Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:

Vierailija
26.06.2012 |

Mä voin aloittaa:

Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.

Kommentit (260)

Vierailija
101/260 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi hyvin.

Vierailija
102/260 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan toinen unikouluyö takana. Se ei nukahtanu neljän jälkeen enää ollenkaan. Väsyttää. Aamupalakaan ei kelvannut. En ehtinyt laittaa itselleni mitään, joten mun aamiainen oli sen piltin jämät. En ehtinyt pestä hampaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/260 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla migreeni tulossa?

Vierailija
104/260 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräsin, silmät rähmässä siitepölyaikaan, kahvi vääntää vatsassa ja pierettää.

Vierailija
105/260 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa se aurinko risukasaankin! Pa--an petturimiehen jälkeen olen tavannut Sen Oikean! Täydellisiä miehiä on sittenkin vielä nelikymppisenä vapaana. Ihana tunne kun pikkuhousut kastuvat pelkästä suutelusta. Säännöllistä seksiä piiitkän kuivan kauden jälkeen, ihanaa!

Vierailija
106/260 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana  mies, jonka kanssa himoitsemme toisiamme päivittäin, vielä näin monien vuosienkin jälkeen. Korvanne tippuisisvat päästä jos saisitte kuulla mitä touhuamme keskenämme lähes joka ilta lasten nukkumaan menon jälkeen.

Olen saanut itseni fyysisesti hyvään kuntoon monien raskauksien jälkeen ja nautin uudesta ulkomuodostani, ja mieheni myös ;)

Minulla on myös ihanat lapset, joiden kanssa nautin olla kotona tällä hetkellä, mutta haaveilen myös jo siitä ajasta, kun saan taas lähteä toteuttamaan itseäni työelämään. 

Tosin mieheni on mahdollistanut itseni toteuttamisen monella tavalla tässä kotiäitivuosien aikanakin, onneksi!

Rakastan elämääni ja kerrankin voin sanoa, että tällä hetkellä en tunne pienintäkään kateuden pistosta ketään kohtaan, ihana tunne!

*olisi ihanaa saada kerrankin vuodattaa onnellisuutta fb:hen jota olen pimittänyt ikäni, Ei kuulu tyyliin =D

Vierailija
107/260 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää vitun paljon

Vierailija
108/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, kun mies ei siivonnut, vaikka lupasi. Kostoksi lihotan itseäni.

Vierailija
109/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

angst

Vierailija
110/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on perkeleen kärttyinen ollut jo kaksi kuukautta, en jaksa sitä ihme vinkunaa. Eskariuhma? Kaikesta pitää valittaa KOKO AJAN ja sitten itketään, kun äiti ei anna periksi. KOKO AJAN. SIIS KOKO VITUN AJAN.

Otan nyt lasin viiniä ja pieren sohvalla.

Vierailija
111/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on ihmissyöjähämis!! Olin saada paskahalvauksen, nyt en uskalla mennä koko huoneeseen enkä etenkään hellan ääreen kokkaamaan, sillä paskiainen oli tiskipöydällä siinä vieressä.

Vierailija
112/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää. MIksi kukaan ei kutsu kylään.

Vierailija
113/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riiteleville lapsille. Tunnen olevani surkea äiti ja mietin, miten saisin huomisen päivän erilaiseksi. Piti aloittaa laihdutuskuuri, mutta mässäsin iltapalaksi piirakkaa ja hilloleipää. Lisäksi yksivuotias oppi tänään avaamaan portaiden turvaportin, mikä vaikeuttaa tulevia päiviä aika lailla. Kaikenkaikkiaan erittäin paska päivä takana.

Vierailija
114/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassuilla äänillä.

Laajakaista ei toimi.

Meniköhän tämä 8. alkionsiirto vi***ksi?

Tämmöistä mulla tässä päällimäisenä mielessä

Vierailija
115/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatatan saatanan saatana, että vituttaa kun toi äijä pelaa aina vaan tota perkeleen pokeria!! Lapsikin jo sanoo että se on huono isä, kun aina pelaa pokeria. KORPEEE!!!!!!

Vierailija
116/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituta. Kädet haisee paskalle, kun piti pestä yksivuotiaan pylly.

Vierailija
117/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain 3työvuoroa, sitten on vkonloppu vapaa ja silloin on mukavaa puuhaa tiedossa. Vittu kun sais jostain voimia laihduttaa nää läskit pois, että näyttäis taas ihmiseltä..

Vierailija
118/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä että kaikki sujuu loppuun asti hyvin.

Vierailija
119/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oi yks on koko yön poissa!! Miten ihmeessä mä pääsen eroon siitä ilman että menen konkurssiin ja jäännyn masennukseen? Miksi pitää olla tehnyt näin pahan virhearvioinnin silloin aikanaan.....?

Vierailija
120/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan enää koskaan uskalla luottaa yhteenkään mieheen. Onko mun pakko olla olemassa.