Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:
Mä voin aloittaa:
Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.
Kommentit (260)
Syöny 16 kpl mansikanmakuisia Relatabseja ja juossu tekemässä pieniä teflonpökäleitä koko iltapäivän/illan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:59"]
Kiitos 237. Itkettää kun sanoit noin kauniisti. Miten edes kukaan jaksaa tuntemattomalle sanoa, että älä tapa itteäs. Tiedätkö, että saatoit pelastaa ainakin tämän hetken. Ehkä saan nukuttua edes hetken. Kiitos. Nyt en näe missään mitään muuta kuin perheitä, pareja, iloa ja onnea. Ja toki kaikki se heille tottakai kuuluu. Mutta miksi jotkut jää yksin? Yksinäisyys on niin kamalan tappava tauti.
[/quote]
Kirjoitin sulle pitkän tsemppivastauksen, mutta se tais häipyä bittiavaruuteen.
Tässä pähkinönkuoressa: Nyt mee nukkumaan, näe kauniita unia ja herää huomenna näkemään, mitä kaikkea ihanaa maailmalla on tarjota, jos vain annat itsesi ottaa vastaan. Kaikkea hyvää sulle, sä pärjäät kyllä!
Rakastan puolisoani, mutta olen ihastunut samaan aikaan toiseen. En voi sille mitään, vaikka yritän.
Miksi mun sukulaiset ei voi olla normaaleja? Helvetin mt-potilaat jotka sairastuttaa terveetkin ympäriltään. Millon tää rahattomuus helpottaa? Vituttaa laskea joka sentti. Haluaisin jo nukahtaa mutta stressi korventaa vatsassa.
On se saatana kun ei voi enää edes vähälaktoosista syödä. Yksi lasi hyla-piimää ja vatsaan sattuu. Pakko piereskellä, mutta nyt pierut haisee viemäriltä eikä mies halua nukkua yötä mun vieressä kun on tiedossa hajuhaitta. Mä alan kohta maidottomaksi ja juon vaan soijamaitoa niinku mikäkin hippi.
Koulutyöt ei tule näköjään tänäänkään tehtyä, kun pitää roikkua av:lla. Varmaan ne ottaa multa opintotuet pois kohta kesäksi. Mies ei oo antanut seksiä kahteen kuukauteen. Onneks on kesä ja kärpäsiä.
Tää on kyllä päivän paras ketju. Huippua! Pakko kehua, että tämä on oikeasti hyvä, vaikka av:n ketjuista suurin osa on kuraa.
Olen yksinäinen - miten ihmeessä tilanne onkin mennyt siihen etten ole jutellut ystävien kanssa kohta pariin kuukauteen....
Miehen kanssa hirveä riita - oon vaipunut jonkinlaiseen depikseen kun kaikki tuntuu vaan pahalta eikä mikään enää miltään... En jaksa tehdä muuta kuin käydä töissä, hoitaa lapset ja siivota. On tämäkin elämää!! Ja sit oon vaan kateellinen muille...
Vituttaa, itkettää ja masentaa. Elämä ei oo ihanaa enkä tunne oloani #blessed.
Kaikki te jotka ihmettelette miksi en valmistunut. Se johtuu siitä että masennuin.
Kuukauden päästä takas muutto takas Suomeen ja ahdistaa perskuleesti. Takas samoihin vanhoihin piireihin, joihin en tunne enää edes kuuluvani. Ukonki kanssa meni sukset ristiin ni tällä hetkellä ei kiinnosta yhtään katsoa kuhertelevia pareja joka puolella. No, on tässä vielä muutama viikko aikaa keksiä jotain positiivista...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2012 klo 22:09"]Makaan sängyssä läppärin kanssa. Vauva nukkuu pinniksessä, 4-vuotias puoliunessa vieressä, 6-vuotias roikkuu puoliksi sängystä ja räpeltää vaatekaapin kahvaa. Vähän väliä käsken lapsia nukkumaan ja rauhoittumaan. Itse yritän löytää netistä selitystä ihmeellisille yliluonnollisille kokemuksilleni koko ajan tietäen, etten sitä tule löytämään. Mies töissä.
[/quote] Mikä yliluonnollinen? Kerro lisää!
En kerennyt taaskaan laihduttaa. Ja lisää vettä myllyyn (lue:läskiä pyllyyn) vaan.
Vituttaa ja käy kipiää. Käsi ei nouse rintakehäää korkeammalle ja pää ei käänny, onneksi on toppi päällä niin voin nukkua se päällä kun en saa sitä pois. -.- Unikaan ei tuu kun mikään asento ei oo hyvä saatana. Pakko vissiin lähtä aamulla 12 kilsan päähän aamupäivystykseen, että olkapää naksahti ja meni totaalijumiin. Vituttaa sekin jo valmiiksi, koska meidän joukkoliikenne on ihan perseestä kesällä ja oikeestaan talvellakin, en pysty ajaan sinne, eikä arvauskeskuksessakaan oo kivaa.
Vittu kun tuli syötyä ihan liikaa. Järjetön ahdistus näistä läskeistä eikä ne ainakaan hupene tällaisella syömisellä. Parisuhde menee päin persettä ja jään varmaan kohta sinkuksi. Pitää laihduttaa äkkiä. Naama on niin ruma että kropan on parempi olla kunnossa. Muuten jään yksin.
En halua sammuttaa konetta, pelottaa taas se unetta pyöriminen tuonne viiteen asti. Vaikka väsyttää ihan saatanasti ja katsetta on jo vaikea kohdistaa niin ei pysty.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:11"]Tarttis sanoa miehelle, että haluan avioeron, mutta en vain pysty. Kaksi vuotta olen asiaa yrittänyt kertoa.
[/quote]
Please, kerro sille.
Oli just upeaa seksiviestittelyä sähköpostin välityksellä ihan toisen kuin oman aviomiehen kanssa. Sovittiin tapaaminen ensi torstaiksi, siihen saakka vaan omin käsin onneen.
Olen ollut viikon lomalla ja vieläkin ihan poikki, taitaa mennä monta viikkoa toipumiseen. Huomenna pitäis tehdä jotain kivaa lasten kanssa. Nussittiin äsken, mies nukahti ja minä mietin, nukkuisinko vai söisinkö vielä vähän suklaata.