Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:
Mä voin aloittaa:
Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.
Kommentit (260)
Nää on kyllä niin hyviä, että palasin pitkästä aikaa lukemaan!
Huominen töihin meno on kuin työnnettäisiin tikkuja kynsien alle.
(Pomo on fb-kaverini)
Oon niin väsynyt, niin väsynyt, niin väsynytväsynytväsynytväsynyt. Apua!
Itkettää ja masentaa enkä tiedä tarkkaan miks. Pienet asiat, joita mies tekee väärin ärsyttää ja sit on huono omatunto ja samalla itellä vaan niin huono olo...
15. päivä ilman viinaa. Meinasikin jo tuo juopottelu maksaa perheen. Lapset kiittävät selvästä äidistä!
Krapulan kunniaksi oon vetänyt tänään mättöruokaa ja herkkuja. Päässä pyörii parisuhdehaaveet/ahdistukset. Vaikea uskoa että löydän niin aitoa ja hyväsydämistä miestä kuin exäni oli, en kuitenkaan halua häntä takaisin. Inhoan vanhenemista ja sitä kuinka pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen olen edelleen.
Se yli-tyhmä akka perhekodista soitti. Se ei osaa täyttää lapsen hakemuksiakaan. Yritin sille selittää. Sitten syyllisti vielä siitä, etten ole käynyt tapaamassa lasta. Ihan niinkuin joku vapaaehtoisesti menisi haukuttavaksi ? Nyt kun ei tarvitse kituuttaa omaishoidon tuella, niin olen vetänyt yli-töitä oikein urakalla. Maksutkin kerettiin jo kerta tarkistaa.
Ihana krapulapäivä takana, on taas harrastettu seksiä enemmän kuin tarpeeksi ;) ihanaa kun mieskin osoittaa kerrankin haluavansa mua
Mikä teitä vaivaa? Kumpikin tiedätte toisistanne. Eikö teillä ole yhtään itsekunnioitusta?
Aamulla kahvit terassilla, sen jälkeen reipas 10 km juoksulenkki. Lenkiltä suoraan uimaan. Vesi kylmää, mutta uskalsin silti, iiiiix. Olen myös pessyt ikkunat, leiponut pullaa ja karjalanpiirakoita, tehnyt ison satsin kaalikääryleitä ja pessyt pari mattoa. Iltapalaxi vielä tuoreita mansikoita, nam. Ihana kesä <3
Vitun pieni pintaremontti jumalauta. En saatana tee mitään remppaa enää ikinä vaan maksan suosiolla jonkun muun tekemään pikkuhommatkin maksoi mitä maksoi.
Kamala nälkä muttei mitään ruokaa. Vituttaa myös viikonlopun dokaukset ja huomenna vaikea asia, joka on hoidettava.
Kerrottiin sit muksulle että erotaan. Sydän särkyy. Onneks on olemassa J. Kohta skypeen. Tää on toisaalta niin surullista mutta toisaalta mä niin odotan uutta elämää!
"Mitäkö mietin? Tavallaan suren, mutta tavallaan tunnen voivani taas hengittää vapaasti. Voin olla rauhassa, ilman suuttumista. Olet vitunmoinen kusipää, mutta elämä opettaa sinutkin vielä. Jaksan uskoa, ainakin nyt."
Panettaa. Menis nuo kakarat jo nukkumaan.
Vituttaa mieheni sisko ja mieheni. Mieheni oli mennyt avautumaan siskollensa meidän rahatilanteesta ja sisko tietenkin mennyt lisäämään vettä myllyyn oikein kovasti miten hyväksikäytän miestä ja olen kauhea lokki mikä ei tee tahallaan mitään. Mies tuli pelti kiinni kotiin ja haukkui mut ihan pystyyn niin pahasti että naapuritkin kuulivat. Sisko on vielä niin idiootti ettei tajua hävetä käytöstään ja kehuskeli omalla tarkkanäköisyydellään vaikka ei ole hajuakaan asioista. Hänestä oli ihan ok, että mies haukkui mua ja että kerrankin joudun katsomaan peiliin, vaikka tähän mennessä pahimmat raivarit ovat tulleet mieheltä.
Hei muuten, terveisiä, jos tunnistit itsesi. Sinulla ei ole mitään asiaa enää koskaan luokseni ja silloin kun sanon että olet kuollut minulle, olet todellakin kuollut minulle.:)
Ärsyttää että nuori aikuinen lapsemme pompottaa meitä vanhempia päihdeongelmallaan. Kaikki on aina meidän syytä. On taas suuttunut meille mutta kohta taas vinkuu rahaa tms.
Ajattelin tänään nusasta ukkokultaa!