Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:

Vierailija
26.06.2012 |

Mä voin aloittaa:

Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.

Kommentit (260)

Vierailija
81/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se patti rinnassa on syöpää? Kuolenko mä?

Vierailija
82/260 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv, että sitä on väsynyt ja kyllästynyt kaikkeen...! Pitää vaan esittää, että hyvin menee. Ton ukonkin kanssa suhde rakoilee ja pahasti.. Turha sille on puhua mitään... Väsynyt kaikkeen!! :(

Veit sanat suustani! Tämä on juuri se, mitä minullakin päässä liikkuu... Huhhei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/260 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsisin henkilökohtaisen avustajan, onko suositella? Tarviin jonkun, joka tulisi tohon viereen ja aikatauluttais mun päivän, komentais hoitamaan tehtävät alta pois, vahtis mitä ja milloin pistän jotain suuhuni ja käskis liikkumaan, ei antais lopettaa kesken. Taas on vedetty päivä lasten ehdoilla, että niillä olis normaali lapsuus. Ei ne varmaan muista näitä sotkuja ja mun läskejä, ainakaan pahalla.

Oikea päivitys:

Ihana lomapäivä takana, oltiin lasten kanssa puistossa ja pelaamassa ja eväsretkellä. Iltapalaksi lettuja ja tuoreista mansikoista tehtyä murskaa ja kermavaahtoa, nam. Kohta tulee K. kotiin ja minä pääsen alemyyntejä katsastamaan:)

Vierailija
84/260 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta nuorempi mies,joka on niin ällön rakastunut,itseä ärsyttää liian moni asia tässä miehessä.

Minkä ikäisiä olette? Oletteko pitkään olleet yhdessä? Kumman aloitteesta seurustelu alkoi? Mitkä ovat niitä suurimpia ongelmakohtia?

Kyselen vaan, kun itselläni on samalla ikäerolla oleva mies kiikarissa ja tuntuu, että tilanne ei etene mihinkään suuntaan... :(

Vierailija
85/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kännäilystä putkakäynteineen jne. ei ainakaan puoleen vuoteen alkoholia minulle.

Vierailija
86/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen raskaana taas. Älkää sitten kommentoiko typerästi, en ole täyttämässä koko maailmaa!

Vierailija
87/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syyllinen olo siitä miten kivaa on kun esikoinen ja mies eivät ole kotona. ja harmittaa kun tulevat jo tänään kotiin.

raha-asiat hermostuttaa vähäsen ja tuleva tiukka syksy töissä. eniten kuitenkin vituttaa tuo ukko, niin kuin aina.

oon nyt viikon siivonnut joka ikinen päivä ja tätä menoa siivoan seuraavan kuukauden - eikä täällä silti ole siistiä. aaaaaaaaarrrrrrggh. en halua meille yhtään ainutta vierasta koko kesänä! pysykää kotonanne!

Vierailija
88/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun en taaskaan saanut pillua. Pitäs varmaan laskea tasoa ja yrittää vain rumia ja lihavia. Voisin syntymäpäivänäni palkita itseni huoralla, jotta kerrankin sais hyvännäköiseltä naiselta.

Vierailija
89/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kartoitusterapiaa ei ilmeisesti aiota lopettaa, terapeutit kysyvät aina vain yhä henkilökohtaisempia asioita ja yhä yksityiskohtaisemmin.

Vierailija
90/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa, mut kumppanini on työmatkalla maanantaihin asti. Aurinko paistaa, on perjantai mielikuvitusolut kuohuaa. Miksi istun vielä koneella? Runkatakaan ei huvita. Äääää!

Vierailija
91/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tämä vauvakuume on tullut? Ollaan jo miehen kanssa sovittu, että kahteen jää eikä raskautuminen ole koskaan ollut helppoa ja miehelläkin jo ikää...Voi apua! Saisinkohan miehen pään käännettyä ja jaksaisinko? Uskallanko?

Vierailija
92/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleen kollega, oo hiljaa! Avokonttorissa ei oo soveliasta HUUTAA puhelimessa tai mölytä muutenkaan kuin puoliapina!

Eilen kesäjuhlat, en todellakaan viihtynyt. Vihaan pakkososialisointia.

Menkat tulossa, oon turvoksissa ja kiukkuinen.

Onneksi sentään loma alkaa.

Ai joo, oon 40 ja sinkku ja en enää jaksa kiinnostua miehistä. Tätä tää sitten on hyvässä lykyssä seuraavat 40 vuotta! Kiva!

Vierailija
93/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, kun mies ei siivonnut, vaikka lupasi. Kostoksi lihotan itseäni.

Onnea laihduttamiseen sitten kun mies jättää sut.

Läski ämmä.

Vierailija
94/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän välillä syttyi jotain kuumaa, emmekä nyt näe viikkokausiin. Vain romanttiset biisit tuo pientä apua tähän tuskaan. En muistanut tällaista olevankaan :/

Voi kun se laittaisi mulle viestin, mutta tuskin riskeeraa työasioitaan. Mä taas en voi ettei asia leviä muille eikä ole sen henkkoht numeroa. Turhauttaa, turhauttaa... Totaalisen ihastuksen vallassa, enkä halua luopua tästä, en halua luopua hänestä.

Vierailija
95/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan mä lakkaisin elämästä haaveilemisen ja alkaisin oikeasti elämään. Oon vaan jotenkin niin uskomattoman aikaansaamaton että välillä vihaan itseäni.

Vierailija
96/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksytään kaikenmaailman monen kuukauden sairaslomat "uupumuksen" takia. Kyllä olisi aikaansaavaa, tehokasta ja sitoutunutta porukkaa tulossa töihin, pistäkää pihalla kaikenmaailman omat asiansa solmuun saaneet luuserit. HETI. Mä en haluu tehdä kenenkään tyhmien blondien duuneja, kun ne vetää lonkkaa kotona.

Vierailija
97/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jokainen laittaisi vielä rinnalle sentyylisen päivityksen, mikä oikeasti menisi samalla hetkellä fb:hen.

- pahasti ihastunut, joka virallisesti ihailee vihdoin paistavaa aurinkoa ja perjantaisiivoaa -

Vierailija
98/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ja päästäis viemään lapset hoitoon ja lähtemään juhliin ihan ajoissa. Vituttaa täällä odotella paplarit päässä ja odottaa näiden pikkuterroristien kanssa.

Vierailija
99/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörin netissä ja revin leukani finnejä. Ihana lapseni konttailee lattialla ja leikkii....Pitkin päivää olen pyöritellyt mielessäni naapuriäidin ylemmyyttä korostavia juttuja.... samapa tuo, annan valua kuin veden hanhen selästä, kaipa hänellä on syynsä pätemisentarpeelleen.

Vierailija
100/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Oletteko pitkään olleet yhdessä? Kumman aloitteesta seurustelu alkoi? Mitkä ovat niitä suurimpia ongelmakohtia? Kyselen vaan, kun itselläni on samalla ikäerolla oleva mies kiikarissa ja tuntuu, että tilanne ei etene mihinkään suuntaan... :(

Minä 40 mies 34. muutaman kk vasta,enkä oikein tiedä edes ollaanko yhdessä,miehen mielestä ollaan,minusta vaan tapaillaan.Miehen aloitteesta alettiin tapailemaan,minun aloitteesta mentiin sänkyyn ;) En oikein osaa sanoa,mitkä ovat ongelmakohtia,ei mitään ihmeitä varmaan,mutta jos se tästä pikkuhiljaa...alkaa minunkin tunteeni syvenemään.