Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän "kohtaus" mulle tuli aamulla? Pelottavaa! Lapsi

Vierailija
28.06.2012 |

heräsi niin aikaisin että mua väsytti kauheasti vielä, otin sit muksun meidän parisänkyyn viereeni katsomaan piirrettyjä et voisin vielä vähän torkahtaa. Jossain vaiheessa lapsi sanoi mulle jotain, näin ja kuulin kaiken piirrettyjä myöten, mut en voinut liikkua enkä puhua! Niinkuin oisin ollut jossain koomassa tai halvaantuneena, samalla kauhea pakokauhu ja jyskyttävä väsymys päässä, sivusilmällä lisäksi ikään kuin oisin nähnyt takananni meidän makkarissa vaeltelevan jotain vieraita hahmoja (ei mahdollista mitenkään, ulko-ovi lukossa), enkä voinut katsoa kun en saanut päätä käännettyä! Aivan sairaan pelottava tunne. "Havahduin" siitä vasta kun lapsi kiipesi ylitseni, sitten kaikki taas näytti ja tuntui normaalilta.

Mitähän tää on tai mistä vois johtua? Ei oo ikinä ennen ollu vastaavaa ja pelottaa nyt että tulee uudestaan, ehkä kauhein tunne mikä ikinä ollut. Vieläkin puistattaa. Mies lähtenyt aikaisin aamulla salille + töihin, tekis mieli soittaa sille ja kertoa mut nauraa varmaan vaan.. Tuo kuulostaa niin hullulta. Ihan kuin oisin nähnyt hallusinaatioita vaik olin täysin selvä! Eikä siis ollut untakaan. :(((((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa unihalvaukselta

Vierailija
2/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle tuli unihalvaus. Itse olen kokenut niitä useinkin.

Vierailija
4/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle tuli unihalvaus. Itse olen kokenut niitä useinkin.

Oon yli 30v, eikä ole ollut koskaan aiemmin. Onko pelkoa että uusiutuu? -ap, jota pelottaa vieläkin ;(

Vierailija
5/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman, pelottava mutta vaaraton "kohtaus", ei syytä huoleen :) minä näin myös tumman hahmon sängyn vieressä joka koitti koskea minua. Googleta lisää, löytyy paljon tietoa :)

Vierailija
6/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävää kyllä niihin liittyy usein tuo "vieraiden hahmojen" näkeminen. ei oo vaarallista, pelkästään vittumaista.

Vierailija
7/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusta pois, että on tullut juotua viimeiset päivät!

Vierailija
8/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävää kyllä niihin liittyy usein tuo "vieraiden hahmojen" näkeminen. ei oo vaarallista, pelkästään vittumaista.

av.palsta pelastaa jälleen!

Oon luullut olevani jotenkin hullu kun muistan teini ajoilta vastaavan erittäin vahvan kokemuksen ja nyt lievempänä pari kertaa kokenut,olen nyt myös erittäin väsynyt äiti-ihminen joten univelkakin varmaan vaikuttaa?

Nyt unihalvausta googlettamaan :)

Vierailija
9/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Joskus vuosia sitten kun oli tressaava elämäntilanne mulla tuli vähän ton kaltasia tiloja ja tärisin niin etten ollut varma tärisenkö vai ravisteleeko joku sänkyä, ne oli pelottavia.

Nyt kun luin ton niin tuosta siinä varmaankin oli kyse.

Koita päästä asian yli, kun olet lukenut ton niin ymmärrät että ikävä juttu, mutta yleinen ja vaaraton. Turha murehtiminen vaan lisää tressiä ja tressi kaikkia oireita.

Monestihan tuollaiset jutut ovat vaan elimistön vinkki jostakin, kuten juuri väsymyksestä tai tressistä, sikäli siis kehoaan kannattaa kuunnella :)

Vierailija
10/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan selvästi olit unessa, ja tuli unihalvaus.

Voi se toistua, jos sulla on kovin paha toi väsymys ja univaje.

Vierailija
11/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tulla uudelleen, mutta seuraavalla kerralla et enää niin säikähdä ja opit tajuamaan unen keskellä, että tämä on taas tätä, ei hätää.

Siinähän kuvittelee olevansa valveilla, mutta vaikkapa kelloa katsomalla voi selvittää, että nukkuu. Unessa kellon viisarit näyttävät ihan eri aikoja, jos niihin vilkaisee pari kertaa peräkkäin. Samoin mitään tekstiä ei pysty lukemaan, tai ainakaan siihen ei pysty palaamaan, vaan se muuttuu koko ajan. Mistähän tuokin muuten johtuu? :)

Yleensä juuri se, kun toinen ihminen koskettaa, havahduttaa pois siitä unihalvauksesta.

Minutkin säikäytti eka kerralla tosi pahasti. Nyt ei ole aikoihin tullutkaan noita.

Vierailija
12/12 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin linkin ja juurikin tuosta oli kyse. Mutta hyi miten kamalaa se oli,paljon pahempaa kuin mikään tähän astinen painajainen!

Ja delirium ei tosiaan voinut olla, en käytä alkoa yhtään. :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän