Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:

Vierailija
26.06.2012 |

Mä voin aloittaa:

Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.

Kommentit (260)

Vierailija
41/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua viettää lomaa mieheni kanssa, mieluummin ihan yksin lasten kanssa. Minusta tuntuu että loma on olemassa vain sitä varten että muistaa miten onkaan ihanaa olla töissä koska kotielämä kusee.

Vierailija
42/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mollivoittoisia päivityksiä oli...eikä kai omanikaan linjasta paljon poikkea.

Vähän on kumma olo, kuin odottaisi jotakuta mistä ei tiedä. Tahtoisin painua jonnekin pois jonkun ihan muun kanssa ja olla vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut toiseen, mutta rakastan myös miestäni enkä uskalla/halua erota. Pää hajoaa!

Vierailija
44/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...raskaaksi ihan just nyt vaikka lapsia on jo kolme ja esitän ulospäin, ettei sillä vauvalla enää ole niin väliä. Juu, ja olen niin rakastunut!!!

Vierailija
45/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aamupalaa! Ja ihanaa aamukahvia!

Tuli herättyä jo seiskalta, ulkoilutin koirat, vein muksun kouluun ja kävin kaupassa. Raahasin painavan kauppakassin kotiin kävellen. Nyt viimeinkin hetki itselle, olikin jo nälkä. Kuulokkeista soi Duran Duran ja tunnin päästä näen kaveria. Elämä on jees.

Vierailija
46/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan raskaana olemista yli kaiken. Väsyttää, turvottaa ja paikat on kipeänä. Onneksi on kohta ohi!:)

Vierailija
47/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi, kun vähistä käyttörahoista menisi hukkaan.

Mistä ja millaiset sporttiliivit ostais, vanhat kun kiristää enemmän kuin tukee. Keksin että meen triatlonkisoihin, tarttis vähän uida ja pyöräillä, kaksinkertaistaa juoksulenkki. Jotain tavoitetta elämässä.

Kuka menis kauppaan, maito loppu. Muutenkin jokseenkin tyhjä kaappi.

Vierailija
48/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä risteilee paljon ajatuksia. Pysyyköhän alkio kyydissä tällä kertaa? Olisipa perkeleen kova pahoinvointi, jotta tietäisin, että raskaus etenee tällä kertaa normaalisti. Miksei pääse jo ultraan? Jäänkö lapsettomaksi, jos nytkään ei onnistu? Vältänkö syksyksi suunnitellut pistoshoidot? Saanko kokea äitiyden?

Vierailija
49/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tulin just salilta ja en jaksa vähään aikaan yhtään mitään"

Vierailija
50/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla kahden lapsen kanssa ja tää on kyllä tosi tylsää. Mua ei kyllä yhtään kiinnosta tehdä mitään lapsiasioita.

Vierailija
51/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just kesäkuun laskutuksen, reilut 12 000 €. Enkka! Ja pari tonnia vielä laskuttamatta.

Upeeta!

Kiitokset :)

Vierailija
52/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha löllyy, rasvaa riittää. Onneksi olen sentään nätti.

N39

Vierailija
53/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tule raskaaksi, vituttaa! ihmiset ovat selkäänpuukottavia mulkkuja.

Vierailija
54/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut vielä on 9 herätystä ennen sitä...

Vierailija
55/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis siivota ja leipoa viikonlopun rippijuhlia varten. laiskottaa ja vituttaa, kun oon tällainen läski ja silti vaan rotkotan tässä sohvalla... voisin reippaana hoidella kaikkia hommia, vaan ei kykene.

Vierailija
56/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tyytyväinen että sanoin sille naiselle ettei enää ehdi nähdä, koska sen sekoamiset alkoivat oikeasti korveta eikä seksi enää jaksanut paikata tätä yhtään.

Nyt nopea taaplaus S24:ssä ja puolen tusinaa treffikutsua taskussa ja jaoin pari käyntikorttia kaupungilla hymyileville nuorille naisille.

Melkein voittajafiilis kun jaksais vielä vittu siivota tän kämpän ja pestä ikkunat.

Vierailija
57/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentaa, pelasin koko palkkani ja raha ei riitä vuokranmaksuun.

Nyt päätin että lopetan pelaamisen kokonaan ja ryhdistäydyn! oon kyllä aivan paskana.

Peliaddikti siis.

Onneksi poikaystäväni tulee kohta töistä ja tuo jotain ruokaa..

Olen säälittävä olento.

Vierailija
58/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nään sen ehkä taas uudestaan.

Vierailija
59/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhh, nyt on velat maksettu ja rahaa tilillä yllin kyllin :) Aurinko paistaa kauniimmin kuin vuosiin! Perjantai, herkkuja tupa täynnä ja kesälomaan vain viikko. En muista koska olisin ollut viimeksi näin onnellinen!

Olen elänyt viimeisen viikon pastalla, kananmunilla, hapankorpuilla ja maidolla. Alkaa olla nälkä, tänään jäljellä enää pastaa, öljyä ja basilikaa. Omat yrtit kannattaa!

Huomenna on palkkapäivä ja tulee lomarahat :) Ja mieheni ensimmäinen palkka aikoihin tipahtaa tilille samaan aikaan! Ja nyt maksoimme viimeisen erän ulosottoakin. Loppuu tämäkin kituutus ja alkaa normaalimpi elämä. Huh. Huomenna se alkaa!

Vierailija
60/260 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 16. hääpäivä, sen kunniaksi juotiin kakkukahvit. Naapuri kävi olusella ja juteltiin mukavia. Aurinko paistaa, ihanaa kun on kesä!

Oikeasti, tässä mun tämän hetken fiilis ilman mitään kaunisteluja ja suodattimia :))