Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:
Mä voin aloittaa:
Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.
Kommentit (260)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:14"]
Vituttaa mieheni sisko ja mieheni. Mieheni oli mennyt avautumaan siskollensa meidän rahatilanteesta ja sisko tietenkin mennyt lisäämään vettä myllyyn oikein kovasti miten hyväksikäytän miestä ja olen kauhea lokki mikä ei tee tahallaan mitään. Mies tuli pelti kiinni kotiin ja haukkui mut ihan pystyyn niin pahasti että naapuritkin kuulivat. Sisko on vielä niin idiootti ettei tajua hävetä käytöstään ja kehuskeli omalla tarkkanäköisyydellään vaikka ei ole hajuakaan asioista. Hänestä oli ihan ok, että mies haukkui mua ja että kerrankin joudun katsomaan peiliin, vaikka tähän mennessä pahimmat raivarit ovat tulleet mieheltä.
Hei muuten, terveisiä, jos tunnistit itsesi. Sinulla ei ole mitään asiaa enää koskaan luokseni ja silloin kun sanon että olet kuollut minulle, olet todellakin kuollut minulle.:)
[/quote]Mahdatkohan asua Lahdessa?
Siivonnut koko päivän toisten sotkuja.En halua huomenna töihin. Olin myös saunassa ja otin 2 saunakaljaa.
Vituttaa että exä on löytänyt uuden niin nopeasti.
Vituttaa, mies lähti ulos vaikka lupasi tulla ajoissa jotta saan siivottua ja vähän vapaa aikaa kun hän leikkii lapsen kanssa. Tuolla se taas menee ja rypää...
Vauva vaan huutaa ja mies ei tajua mitään. Seniili anoppi on soittanut tänään neljästi. Tää äiti on vähän väsynyt, tekis mieli ottaa äkkilähtö jonnekin kauas.
Töitä, liikaa unta, pikku viinipöhnät ja suklaata - siinäpä tämä viikonloppu, taaskaan en lenkkeillyt vaikka piti. Jännityksellä odotan kuinka kankkusessa mies tulee etelänreissulta kotiin. Peukut pystyyn että edes jaksaa panna!
Mies läksi varoittamatta sukuloimaan toiseen maahan veljensä kanssa vaikka oli puhetta että mentäisiin jossain vaiheessa koko porukalla. Yhteinen kämppä pitäisi hankkia kun on lapsi tulossa, raskaudesta en ole viitsinyt kertoa vanhemmille. Tuskin kiljuvat riemusta... Ahdistaa sotku ja tekemättömät hommat järjestöpuolelta, ei motivaatiota. Selaan vaan äkkilähtöjä etelään jotta voin lähteä sitten kahden lapseni kanssa kolmistaan reissuun ja jättää puolestaan miehen ruikuttamaan rannalle. Olen myös herkutellut liikaa ja muutun kohta rantavalaaksi-vituttaa!
Deadline lähestyy enkä ole saanut töitä tehtyä. Yliarvioin kykyni, ja olen niin pettynyt itseeni, jos en onnistu tässä ensimmäisessä työssäni. Puolisoni ei tunnu tajuavan tilanteen vakavuutta, kun illat ja viikonloput painan töitä. Haluan vain niin epätoivoisesti pysyä tässä työpaikassa.
Vituttaa katsella teidän lasten kuvia täällä joka päivä. Vähempikin riittäisi ja kai teillä muutakin elämää on?
Yritin äsken oksentaa mutta ei tullut kunnolla ulos, vituttaa. Nyt syön lisää, ihan kuin en olisi tarpeeksi läski. Koko päivä on vaan valunut ohi. Oon käyttänyt koko vuorokauden nukkumiseen. En jaksaisi laittaa uusia petivaatteita. Ahdistaa niin paljon että voisin kuolla.
Ah, kesäloman toinen viikko alkamassa, töihinpaluu 10.8. kun syyslukukausi alkaa. Onnittelen itseäni uravalinnasta aina tässä vaiheessa vuotta. Lisäksi olen ollut reipas ja käynyt 3 kertaa salilla tällä viikolla, hyvä olo.
Tarttis sanoa miehelle, että haluan avioeron, mutta en vain pysty. Kaksi vuotta olen asiaa yrittänyt kertoa.
Kohta palaa hermo, vaikkei tapana ole. Työnantaja ei taaskaan vastaa viesteihin, huomenna piti alkaa työt, mutta eipä vissiin ala. Aaaargh. No, mikäs siinä koko kesä työttömänä ilman tukia, oujea. Onneksi huomenna on sentään hyvä keli :)
Taas kauhee ripuli. Mulla on varmaan laktoosi-intoleranssi.
On kuuma, hiostaa, ilmastointilaite ei toimi, ei voi tuulettaa kun ulkona on vielä kuumempaa. En voi käydä illalla suihkussakaan, koska kosteus tekee kuumuuden sisätiloissa vielä pahemmaksi.
Olen loman tarpeessa. En meinaa oikeasti oikein jaksaa, vaikka olen kuitenkin vielä suht nuorehko ja lapseton. Vuosikausia ilman normikesälomaa. On ollut myös yberponnisteluja. Juuri nyt ei ole, mutta on taas kohta tulossa ja olen fyysisesti nyt ihan kuitti. Henkisesti kaikki on hyvin, mutta ajatus ei oikein aina jaksa luistaa väsymyksessä. Toivoisin sairastuvani ei-vakavasti, jotta voisin edes hetken vain levätä.
Oon hukannu pankkitunnukset! Mistään ei löydy.
En oo jaksanu raivata vaikka piti.
Yhtä helvettiä tää on.
Roikun netissä.