Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:
Mä voin aloittaa:
Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.
Kommentit (260)
Vauvan toinen unikouluyö takana. Se ei nukahtanu neljän jälkeen enää ollenkaan. Väsyttää. Aamupalakaan ei kelvannut. En ehtinyt laittaa itselleni mitään, joten mun aamiainen oli sen piltin jämät. En ehtinyt pestä hampaita.
Just heräsin, silmät rähmässä siitepölyaikaan, kahvi vääntää vatsassa ja pierettää.
Paistaa se aurinko risukasaankin! Pa--an petturimiehen jälkeen olen tavannut Sen Oikean! Täydellisiä miehiä on sittenkin vielä nelikymppisenä vapaana. Ihana tunne kun pikkuhousut kastuvat pelkästä suutelusta. Säännöllistä seksiä piiitkän kuivan kauden jälkeen, ihanaa!
Minulla on ihana mies, jonka kanssa himoitsemme toisiamme päivittäin, vielä näin monien vuosienkin jälkeen. Korvanne tippuisisvat päästä jos saisitte kuulla mitä touhuamme keskenämme lähes joka ilta lasten nukkumaan menon jälkeen.
Olen saanut itseni fyysisesti hyvään kuntoon monien raskauksien jälkeen ja nautin uudesta ulkomuodostani, ja mieheni myös ;)
Minulla on myös ihanat lapset, joiden kanssa nautin olla kotona tällä hetkellä, mutta haaveilen myös jo siitä ajasta, kun saan taas lähteä toteuttamaan itseäni työelämään.
Tosin mieheni on mahdollistanut itseni toteuttamisen monella tavalla tässä kotiäitivuosien aikanakin, onneksi!
Rakastan elämääni ja kerrankin voin sanoa, että tällä hetkellä en tunne pienintäkään kateuden pistosta ketään kohtaan, ihana tunne!
*olisi ihanaa saada kerrankin vuodattaa onnellisuutta fb:hen jota olen pimittänyt ikäni, Ei kuulu tyyliin =D
Vituttaa, kun mies ei siivonnut, vaikka lupasi. Kostoksi lihotan itseäni.
Tytär on perkeleen kärttyinen ollut jo kaksi kuukautta, en jaksa sitä ihme vinkunaa. Eskariuhma? Kaikesta pitää valittaa KOKO AJAN ja sitten itketään, kun äiti ei anna periksi. KOKO AJAN. SIIS KOKO VITUN AJAN.
Otan nyt lasin viiniä ja pieren sohvalla.
Keittiössä on ihmissyöjähämis!! Olin saada paskahalvauksen, nyt en uskalla mennä koko huoneeseen enkä etenkään hellan ääreen kokkaamaan, sillä paskiainen oli tiskipöydällä siinä vieressä.
Itkettää. MIksi kukaan ei kutsu kylään.
ja riiteleville lapsille. Tunnen olevani surkea äiti ja mietin, miten saisin huomisen päivän erilaiseksi. Piti aloittaa laihdutuskuuri, mutta mässäsin iltapalaksi piirakkaa ja hilloleipää. Lisäksi yksivuotias oppi tänään avaamaan portaiden turvaportin, mikä vaikeuttaa tulevia päiviä aika lailla. Kaikenkaikkiaan erittäin paska päivä takana.
hassuilla äänillä.
Laajakaista ei toimi.
Meniköhän tämä 8. alkionsiirto vi***ksi?
Tämmöistä mulla tässä päällimäisenä mielessä
Voi saatatan saatanan saatana, että vituttaa kun toi äijä pelaa aina vaan tota perkeleen pokeria!! Lapsikin jo sanoo että se on huono isä, kun aina pelaa pokeria. KORPEEE!!!!!!
vituta. Kädet haisee paskalle, kun piti pestä yksivuotiaan pylly.
Onneksi vain 3työvuoroa, sitten on vkonloppu vapaa ja silloin on mukavaa puuhaa tiedossa. Vittu kun sais jostain voimia laihduttaa nää läskit pois, että näyttäis taas ihmiseltä..
Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä että kaikki sujuu loppuun asti hyvin.
Taas oi yks on koko yön poissa!! Miten ihmeessä mä pääsen eroon siitä ilman että menen konkurssiin ja jäännyn masennukseen? Miksi pitää olla tehnyt näin pahan virhearvioinnin silloin aikanaan.....?
En varmaan enää koskaan uskalla luottaa yhteenkään mieheen. Onko mun pakko olla olemassa.
En voi hyvin.