Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:
Mä voin aloittaa:
Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.
Kommentit (260)
ja diagnosoin itselleni nivussilsan. Huomenna apteekin kautta kotiin.
Minulla herkut ja pari siideriä!
Tonni rahaa haihtui savuna ilmaan.
Ikävä miestä, jota en ole koskaan tavannut livenä. Kuinka se on saanut mut näin hullaantumaan? Ei hyvä perheelliselle naiselle... : /
Mäkin oon yksin, mies on uuden naisensa ja muksujen kans lomalla. Lapset soittaa iltaisin ja itkee ikäväänsä. Sit itketään yhdessä. Huomenna on vika lomapv. Vituttaa...perjantain palkka menee suoraan vuokraan, 30 e jää, sillä pärjättävä 15. Päivään saakka. Vituttaa, kun en voi syödä mitään hyvää mitä just nyt tarttisin, kun oon dieetillä.
Makaan sängyssä läppärin kanssa. Vauva nukkuu pinniksessä, 4-vuotias puoliunessa vieressä, 6-vuotias roikkuu puoliksi sängystä ja räpeltää vaatekaapin kahvaa. Vähän väliä käsken lapsia nukkumaan ja rauhoittumaan. Itse yritän löytää netistä selitystä ihmeellisille yliluonnollisille kokemuksilleni koko ajan tietäen, etten sitä tule löytämään. Mies töissä.
Mitä jos mulla on krukenbergin tuumori? Taidan avata punaviinipullon ja unohtaa metastaasin mahdollisuuden.
Olen vain niin kyllästynyt tähän arjen pyörittämiseen, siivoamiseen, ruuanlaittoon, lasten hoitamiseen... Kaipaan niin paljon sitä, että voisin vain olla!
Sain tänään ensimmäisen muistutuksen lasten välityksellä, miten julmaan maailmaan olen heidät saattanut. Teinkö oikein kun halusin heidät tänne? Onko täällä niin paljon hyvää, että sen vuoksi kannattaa syntyä? Miten ikinä, ikinä pystyn katsomaan vierestä kun maailma loukkaa ja satuttaa lapsiani?
kun vielä tietäisi mitä mies minusta haluaa ja mitä minä itse miehestä haluan :) Toistaiseksi näin oikein hyvä, toivottavasti en ihastu liikaa ja saa siipeeni.
Voisin myös tilittää kamalasta työahdistuksestani, mutta ehkä tuo seksi vei voiton ;)
mitä jos ahdistun niin etten vaan kestä tai jotenkin sekoan. Pelkään paikkaavani tätä aukkoa syömällä ja lihon taas, kamalaa:( montakohan kaloria tänään söin?
hän lähti yövuoroon. Hän totesi aktin jälkeen:"aina sä saat tahtosi läpi" :)
Uskon, etten sykysyllä osaa olla siitä erossa, vaikka lupasin sille. Mietin yöllä, että onko mulla oikeesti ikävä juuri Minnan lähelle vai onko kyse vaan siitä, että haluaisin olla naisen kanssa? Taisin mennä liian syvälle tähän naisten väliseen rakkauteen. Ihanaa se oli, en kadu. On niin kova ikävä, että ihan kipeää tekee. =(
ei ole yhtään ystävää. Täällä FB:ssä viitisenkymmentä "kaveria", jotka eivät paljon vaivaudu vuokseni tykkäilemään saati kommentoimaan. Saan vain pahan mielen. Lasken kateellisena, kuinka paljon muut saavat kivoja kommentteja ja sydämiä.
Samaa kuin livenä.
Oli parisuhdeterapia. Terapeutti on perseestä, mies vielä enemmän. Joka kerta puhutaan samoista asioista, samaan tyyliin. Eikö se ihminen muista, että viime kerralla sanoi samat asiat? Mässään vaan lisää ja katon telkkaria. Miten ihmeessä jaksan vielä loppuviikon töissä?
Nukutin taaperoa juuri 3 tuntia, väsyttää niin ettei ajatus kulje. Mies on "yksillä", tekisi mieli jättää se.
Mitään ei tapahtunut, enkä saanut mitään aikaiseksi. Kukaan teistä ystävistäni ei ehtinyt kylään, enkä osannut yksin lähteä minnekään.
Nyt sänkyyn kera niin huonon hömppäkirjan, että hädin tuskin kehtasin sen ostaa kirpparilta. Taidan vetää vielä sipsipussin iltapalaksi.
Lortin suuhun, mutta kun ei niin ei.....Rrkele nuolla kyllä pitää mutta siihen se sitten jää.
että mulla on typerä naapuri.
Hei kuule missä on menny vikaan?
Nyt olisi korkea aika hakeutua lisäkoulutukseen.
Eikä jokainen pakettiauto ole pedofiilin kuljettama. Ja mä en soita poliisille tuosta naapurista. En vaikka ne ei usko sinua vaikka olet tehnyt jo kymmenen ilmoitusta alueen pakettiautoista.
Joo. hän on päiväkodissa töissä.
Tunnen olevani maailman saamattomin ihminen.Pyykkejä kasassa,kämppä mullin mallin ja istun vaan telkkarin edessä.En saa itseäni niskasta kii vaikka miten yritän.