Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko vähentää sokeristen juomien juomista, kun sokerivero iski? Itse en.

Vierailija
02.04.2026 |

Koska ei ole nyttenkään tullut paljon osteltua, pari pikkupulloa kokista viikonloppuisin. Ja halvinta merkkiä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes iso korotus.

Vierailija
2/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt jo muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerittomat ovat myrkkyä. Tap paa ne yrittää, jos ei köyhyys tehoa.

Vierailija
4/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot iskivät myös vichyyn ja sokerittomaan kolajuomaan.

Laihialainen ratkaisu on menossa testiin, kotikaljaa noin 18 litraa noin viidellä eurolla.

Vierailija
5/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pohjois-pohjanmaalta On onneksi aika lyhyt matka haaparantaan, jossa elintarvikkeiden hinnat juuri laskivat entisestään. Myös bensiini on länsirajan takana oikeastaan niin paljon halvempaa että matkakulut kuittaantuvat jo sillä erotuksella.

Vierailija
6/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaami pahempi myrkky kuin sokeri. Hedelmäsokerilla makeutettu myös huono. En kyllä juo sokerilimuakaan kuin niinä parina kertana vuodessa kun käydään hampurilaisella.

Vierailija
7/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meen mäkkäriin, otan aina omat juomat mukaan, sen saa tuoda sinne. Missään ei lue, etteikö sitä saa tuoda. Ja onhan siellä lähes joka paikassa, muissakin, lasten ruoalle tarkoitettu mikro sen lämmitykseen. Sekin pitäisi olla maksullinen sen käyttö. En osta juuri koskaan juomaa erikseen. Ja mulla on aina sokeritonta, se on kaikkein terveellisiin ja paras juoma, sokeriset pjaskat ovat todella ällöttäviä !!!!!!!!!! On vain hyvä, kun joutuu maksamaan extraa (noin se sana kirjoitetaan tasan oikein !!!!!), jos sen haluaa. Jos pitää ottaa juoma, se on aina jaffaa,  sokeritonta. Se on paras !!!!!!! Nyt ja aina !!!!!!! Sitä en vaihda koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän