MERSU kertoo mulla olevan fyffee, ja se kostuttaa myös teidän housunne vaikka ette myönnä. Tunkekaa jäitä housuunne kuitenkin varalta rahanahneet akat.

Vierailija
5/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä mt-ongemaisia ukkoja sikiää vähän valiä tänne?

Vierailija
6/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten määritellään rahan perään oleminen?

Jos siis sitä että valitaan mies rahan takia, niin kumma kyllä olen ollut parisuhteessa jo 8 vuotta varattoman ja rahattoman miehen kanssa :)

Joku korkeasti koulutettu mies suuttui kun en ollut hänestä kiinnostunut, vaikka mökit, talot ja kaikki.

Vierailija
7/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. hyvä palkka ja varakas suku, miehellä päinvastoin

Vierailija
8/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä pitää kompensoida paremmalla palkalla. Hyvännäköinen ja hyvinvarusteltu mies löytää naisen, vaikka olisi köyhä.

Vierailija
9/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varallisuutta versus naimakaupoilla "kepulikonstein" ilman omaa panosta saatua eli jonkun muun luomaa. Siis parinmuodostuksesta on kyse ja mitä sukupuolet hakevat.

Onko kukaan koskaan kuullut naisen sanovan ettei saa miestä kun ei ole sitä Espoon taloa tai Ferraria tai hyvää toimeentuloa. Näinä (naisten) downshiftausaikoina jonkun täytyy myös vähän fyrkkaakin tienata ja mieshän se on 95 prosenttisesti näissä tapauksissa.

Olen menestyvä nainen, töissä suomalaisessa kansainvälisessä yhtiössä. On jakkupukua ja Espoon asunto. VS. Olen työtön, asun vuokralla Keravalla.

Kumman valitset, vaikka olen muuten se sama mukava ja kaunis nainen?

Kun miehethän eivät ole rahan perään... : D Entäs kaikki Wall Streetin tyypit ja pankkikriisien aiheuttajat? Kapitalismin synty? Taisi kuule olla ihan miehet asialla. Eiköhän tietty ahneus ja omaneduntavoittelu kuulu ihmisluonteeseen, sekä miehellä että naisilla. On nää aloitukset niin hassunhauskoja välillä.

Vierailija
10/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

retostelemalla rahoillaan. Aikani sitä kuuntelin ja lopulta vaihdoin äijän toiseen. Ei sitten vissiin saanut naista edes rahalla, mitä tosin en yhtään ihmettele. Tyhmää miestä ei viitti katella eikä kuunnella, ei vaikka sillä olis miljoonia.

Vierailija
11/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään muulla palstalla nähnyt vastaavassa mittakaavassa keskuteluja aiheesta paljonko tienaat, onko hyvä palkka jne jne. Ja täällä nyt oletettavasti runsas enemmistö on naisia. Eivätkä miehet etsi samassa mittakaavassa elättäjää, tämä on tosin huomattavasti yleisempää suuressa maailmmassa kuin suomessa.

Vierailija
12/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu on aivan yhdentekevää, kunhan saa tarpeeksi pesää

Vierailija
13/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan palaavani! Nimittäin että kaikki mahot ja yh-äipät kodin nurkista töihin = Sorsa säätiön raportti: Kotihoito on naisen loukku --> <a href="http://www.kauppalehti.fi/etusivu/sorsa-saation+raportti+kotihoito+on+n…" alt="http://www.kauppalehti.fi/etusivu/sorsa-saation+raportti+kotihoito+on+n…">http://www.kauppalehti.fi/etusivu/sorsa-saation+raportti+kotihoito+on+n…; Ja sitten vähän rapottia mitä olen saanut tänä aikana tehtyä, koska asia tuntui teitä kiinnostavan. Täällä on ensinnäkin aamu tai joki vuorokaudenaika, olen vielä hereillä, enkä aiokkaan nukkua, koska en tarvitsekkaan. Pystyn valvomaan vaikka kuukauden. Viime yönä sain kahdelta naiselta ja molemmat hymyili koko ajan. Eilen kävin kusella jollakin paikallisella muistouurnajutulla. Olin juonut aikaisemmin jotain sopimatonta vatsalleni, eli vettä. Kustessa meni sitten isohätä housuun myös (onneksi käytän aina uikkareita). Menin paikalliseen ravintolaan, heti vessaan, pesin housut käsien pesualtaassa ja yritinpä vähän huuhdella muutenkin itseäni. Kun tuli ulos vessasta olivat heti naiset kimpussani! Näin siis täällä päin kunnioitetaan meikäläistä, opelkaa myös siellä Suomessa (isolla kirjoitettuna aina SUOMI) kunnioittamaan samalla tavalla kun tulen siellä käymään jossakin vaiheessa. Hahhahhah Mulla on Suomessa urheilumallin MERSU ja voin vannoa että jokaisen eukon housu kastuu kun ajelen tuolla kaduilla taas alkusyksystä Suomessa (talveksi talliin takasin ja meikäläinen pois sohjosta). Siinä on taas oiva todiste siitä, että jokainen nainen on vain ja ainoastaan rahan perään. Tollanen omakotitalon hintainen MERSU kertoo mulla olevan fyffee, ja se kostuttaa myös teidän housunne vaikka ette myönnä. Tunkekaa jäitä housuunne kuitenkin varalta rahanahneet akat.

Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska haisee siis hyvälle :) Voin kyllä uskoa tuon tekstin perusteella että vain naiset jotka uskovat saavansa taloudellista hyötyä jäävät näköpiiriin, muut pitelevät nenäänsä ja poistuvat rivakasti :)

Vierailija
14/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä housuihinsa paskova mies. Ei muuten ihme ettet suomalaista naista saa, ei meitä kiinnosta mikään suolivammainen mies, ei vaikka sillä olis rahaakin. Kyllä pitää miehellä olla vähän enemmän kuin paskalta haiseva mersu jotta sen paskahousuja alkasin pestä. Hyi helvetti, ajatuskin kuvottaa.

Vierailija
15/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa tuovia ja elättäviä, se on niiden geeneissä. Heidän kuuluu saada tuntea itsensä elintärkeäksi. Nykyään he joutuvat metsästämään rahaa. Ja niin joutuvat naisetkin, kun miehet eivät enää arvosta muuta kuin rahaa...

Olet osaltaan oikeassa, ihminen ei muutu niin nopeasti kuin maailma ja mies on yhä sama metsästäjä kuin 1000 vuotta sitten, mutta ei hän halua itse tuntea elintärkeäksi, vaan naine haluaa hänen "metsästävän" ja ajaa näin miehen ahdinkoon. En ehkä itse arvosta niin hirveästi rahaa, koska lasken sen vain mukavana elämänä, eli siltä osin ei pidä paikkaansa. Muutama rahaton mies viettää mielestäni yhtä mukavaa elämää, tosin pummina. Kritisoin vain sitä, että länsimainen nainen (ja Suomalainen) näkee liian tärkeäksi tulevaisuutensa turvaamisen taloudellisesti ja arvostaa näin yli kaiken rahaa.

Olen siis oikeasti tosi tuiskeessa kun tämän kommentoin, mutta jos Suomessa olisi oikeasti joku nainen arvostanut ihan vain pelkkää rakkautta, ei rahaa, ei ehkä itsestäni olisi tullut tälläistä ;)

Muutama täällä on haukkunut minua "paska narsistiksi", mutta ihan jos oikeasti kerron, minulla on aspergerinsyndrooma (lue mitä tarkoittaa jostain jos kiinnostaa, eli en ihan normaalisti hallitse tunne elämää, eli en kelpaa naisille sellaisenaan), eli en sitten kelpaa koskaan naisille oikeana ihmisenä, mutta jos rahat huomioidaan heti kelpaan. Tätä en kestä enkä sulata. Että se siitä katkeroitumisesta. Olen normaalisti ATM-mies, mutta jos naiset saavat baarissa tajoilua ja avoauton kyytiä, olen YTM-mies, eli oikea elävä esimerkki ihan siellä Suomessa. Miksi en voi olla vain normaalisti? Ihan oikeasti voisi joku vastata ilman v****luia.

Tosi koomassa olen varmaan kuin näin syvälliseksi aloin, mutta antaa mennä vaan. Ihan oikeasti, arvostakaa ihan sitä miestä ihmisenä, älkää hylätkö kun näette ns. "YTM-miehen".

En tiedä sitten olenko vain nähnyt elämän ja maailman nurjan puolen, mutta nykyisin mieheltä vaaditaan liikoja.

Pahoitteluni nyt ihan kaikille Suomessa ja mailmalla ja tällä palstalla jotka niin v****ti pahoitti tästä aloituksestani mielensä.

Ihan oikeasti myönnän että olen varmaankin nykyisin ihan paskaihminen, v-mäinen olento ja ties mitä, mutta oli aika vuosia sitten jolloin en ollut (ihan turha syyttää miksikään kultalusikka suussa syntyneeksi pennuksin kirjoituksissanne, ole nähnyt ihan tarpeeksi elämää). Saan varmaan jonkin miesasia palkinnon, mutta olisi hyvä arvostaa kaikesta yhteiskunnan (ja TV:n ja muiden medioiden) tuputtamasta materialismista huolimatta sitä ihan oikeaa miestä, eikä erota siitä kuten nykyisin Suomessa käy usein nuorille pareille. Olen nähnyt noita erosta kärsineitä miehiä ihan tarpeekseni ja tarjonneeni ihan tarpeeksi myös heille juomista.

Ymmärrän että aloitukseni taso ei ollut sitä samaa kuin lopetus, mutta voin vannoa olevani ihan sama henkilö. Erotuksena vain joitain tunteja ja juomisia. En tarvitse itse mitään ymmärrystä, en sääliä, enkä muutakaan. Itsesäälissä osaan piehtaroida huonoina päivinä itsekkin.

