Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:

Vierailija
26.06.2012 |

Mä voin aloittaa:

Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.

Kommentit (260)

Vierailija
161/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää vietävästi, mutta odotan silti miestä kotiin töistä. Mitähän se jaksaa kommentoida meidän talokaupoista? Tai mitä se oikeasti ajattelee uudesta talosta ja uudesta paikasta, pelottaa vähän.

Vierailija
162/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vituttaa, varsinkin pomo joka on mikromanageri.

Onneksi on pari kivaa tyokaveria ja yksi joka on vahan enemman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa.. Kakarat on taas ihan hirveitä. Vanhin sentään jo nukkuu.. (Rakasrakasrakas esikoinen, joka jo ymmärtää jotain ja jolle pitäis monta kertaa päivässä muistaa sanoa että rakastan) keskimmäinen möykkää sängyssään eikä tajua nukkua, pienin rääkyy ja juoksee ympäri kämppää... Haluaisin olka hetken rauhassa ilman kipeetä selkä, hulluja lapsia, päänsärkyä ja närästystä!

Vierailija
164/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltu miehen kanssa yhdessä pian 12 vuotta. Tykkään siitä aina vaan enemmän ja enemmän! Pitäisköhän meidän yrittää vielä neljättä lasta?

Vierailija
165/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutin taaperoa juuri 3 tuntia, väsyttää niin ettei ajatus kulje. Mies on "yksillä", tekisi mieli jättää se.

Itse vein 2v taaperon sänkyyn ja sanoin hyvät yöt ja että rakastan. Sitten syömään ja nauttimaan kun mies on yhden yön pois:)

Vierailija
166/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistä lomaa 3vkoa ja jo ekalla ahdistaa niin ettei henkeä saa. 4v ollu sitä mieltä että en rakasta enää, viimeistä naulaa odotellen.

Vierailija
167/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki lohdullinen ketju...

Vierailija
168/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti ihan onnellisesti naimisissa ja toivon perheenlisäystä, mutta voi kun pääsisi nusasemaan itseäni nuorempaa työkaveria :-) no, aina voi haaveilla ja sitä olen kyllä tehnytkin!

Kulissit kunnossa :D

Vierailija
169/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuli.

Vierailija
170/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulis se hottis työkaveri käymään niin saisin kuolata sen vartaloa.

Tämä toiveeni toteutui:) Sönkötin hottis työkaverille kaiken maailman ääliöjuttuja. Todellisuudessa mittailin sitä koko ajan päästä varpaisiin.

Vierailija
171/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko aamun olen ollu hymy naamalla viimeyön railakkaasta seksistä mieheni kanssa :D aamulla söin hyvin, jumitan koneella, ei mihinkään kiire ja ihastelen kasvavaa vauvamahaani :)

Vierailija
172/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänä aamuna sain jopa juotua aamukahvin ilman huonoa oloa jee. Ahdistaa vain että vaikka miehen aloitteesta alettiin tätä toista lasta yrittämään, niin hän ei nyt halua kommentoida sanallakaan raskautta. Ahdistaa, koska en tiedä onko mies iloinen tästä, enkä saa häneltä vastausta tähän jos sitä kysyn. Tuntuu että en voi itse iloita tästä tilasta ja olen enemmänkin masentunut kuin onnessani."

Niin, ei olla vielä kerrottu kenellekään ulkopuoliselle että olen raskaana.

Vierailija
173/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo suostunut kaikkiin terapeuttien ja muun henkilökunnan uhkavaatimuksiin, erityisesti niihin, joita oikea mieheni on esittänyt, joten tilanteen pitkittäminen tuntuu keinotekoiselta.

Vierailija
174/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihanan hehkeästä" raskausmahastani. Näissä toiveissa tein tänään piiitkän kävelylenkin ja nyt hetkuttelen lantiota jumppapallolla, ei tunnu tepsivän!

(Ja voisitteko ihmiset pliis olla hehkuttamatta miten kompaktille mun vauvamasu näyttää, se ei todellakaan tunne sille!!!)

Vierailija
175/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ja päästäis viemään lapset hoitoon ja lähtemään juhliin ihan ajoissa. Vituttaa täällä odotella paplarit päässä ja odottaa näiden pikkuterroristien kanssa.

Ihana, sulla on selvästi mun luonto! :) Jotenkin niiiin jotain mitä itse kirjoittaisin ja voisin tämmösen kyllä fb:n oikeesti laittaakin. Hauskaa iltaa teille, jaksa vielä hetki!

Vierailija
176/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ihanaa ihanaa viikonloppu alkoi! Työviikko ohi, juoksulenkillä käyty ja kun tästä suihkun jälkeen märät hiukset kuivuu niin kauppaan ja sit sluibaan kotona loppuillan. :-)

Mies lähtee mökille murjottaan, ei tuu ikävä (rakastan kyllä, mutta työstressi tilanteissa se on r-a-s-i-t-t-a-v-a-a seuraa...).

Vierailija
177/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei.. älkää suotta kutsuko kylään, samalla on myös epäsosiaalinen olo, haluan vain rypeä itsesäälissä tuntea itseni maailman huonoimmaksi ja rumimmaksi ihmiseksi.

Vierailija
178/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saada vähitellen jotain suuntaa pois tästä keski-iän kriisistä. Olen niin jämähtänyt ajatuksiini, että juuri mikään ei ole kiinnostanut pitkään aikaan.

Vierailija
179/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin varattuun ihan vähän. Pitkään aikaan ei kukaan ole niin totaalisesti vienyt jalkoja alta. En näe häntä enää koskaan.

Vierailija
180/260 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vuoden jatkohakemus Kelan tukemaan psykoterapiaan meni läpi!!! JEEEEEEEE!