Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:
Mä voin aloittaa:
Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.
Kommentit (260)
Kello on puoli 10 ja pitäs mennä laittamaan pyykit kuivumaan.
Vituttaa, että on ilta, pitäis mennä nukkumaan ja en saa kuitenkaan unta. Haluan unilääkkeitä! En tiedä miten niitä saisin...
jahtaat bussipysäkillä puluja sateenkaarenvärinen pörröhäntä takapuolessasi kiinni ja se ei tunnu yhtään oudolta.
Kiva viesti siltä tuli.Parasta olis lopettaa koko yhteydenpito.Tuntuu vaan niin vaikeelta.Hitto kun ei voi kertoa tosta ikävästä kellekkään,ei edes entiselle salaiselle.Puoli vuotta pärjännyt jo ilman sitä.Onneks täällä Facessa voi avautua =)
Stressi ollut päällä kohta kuukauden ja nyt on alkanut maha stressamaan, hiukset tuntuu tipahtavan päästä ja ukkokin ottaa päähän!
Mulla on kesäloma. Mulla ei oo rahaa mennä mihinkään eikä tehdä mitään. Lapset on isänsä ja tämän uuden vaimon kanssa viikon Pärnussa ja minä ryyppää yksin kotoa suruuni siitä miten mun elämä on mennyt ja miten yksinäinen olen.
mulla on semmoinen kaveri, joka soittaa mulle joka jumalan kerta kun sillä on vaikeeta (ja sitä on usein!). Mun täytee perkele kuunnella sen avautumista aina. Mutta se ei korvaansa lotkauta mun asioille. Miksi mä en pääse siitä ihmisestä eroon?!!! Haloo! Mä en ole mikään likakaivo!!!
Ei vitsi, mulla menee hyvin. Vaikka otan kaikki suodatukset pois päältä, en keksi yhtään mitään vittumaista sanottavaa. Mies matkatöissä ja lapset nukkuu. Kotitöitä rästissä, mutta so what? Kyllä ne odottaa vielä huomennakin :)
paska ilta. Hermot menny ton pennun kans tsiljoona kertaa, joo ei ne 2 veet ymmärrä, mutta vituttaa välillä ku tuntuu että seinille puhuis =(
Näläkä on helvetinmoinen, alotin eilen kalorienlaskennan, päivän saldo tuli täyteen jo iltapäivällä. Menis vittu nukkumaan, onhan huomenna taas uusi päivä.
syönyt itseni kesän aikana läskiksi. Se ottaa pannuun paljon, koska kaiken maailman juhlia on tulossa. Olis kiva näyttää hyvältä, mutta ei onnistu tällä painolla. Mieskin jo alkaa vihjailemaan... ekaa kertaa koskaan se kieltäytyi seksistä jonkin tekosyyn varjolla. Olen varma, että se ei halua koskea enää minua.
Mannapuurosta tuli ihan hirveää jankkia, kun en jaksanut mitata aineksia. Kävin miehen kanssa iltalenkillä ja kohta mennään saunaan. Tänään olen syönyt noin 1800 kalorin edestä, joka on juuri sopivasti. Harmittaa, kun en jaksanut nyppiä rikkaruohoja tänään ja naapureilla on niin nätit kukkapenkit aina.
Ikinä ei pitäis luvata mitään kun kiitosta ei kuitenkaan kuulu!helvetti
vaikka mitä tekisin, aina ne vaan vinkuu ja mulla pinna kireellä koko ajan. Nukkumaanmenoista on tullut ihan riehumista. Lenkille en jaksnut lähteä. Olen vaan salaa mässännyt kaikkia herkkuja lohdukseni.
aamuviideltä huomenna herätys töihin ja vielä kolme yhtä aikaista aamua. Olen uudessa työpaikassa enkä osaa tehdä heidän tavallaan mitään. Muut ovat niin hiton tietäviä olevinaan, vaikka ovat käyneet ammattikoulunsa 40 vuotta sitten.
Minulla on tuore koulutus ja työkokemus, mutta mitään ei saa tehdä nykytavalla. Sitten urputetaan koko ajan, kuinka rankkaa juuri tässä työpaikassa on. kokemuksesta tiedän, että missään ei pystytä pitämään niin pitkiä taukoja. samoin töistä lähdetään silloin kotiin, kun huvittaa. Esimies on uskovainen, ammattitaidoton ja itsetunnoton reppana, joka ei voi niille mitään.
Aivan friikki työpaikka.
Ei helv, että sitä on väsynyt ja kyllästynyt kaikkeen...! Pitää vaan esittää, että hyvin menee. Ton ukonkin kanssa suhde rakoilee ja pahasti.. Turha sille on puhua mitään... Väsynyt kaikkeen!! :(
Ei helv, että sitä on väsynyt ja kyllästynyt kaikkeen...! Pitää vaan esittää, että hyvin menee. Ton ukonkin kanssa suhde rakoilee ja pahasti.. Turha sille on puhua mitään... Väsynyt kaikkeen!! :(
tonnikalalta haisevia sormiani.
..tämä jatkuva väsymys loppuu??!?
tahdon sua, tahdot mua... pannaan menee. Ole mun raksukainen taas :)
Rakastan sua