Vierailija
16/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa sitten toisen tarinan ajankulukseni, niin aukokaa päätänne lisää:

Olipa kerran nainen, joka oli erittäin fiksu, sai pienellä paikkakunnalla aikanaan 6-ällän paperit lukiosta siellä parhaana. Oli tosi hyvä vaikka missä, mutta kait hän oli jotenkin vääränlainen mailmaan, sillä lailla naisena. Masentui ja siitä se alkoi. Oli hyvä yliopistitutkinto vielä sitten, mutta ei vain onnannut mailmassa. Masentui lisää vaatimuksista, oli kuitenkin lääketieteenalalla ihan huipputöissä. Kun masentui lisää, sai jonkin kaksisuuntaisen mielialahäiriön. Kierteli Helsingin kapakoita, tapasi miehiä ja oli heidän kanssaan vain vissiin jo pelkästä huomiosta. Sai siinä sivussa HIV:n ja tuli vielä raskaaksi. Elämä oli vain yhtä huomionhakuisuutta miehiltä ja päihteitä. Tauti eteni ja aborttikin tehtiin. Lopulta unilääkkeita annos kuittasi kaiken, ei ollut enää ulkonäköön eikä muitakaan paineita.

Tämä sattui ihan läheiselle naiselle, joten tiedän minä tuonkin puolen kun ihminen on fiksu, mutta ei muuten kelpaa, kun ihmiseltä vaaditaan sitä ja tätä nykymailmassa. Itsehän olen se paskanarsisti joka sitten horoille kelpaa kylläkin ja ne kelpaa minulle. Horot hyvä hyvä, ja muuta en jaksa enää ollakkaan näillä promillelukemilla. Kirjoittakaa ihan kaikki isolla ja pienellä jos haluatte ja voitte minun puolestani tulla tänne niin kirjoitan valtakirjan jolla saatte jokaisen asunnon jossa asuu Venäläisiä naisia ja niistä hankkia vuokratulot, minä voin painua helvettiin (arvatkaa kiinostaako enää nuo Italialaiset ja jenkit turistit), sen esiportilla jo olen (on ihan sama teititelläänkö herraksi Venäläistein naisten osalta (ja varmasti kirjoitan tämän isolla, kunnioitan noita ryssänperhanoita, on ne sen kokeneet 100-vuoden aikana) vai olenko v-mäinen paska, se taitaa olla nykyään jo synonyymi Suomessa, siis p***a ja herra. Mutta ihan totta, vaatiiko maailma, ihmiset, ja naiset siinä sivussa ihan vähän liikaa??????????????????????

Kuitatkaa jos haluatte kännisen höpinöiksi, siihen luokkaan voi tulkita sitten kaiken muunkin minun puolestani koko mailmassa. Herrat päättää kokousissaa asiat aika kännissä jne.....

Vierailija
17/97 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta sitten, olen itsekin köyhä. Töitä teemme, ei olla sossun elättejä ja meillä on kolme ihanaa lastakin:)

Emme tarvitse mitään muuta uin toisemme oieasti ollasemme onnellisia. Aina on varaa vuokrata mökki ns. halpisaikaan tai lähteä etelään. Automme on yli 11 vuotta vanha Ford;)

Vierailija
18/97 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

--> http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288419851739.html

Neandertalin ihmisiä vaeltaa lauma siperiassa. Ja minä veikkaan että se lauma vaeltaa suomenkansassa miehinä jotka eivät sopeudu enää mihinkään ennen sukupuuttoon kuolemaansa. hävisi muuten tässä edellinen kirjoitukseni (bannataankohan etelän kaikki IP-osoitteet ;), mutta ihan sama.

Siis oikeasti, tällä hetkellä saan kuunnella "muija jätti minut" ja sitten musiikkitoiveena "Lisää bassoo, Petri Nygård", jos tuo edes laskisi 10% niin pissisin hunajaa! Jos tätä jatkuu koko vuosi, niin sen on 9mm ohimoon meikäläistä. Ja se on todennäköistä nykymaailmassa: Asuntomessutalo, lomataloasutomessutalonkaltaisentalonrahoitus, velkatto painuu päälle, ja minä en oikeasti jaksa enää kuunnella, enkä jaksa itsekkään.

Vierailija
19/97 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarvit jonkun mukavan ja asiallisen miesterapeutin joka auttaa sut pois tuosta masiksesta ja muutenkin enemmän samalle planeetalle naisten kanssa.

Sitten joku päivä saat sen ison halin, jota kipeästi kaipaat niiden maksusta hymyilevien sijaan.

Et sinä ihan toivoton miesasiasmieheksi ole, joten nyt vaan rauhassa eteenpäin.

Unohdat naiset kokonaan pariksi vuodeksi ja hommaat muita mielekkäitä harrastuksia.

Vierailija
20/97 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutteko tänne paikanpäälle, jos järjestetään kilpailu kuka saa pistää mauserilla ohimoon paskanarsistia!?

Aika kooman puolelle joo menee, eiköhän vaan kohta tule uusi kone, jossa taas tulee uusi lasti miehiä Suomesta (ja isolla Suomi edelleen, vaikka olisi väärässä paikassa), jotka kertovat samaa kökköjuttua "akka jätti ja mä on täällä", v***tu kun ero kiellettäisiin mun mielestä. Voi v-ee kun muuta kuuhun, jonka jo kerron näille paikallisille tulopaikakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän